Verslas

Vankuverio žiemos olimpinės žaidynės – jau 33-iosios žaidynės, kurias remia „Coca-Cola”

„The Coca-Cola company” dar 2005 metų rugpjūčio mėnesį su tarptautiniu Olimpiniu komitetu dvylikai metų pratęsė bendradarbiavimo sutartį. Šia sutartimi pažymima, kad kompanija olimpines žaidynes rems nuo 2009 iki 2020 metų. Taigi, šiemet yra jau 82-ieji bendradarbiavimo metai, o Vankuveryje vyksiančios žiemos olimpinės žaidynės jau yra 33-ios „Coca-Cola” remiamos žaidynės. „The Coca-Cola company” partnerystė su olimpinėmis žaidynėmis prasidėjo 1928 metais , kai į Amsterdame vykusį renginį krovininis lėktuvas nuskraidino JAV olimpinę komandą su 1000 „Coca-Cola” gėrimo dėžių. Šiuo metu bendradarbiaudama su taptautiniu olimpiniu komitetu kompanija teikia finansinę paramą daugiau nei 200 nacionalinių olimpinių komitetų visame pasaulyje. Iš viso apie 90 proc. „Coca-Cola” paramos atitenka olimpinių žaidynių renginių organizavimui, taip pat sportininkams, jų pasirengimui žaidynėms. Keletas įdomesnių partnerystės faktų: • J. Polas Austinas (J.Paul Austin), 1936-ųjų Berlyno Olimpinėse žaidynėse rungtyniavęs JAV irklavimo komandoje, vėliau tapo „Coca-Cola” kompanijos prezidentu, vadovu ir, galiausiai, kompanijos valdybos pirmininku centrinėje „Coca-Cola” būstinėje. • 1964-ųjų Tokijo Olimpinėms žaidynėms buvo išleistas žymusis japonų-anglų posakių žodynėlis. Tradicija plėtojama ir tolimesnėse žaidynėse. • 1968-aisiais „Coca-Cola” pirmoji parėmė žiemos ir vasaros olimpinių žaidynių transliacijas JAV nacionalinėje televizijoje. • 1987–aisias „Coca-Cola” tapo pirmuoju Olimpinio muziejaus, įkurto 1993-iaisiais Šveicarijoje, rėmėju. • Kompanija tapo pirmuoju Olimpiniu partneriu, subūrusiu „Pasaulinį Coca-Cola chorą”, pasirodžiusį atidarymo ir uždarymo ceremonijose Kalgario olimpinėse žiemos žaidynėse 1988-aisiais. • 1988-ųjų Nagano olimpinių žaidynių metu pirmą kartą kompanijos istorijoje „Coca-Cola” aprūpino žaidynių gerbėjus gaiviais ir karštaisiais gėrimais. • Per pastaruosius metus „Coca-Cola” pramogos ir pasilinksminimo vietos buvo puiki atrakcija žiūrovams, nesilankantiems olimpinių žaidynių renginiuose. Keletas iš jų: „Coca-Cola Olimpinis miestelis” (Atlanta, 1996), „Coca-Cola ant ledo” (Salt Lake City 2002), „Cola ore” (Atėnai, 2004) ir „Coca-Cola Live Olympic” (Turinas 2006). Remdama olimpines žaidynes „Coca-Cola” kompanija siekia paremti olimpines vertybes, priesidėti prie geresnio ir taikaus pasaulio kūrimo, skatinti gebėjimus ir konkurencinę dvasią, siekti tobulumo ir sąžiningo žaidimo.

Parašykite komentarą