Sveikata,  Verslas

„Danone“ 2010 m. pirmojo ketvirčio rezultatai: 7 proc. pardavimo augimas ir sprendimas patikslinti produktų sveikatingumo teiginius ES institucijoms

Prancūzijos pieno produktų gamintoja „Danone“ šiandien pranešė, kad įmonės 2010 m. pirmojo ketvirčio pardavimas augo 7 proc. Parduotų produktų kiekio augimas viršijo prognozes ir pasiekė 10,8 proc. Konsoliduotas grupės pardavimas, neatskaičius valiutų kursų svyravimų ir įsigijimų, augo 8,3 proc. ir pasiekė 3,98 mln. eurų, kai per tą patį laiką pernai neviršijo 3,67 mln. eurų.

Didžiają bendrovės apyvartos dalį sudarančių pieno produktų pardavimas augo 7,6 proc., o parduotų produktų kiekis didėjo net 12,5 proc. Vandens produktų pardavimas jau trečią ketvirtį iš eilės nuosekliai kilo daugiau nei dviem procentais (2,3 proc.). Produktų kūdikiams ir medicininės paskirties maisto produktų pardavimas taip pat sėkmingai augo – atitinkamai 8,5 proc. ir 9,3 proc.

Pasak bendrovės „Danone“ vadovų, stiprų pardavimo ir parduotų produktų kiekio augimą 2010 metų pradžioje lėmė kelios pernai pristatytos naujos iniciatyvos, tokios kaip atnaujinta Pieno produktų („Danone Dairy“) padalinio strategija, inovacijos medicininės paskirties maisto produktų srityje. Geriausi bendrovės rezultatai stebėti naujose kylančiose rinkose. Kompanijos pozicijos tvirtėjo ir JAV bei Rusijos pieno produktų rinkose.

Be kita ko, bendrovė, komentuodama Pieno produktų padalinio veiklą, pranešė patikslinsianti Europos maisto saugumo tarnybai (EMST) anksčiau pateiktas paraiškas dėl produktų „Activia“ bei „Actimel“ sveikatingumo teiginių. Tokia proga bendrovė nutarė pasinaudoti po to, kai EMST šią savaitę paskelbė, kad birželio 1 d. bus papildomai aiškinami naujo ES Reglamento reikalavimai paraiškoms apie sveikatingumo teiginius. Taigi „Danone“ patikslinimui atsiima dvi paraiškas, kurios turėjo būti įvertintos iki birželio 1 d.,kad galėtų jas pritaikyti prie naujai paaiškėsiančių reikalavimų ir papildyti reikiama informacija.

Pasak bendrovės atstovės ryšiams su visuomene Lietuvoje Renatos Grikšelytės, „Danone“ tikėjosi, kad paraiškos dėl „Activia“ ir „Actimel“ sveikatingumo teiginių bus įvertintos jau per artimiausias savaites. Vis dėlto, EMST paskelbus, kad birželį bus papildomai aiškinami Reglamento kriterijai, bendrovė nusprendė papildyti savo paraiškas. „ES Reglamento įgyvendinimas vis dar labai sudėtingas ir komplikuotas procesas tiek gamintojams, tiek pačiai EMST. Tai rodo ir antrą kartą organizuojamas visuotinis susitikimas su Europos bendrovėmis, ir tai, kad nuo šių metų pradžios net 170 paraiškų dėl sveikatingumo teiginių atsiėmė ir kiti maisto produktų gamintojai“, – teigia R.Grikšelytė.

Pereinamasis laikotarpis produktams, komunikacijoje naudojantiems teiginius apie produktų įtaką sveikatai, yra pratęstas iki 2010 rugsėjo mėn. Iki tol bendrovė „Danone“ savo produktų „Activia“ ir „Actimel“ komunikacijoje naudoja sveikatinimo teiginius, atitinkančius šiuo metu galiojančius Reglamento ir kitų teisės aktų reikalavimus. Gamintojo atstovė pabrėžia, kad sprendimas patikslinti paraiškas neturės jokios įtakos bendrovės gaminamai produkcijai.

Pasak R. Grikšelytės, įmonei labai svarbu, kad su poveikiu sveikatai susiję teiginiai Europos Sąjungoje būtų reglamentuojami aiškiai ir išsamiai. „Mūsų kompanija visiškai pritaria ir nuo pat pradžių palaiko Reglamentą dėl sveikatingumo teiginių. Siekdama kuo tiksliau vykdyti Reglamento reikalavimus, „Danone“ jau daugiau nei metus bendrauja su Europos institucijomis, pirmiausia dėl aiškesnių paraiškų teikimo kriterijų, o taip pat siekia tiesioginio dialogo tarp ekspertų ir EMST specialistų bei mokslininkų, kurie rengė paraiškas ir vertino bendrovės paraiškose pateiktus mokslinius įrodymus,“− pažymi R.Grikšelytė.

Kiti bendrovės „Danone“ gaminamų pieno produktų „Danacol“ ir „Danonki“ teiginiai apie sveikatingumą jau sulaukė teigiamos EMST nuomonės.

Daugiau informacijos:
Renata Grikšelytė, „Danone“ ryšių su visuomene atstovė Lietuvoje
Tel.: +370 65526656; El.p.: renata.grikselyte@danone.com

Parašykite komentarą