Verslas

5 dalykai, už ką prekybos tinklo darbuotojams yra dėkingi pirkėjai

Už ką klientai labiausiai vertina pardavėjus, kasininkus ir salės darbuotojus? Tai kas mėnesį atskleidžia ilgametė lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojų įvertinimo iniciatyva. Pirkėjų padėkos už sujaudinusius poelgius tinklo darbuotojams atneša ne tik malonias emocijas, bet ir solidų finansinį paskatinimą.

Pagalbos sulaukė ir mažylė, ir senjorė

Pirkėjus spalį ypač žavėjo neabejingų parduotuvės darbuotojų dėmesys tiek jaunam, tiek senam.

Mažeikiuose su metukų dukryte apsipirkti užsukusi pirkėja prie savitarnos kasos pateko į situaciją, kurią atpažins nemažai tėvų – mažylė tiesiog pradėjo rodyti „ožiukus“.

„Man buvo sunku ir raminti vaiką, ir skenuoti prekes. Tačiau kasininkė Dalia draugiška šypsena šnekino dukrytę, bandė kalbinti, skrabino raktais, leido paliesti jos laikrodį. Mes visai nepažįstamos, tačiau ši moteris parodė savo draugiškumą, gerą širdį. Tiek aš, tiek dukrytė parduotuvę palikome su didžiausia šypsena, su pozityvu visai dienai“, – apsilankymą prisiminė moteris.

Tuo tarpu vilnietė pardavėja Mažena sulaukė padėkos ne tik iš garbaus amžiaus pirkėjos, bet ir iš jos anūkės – už tai, kad nuoširdžiai myli savo darbą ir padeda seniems žmonėms.

„Močiutė jau ne pirmą kartą pasakojo, kad prie griliaus ir mėsos skyriuje dirba labai miela jauna mergina, kuri visada prieina su šypsena. Paskutinį kartą močiutė apsipirkinėdama nerado ikrų, tai ši mergina nuėjo į sandėlį ir jų atnešė. Ir ne tik – dar padėjo surasti ir kitas prekes pagal turėtą sąrašą“, – rašoma padėkoje.

Svarbiausia – nuoširdus dėmesys

Klientų atsiliepimai rodo, kad jie pastebi pardavėjų elgesį net ir su kitais parduotuvių lankytojais. Trakuose lankytoja negalėjo nepagirti pardavėjos Gajanės, kai ši su kantrybe ir nuoširdumu aptarnavo sunkiai tramdomų moksleivių antplūdį.

Dažnai toje pačioje parduotuvėje besilankanti pirkėja dėkojo Gajanei ir už nuolatinį sąžiningai bei profesionaliai atliekamą darbą – ji visuomet padeda pasirinkti prekes, informuoja apie akcijas, atkreipia dėmesį į galiojimo terminus.

Sužavėti gali ir, atrodo, visai paprastas poelgis – pavyzdžiui, pirkėjai neradus reikalingos rūšies aliejaus lentynoje, Vilniuje dirbantis pardavėjas Tautvydas jo surado sandėlyje. Toks parodytas rūpestis, jos žodžiais, tiesiog neįkainojamas.

Kaip ypač svarbus ir dėmesys išskirtinėje situacijoje. Tauragiškė parduotuvės lankytoja, netyčia įsipjovusi ranką parduotuvėje, sulaukė ir kitos pirkėjos, ir pardavėjos Inaros pagalbos.

„Aš bijau kraujo, buvau su dviem mažais vaikais, tai pardėjau blaškytis ieškodama, kuo žaizdą pridengti. Besidairant kita pirkėja davė saviškių servetėlių, o Inara net iš kažkur atėjo paklausti, ar reikia ko nors“, – dėkojo moteris.

Darbuotojams – „ačiū“ ir žodžiu, ir finansiškai

Jau ne vienerius metus kas mėnesį vykdomi „Herojų“ rinkimai nudžiugina ne tik darbuotojus, bet ir bendrovei suteikia vertingų įžvalgų apie tai, ką aptarnavime labiausiai vertina klientai. „Maximos“ Personalo departamento direktorės Tatsianos Ihnatovich teigimu, dažniausiai sulaukiama padėkų už tai, kad prekybos tinklo darbuotojai pirkėjams padeda sutaupyti laiko, yra išskirtinai paslaugūs ir supratingi.

„Įprasta manyti, kad dažniausiai žmonėms lengviau įsimena blogi dalykai nei geri. Tačiau kiekvieną mėnesį gaunamos padėkos ir pagyros mūsų darbuotojams rodo, kad lūkesčius viršijantys poelgiai nelieka nepastebėti. Tai yra didelė motyvacija mūsų komandai ir įrodymas, kad į darbą įdėti širdies tikrai verta“, – sako T. Ihnatovich.

Mėnesio herojai renkami remiantis pirkėjų atsiliepimais, todėl kiekvienas jų yra be galo svarbus. Parduotuvės lankytojai kviečiami juos išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Tą padaryti galima net ir neįsidėmėjus darbuotojo vardo – pakanka nurodyti laiką, parduotuvę ir pagalbininko apibūdinimą.

Tokia „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį. Mėnesio herojams vadovybė ne tik padėkoja, bet ir suteikia papildomų finansinių paskatų.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą