Transportas

2016 metų tarptautiniame automobilių festivalyje – trys „Renault“ apdovanojimai

„Renault Talisman“ laimėjo „Gražiausio metų automobilio“ apdovanojimą

„Renault“ dizaino vyresnysis viceprezidentas Laurensas van den Ackeris laimėjo Dizaino didįjį prizą

„Renault Espace“ skirta reklaminė kampanija, kurioje vaidino Kevinas Spacey, laimėjo Didįjį prizą už geriausią reklaminį klipą

„RENAULT TALISMAN“ PELNO PAGRINDINIUS APDOVANOJIMUS
Paryžiuje surengtoje 31-ojo Tarptautinio automobilių festivalio (FAI) apdovanojimų ceremonijoje „Renault“ pelnė tris svarbiausius apdovanojimus, įskaitant „Gražiausio metų automobilio 2015“ titulą, skirtą „Renault Talisman“.
„Aš norėčiau padėkoti visiems, internetu balsavusiems už „Renault Talisman“, mūsų naująjį, didelį D segmento sedaną. „Talisman“ suderina drąsias, atletiškas linijas, kurios siejasi su nauja „Renault“ markės tapatybe ir unikalia, neprilygstama vairavimo patirtimi, pasiekiama dėl mūsų „Multi-Sense“ ir „4Control“ technologijų. „Renault“ yra vienintelis gamintojas, tokiame gamos lygmenyje siūlantis šias technologijas“, – pabrėžė „Renault“ rinkodaros vyresnysis viceprezidentas Michaelis van der Sande.
Naujasis, elegantiškas „Renault“ sedanas „Talisman“ yra komplektuojamas su pažangiomis technologijomis, tokiomis kaip „Multi-Sense“ sistema, leidžiančia vairuotojui rinktis iš penkių skirtingų vairavimo režimų ir aplinkų. Ji taip pat koordinuoja sistemą „4Control“, kuri visus vairuojamuosius ratus suderina su elektronikos kontroliuojamais amortizatoriais.
Laurensas van den Ackeris, „Renault“ dizaino vyriausiasis viceprezidentas, buvo paskelbtas FAI Didžiojo apdovanojimo už dizainą laimėtoju. Šis prizas pelnytas po ypač jaudinančių metų: pristatyta daug naujų modelių, tokių kaip naujasis „Espace“, „Kadjar“, „Talisman“ ir naujasis „Megane“. Visi jie buvo įvertinti dėl išorės ir salonų dizaino, be to, svariai prisidėjo prie „Renault“ gamos dizaino atnaujinimo.

„Tokie apdovanojimai kaip šis įkvepia ir toliau plėtoti mūsų dizaino strategiją. Mūsų markės šūkis – „Aistra gyvenimui“ – atspindi „Renault“ dizaino filosofijos, vykdomą nuo 2012 metų, pasikeitimą. Norėčiau padėkoti komisijai už šį man skirtą apdovanojimą. Tai garbė, kurią aš dalinuosi su mūsų komandomis, produktų vadovais ir inžinieriais. Visi jie kartu leidžia mūsų svajones paversti realybe, skirta „Renault“ klientams“, – apdovanojimų metu sakė Laurensas van den Ackeris.

Ir pagaliau „Renault“ buvo paskelbtas „Reklamos filmų“ kategorijos nugalėtoju. Šis apdovanojimas skirtas už naujajam „Espace“ skirtą reklamos kampaniją „Puikiai praleiskite laiką“, kurios filmuose vaidino Kevinas Spacey, rodantis, kaip reikia valdyti laiką.

„Mes ypač didžiuojamės gaudami šį apdovanojimą, – pridūrė „Renault“ rinkodaros vyresnysis viceprezidentas Michaelis van der Sande. – Mes labai džiaugiamės šios kampanijos sėkme, kuri iškalbingai iliustruoja ambicingus „Renault“ tikslus. Naujasis „Espace“ pažymi stilistikos ir koncepcijos proveržį, kurį mes norėjome pabrėžti, pristatydami šį automobilį. Kevinas Spacey (televizijos serialo „Kortų namelis“ žvaigždė) ypač dėmesingai renkasi reklamos partnerius, todėl mus nudžiugino jo sutikimas bendradarbiauti kuriant naują istoriją su naujuoju „Espace“. Jis aktyviai dalyvavo šioje kampanijoje, įskaitant bendravimą su gerbėjais ir sekėjais socialinėje medijoje. Mūsų tikslinėje auditorijoje ši kampanija sulaukė didelio įvertinimo ir pastebimai prisidėjo prie „Espace“ klientų pritraukimo.“

Rekomenduojame
 
TOMS Geo Lace Women's Alpargata Black 40
 
GEOX Kilwi Girl J02D5B0MABC Pink C8172 32
 
Camper Peu Cami 17665-014 Black 42
 
Crocs™ Crocband™ Black 44,5
 
BIOMECANICS 212164 Blanco/Multi 27

Parašykite komentarą