• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Facebook reklama – 8 patarimai
  • Dalis vaikų grįš į sostinės mokyklas: ką svarbu žinoti tėvams
  • Klaipėdos valstybinės kolegijos studijų programai – užsienio investuotojų įvertinimas

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Dovilė Rusytė. Programėlių duomenys atspindi savijautą: kaip išnaudoti technologijų potencialą?
  • Ko mus išmokė nuotolinis ugdymasis: padeda tinkama įrenginių priežiūra ir fizinis aktyvumas
  • Digital transformation of the Lithuanian Parliament: the Seimas has smoothly switched towards a remote work environment

37 proc „geimerių“ linkę aukoti miegą, o 27 proc. valgymą dėl kompiuterinių žaidimų

Žaidimų rinka 2016 metais viršijo 25 mlrd. eurų sumą ir prognozuojama, kad 2019-aisiais šis rodiklis išaugs dar 6 proc. Ši sparčiai auganti industrija per pastaruosius penkerius metus taip pasikeitė, kad pernai vien „Esport“ legendų lygos finalą visame pasaulyje stebėjo daugiau žmonių nei JAV futbolo ir beisbolo profesionalų čempionatus kartu sudėjus. Kas lėmė, kad „geimerių“ industrija šiandien tapo tokia populiari ne tik tarp paauglių, bet ir suaugusiųjų, atkleidžia naujausias „Dell Alienware“ ir „ResearchScape“ tyrimas.
Tyrimo metu apklausti beveik 6 tūkst. vaizdo žaidimų žaidėjų iš 11 šalių: Australijos, Brazilijos, Kanados, Kinijos, Prancūzijos, Vokietijos, Indijos, Japonijos, Naujosios Zelandijos, Didžiosios Britanijos ir JAV. Apklausoje dalyvavo respondentai, kurie vaizdo žaidimus žaidžia stacionariu arba nešiojamuoju kompiuteriu mažiausiai valandą per savaitę.
Kam limpa šiandieninė „geimerio“ etiketė?
„Tyrimo rezultatai patvirtina – baigėsi laikai, kai „geimeriu“ buvo vadinami tik paaugliai. Šiandien žaidėjų bendruomenė yra sudaryta iš porą vaikų turinčių tėvų, vaikinų sporto salėje, makiažo kursus vedančių merginų ir visų kitų, kurie išdidžiai save vadina „geimeriais“,“ – sako „Dell“ produktų platinimo vadovas Baltijos šalims Karolis Navickas.
Apklaustųjų teigimu, mažiau nei 1 iš 10 „geimeriu“ pavadintų žaidėjų jaučiasi teisiami, nesubrendę ar sugėdinti – šiandien viskas priešingai. Būti pavadintu „geimeriu“ yra teigiamas ženklas: tokie žmonės jaučiasi įdomūs (35 proc.), „kieti“ (29 proc.) arba intriguojantys (26 proc.).
Pasak „Dell“ produktų platinimo vadovo taip pat pastebima tendencija, kad vis dažniau į „geimerių“ pasaulį įžengia merginos. „Vienas iš dviejų apklaustųjų (47 proc.) teigė turintis draugę, kuri žaidžia kompiuterinius vaizdo žaidimus. Beveik trečdalis (29 proc.) atsakė, kad žaidimus žaidžia jų sesuo, penktadalis (21 proc.) – dukra. Tačiau vos 17 proc. visų respondentų nurodė, kad moterų integracija kompiuterinių žaidimų industrijoje galėtų būti didesnė,“ – įžvalgomis iš tyrimo dalijasi K.Navickas.
Apskritai lyties rodiklis yra svarbus tik 14 proc. „geimerių“, kurie žaidžia internete, o pagrindinis rodiklis (40 proc.) vertinant kitus žaidėjus – jų įgūdžių lygis. Tačiau, nors „geimeriams“ ir svarbiausia žaidimo įgūdžiai, pralaimėti – ne pasaulio pabaiga. Vos 23 proc. apklaustųjų žaidimo pralaimėjimą vertina kaip didesnę nesėkmę nei išsikrovusi baterija, 20 proc. – nei eismo spūstys, o 19 proc. teigia, kad tai blogiau nei šaltas dušas.
Kodėl žmonės žaidžia?
Paklausti, kodėl žaidžia, respondentai pateikė įvairių atsakymų. 60 proc. iš jų žaidimai padeda atsipalaiduoti, 51 proc. taip mėgsta leisti savo laiką, o 49 proc. žaidimai padeda kovoti su stresu.
Iš esmės daugelis kompiuterinių žaidimų netgi nelaiko pramoga – jiems tai būdas pagerinti savo įgūdžius. 39 proc. apklaustųjų teigia, kad žaidimai padeda jiems mąstyti strategiškai, 37 proc. jie gerina rankų ir akių koordinaciją, o 36 proc. gerėja reakcijos laikas. Laimingieji netgi nurodė, kad dėl kompiuterinių žaidimų pagerėjo jų komandinio darbo (27 proc.) ir vadovavimo (18 proc.) įgūdžiai. Taip pat kai kuriems „geimeriams“ žaidimai netgi neša pelną – jų vaizdo įrašų peržiūros žaidžiant žaidimus atneša po daugiau nei 500 eurų per mėnesį.
Ar „geimeriai“ jaučia ribas?
6–9 valandos: daug ar mažai? Tiek per savaitę vidutiniškai praleidžia „geimeriai“ žaisdami kompiuterinius vaizdo žaidimus. Didesni entuziastai (25 proc.) šiam užsiėmimui skiria nuo 10 iki 19 valandų, o vienas iš penkių praleidžia netgi daugiau nei 20 valandų.
Žaidimas – „geimerių“ prioritetas ir jie linkę aukoti miegą (37 proc.) ir valgymą (27 proc.) tam, kad galėtų žaisti. Taip pat dėl žaidimų jie gali atsisakyti saldumynų (28 proc.) ar mėgstamos televizijos laidos peržiūros (23 proc.), tačiau socialinių įsipareigojimų: atostogų, draugo šventės, šeimos nario gimtadienio ar sporto renginio, dėl žaidimų atsisakytų tik 1 iš 4 apklaustųjų. Be to, jaunesni žaidėjai yra linkę atsisakyti daugiau dalykų nei pasiekusieji 40 metų ribą.
Ateitis – virtuali realybė
Vertindami ateities perspektyvas beveik ketvirtadalis (24 proc.) visų apklaustųjų išskiria virtualią realybę (VR) kaip naują ir labiausiai intrigą keliančią kompiuterinių vaizdo žaidimų sritį. Šiuo metu virtualios ir/ar papildomos realybės kompiuterinius žaidimus vidutiniškai 6 valandas per savaitę žaidžia 30 proc. visų apklaustųjų. Tačiau „Dell“, turintis daugiausiai rinkoje VR tinkamų kompiuterių, prognozuoja, kad ši tendencija ryškės ir žmonės vis dažniau pasiners į VR žaidimų pasaulį.
Plačiau apie tyrimą
„Alienware“ kartu su „ResearchScape“ šešiomis kalbomis atliko internetinę apklausą, kurioje dalyvavo 5763 vaizdo žaidimų žaidėjai (nuo 14 iki 87 metų) iš 11 šalių (Australijos, Brazilijos, Kanados, Kinijos, Prancūzijos, Vokietijos, Indijos, Japonijos, Naujosios Zelandijos, Jungtinės Karalystės ir JAV). Apklausa buvo siekiama geriau suprasti žaidėjų įpročius, požiūrį ir besiplečiančią žaidėjų bendruomenę. Tyrime galėjo dalyvauti tie respondentai, kurie stacionariais ir nešiojamaisiais kompiuteriais vaizdo žaidimus žaidžia mažiausiai valandą per savaitę. Savęs žaidėju respondentai neturėjo identifikuoti ir 7 proc. apklaustųjų savęs tokiais neįvardino. Tyrimas buvo atliktas nuo 2017 m. gruodžio 9 d. iki 2018 m. sausio 30 d.
Beveik pusė apklaustųjų buvo vyresni nei 20 metų (26 proc.) arba 30 metų (22 proc.); 14–17 metų paaugliai sudarė 12 proc. Lyties atžvilgiu žaidėjai buvo pasidalinę beveik tolygiai: 52 proc. iš jų buvo vyrai ir 47 proc. moterys. Daugelis buvo susituokę ir gyveno su sutuoktiniu (42 proc.) arba partneriu (15 proc.) bei pusė apklaustųjų turėjo vaikų arba palikuonių (52 proc.).

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2018 11 08   Naujienos
  IT naujienos
  • Gydytoja dietologė: vitamino D trūksta 9 iš 10 Lietuvos gyventojų

  • Tarpusavio skolinimo platformos SAVY vadove tapo Aušra Čiuplienė

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.