Verslas

Lietuvoje auga kokybiškas, bet brangesnes paslaugas siūlančių oro bendrovių bilietų paklausa

UAB „Interneto partneris“, valdančios lėktuvų bilietų pardavimo portalą „Greitai.lt“, duomenimis, vis daugiau šalies gyventojų planuodami keliones renkasi brangesnes, aukštą kokybę garantuojančių kompanijų, tokių, kaip „Finnair“, „Lufthansa“, „Czech Airlines“, SAS bei kitų, paslaugas. Ši tendencija įžvelgta analizuojant 2008 ir 2009 metų vasaromis „Greitai.lt“ parduotų bilietų statistiką.
Ja remiantis, pastebėta auganti kokybiškesnes ir kiek brangesnes skrydžių paslaugas teikiančių bendrovių lėktuvų bilietų paklausa. Labiausiai kito „LOT Polish Airlines“ per „Greitai.lt“ portalą parduotų bilietų dalis – palyginus su 2008 vasara, ji išaugo net 6 kartus. Tai patvirtina, kad keleivių srautai nukrypo ne tik į Rygos, bet ir į Varšuvos oro uostą.
Sparčiai didėjo ir „Lufthansa“ skrydžių paklausa, kurios bilietų pardavimai išaugo 2,5 karto bei „Czech Airlines“, kurios bilietų parduota du kartus daugiau nei pernai. „Finnair“ bei „SAS“ siūlomų skrydžių populiarumas taip pat kilo. „Finnair“ skrydžių pardavimai „Greitai.lt“ sistemoje išaugo 89 proc., tuo tarpu SAS bilietų paklausa didėjo 27 proc.
„Nenuostabu, kad kokybiškas paslaugas siūlančių bendrovių parduotų bilietų dalis pradėjo augti. Pirkėjai, iš pradžių susižavėję pigių skrydžių idėja, dabar pradeda šias paslaugas siūlančias bendroves bei nedideles kainas vertinti kritiškiau, žinodami, kad už vieną ar kitą paslaugą gali tekti primokėti. Žinoma, reikia įvertinti ir „FlyLAL“ bankroto padarinius – jos užimtą rinkos dalį pasidalino kiti skrydžių operatoriai, tarp kurių – ir minėtos kompanijos“, – teigė „Greitai.lt“ valdančios bendrovės UAB „Interneto partneris“ pardavimo ir rinkodaros vadovė Eglė Maldžiūnaitė.
Anot jos, yra keletas esminių priežasčių, nulemiančių vartotojų sprendimą rinktis brangesnes paslaugas. Pigių skrydžių oro linijos taupydamos dažniausiai leidžiasi nuošalesniuose, nuo skrydžio tikslo gerokai nutolusiuosiuose oro uostuose. Todėl keleiviai turi skirti daugiau laiko bei lėšų tam, kad nusigautų į miesto centrą ar kitą vietą. Kokybiškas susisiekimo oru paslaugas siūlančios bendrovės neretai valdo ir prabangesnius orlaivius, kuriuose keleiviai gali skristi komfortabiliau. Be to, klientus atbaido ir įvairūs papildomi mokesčiai, kuriuos taiko pigių skrydžių bendrovės.
„Tai nereiškia, kad pirkėjai nebesidomi pigiais skrydžiais. Pigių skrydžių bendrovių paslaugomis klientai dažniau naudojasi rinkdamiesi tiesioginius skrydžius bei skrisdami netolimomis kryptimis. Tuo tarpu ilgoms kelionėms, kuriose patogumas yra svarbus veiksnys, pavyzdžiui, skrendant į kitus žemynus arba su persėdimais, taip pat keliaujant verslo reikalais, klientai yra linkę išleisti daugiau, todėl renkasi kokybiškesnes paslaugas“, – komentavo E.Maldžiūnaitė.
Apie UAB „Interneto partneris“
2002 m. įkurta bendrovė šiuo metu valdo septynis lėktuvų bilietų pardavimo portalus – „Greitai.lt“ Lietuvoje, „Flysiesta.lv“ Latvijoje, „Bookinghouse.ee“ Estijoje, „Flysiesta.pl“ Lenkijoje, „Flysiesta.ru“ Rusijoje, „Aviagid.com.ua“ Ukrainoje ir tarptautinį „Flysiesta.com“. Bendrovės konsoliduota apyvarta 2008-aisiais siekė 100 mln. litų.
Daugiau informacijos:

Eglė Maldžiūaitė
UAB „Interneto partneris“ pardavimo ir rinkodaros vadovė
T.: +2375151
E.: egle@greitai.lt

Parašykite komentarą