Dviejų švedų partnerių bendradarbiavimas žymi „Naują pradžią“
Naujoje „Volvo Cars“ reklaminėje kampanijoje dalyvauja Švedijos didžėjus ir prodiuseris Avicii
Naujai perdarytas klasikinis Ninos Simone kūrinys Feeling Good
Kampanija pažymi „Volvo Cars“ kampanijos atgimimą ir atsinaujinimą
„Volvo Cars“ ir švedų atlikėjas bei prodiuseris Avicii paskelbė apie kūrybinį bendradarbiavimą, skirtą pažymėti jų švedišką prigimtį. Tuo tikslu gegužės 8 dieną paskelbtas naujas įrašas ir vaizdo klipas. Šis bendradarbiavimas suformuos pasaulinės kampanijos, pavadintos „Nauja pradžia“, pagrindą.
Stokholme gimęs, 25 metų prodiuseris ir artistas Avicii, pastaraisiais metais pasaulinėje muzikoje paliko gilų pėdsaką ir buvo pripažintas vienu iš geriausių didžėjų, remiksų kūrėjų ir muzikos prodiuserių. Dalindamiesi savo švedišku paveldu, „Volvo Cars“ ir Avicii kartu žengia į naują egzistencijos fazę.
„Su augančia pasauline auditorija, „Volvo Cars“ markė yra dominuojanti, kaip ir Avicii. Mes manome, kad nėra geresnio būdo pažymėti mūsų paveldą ir aistrą gyvenimui, kaip dirbant kartu sukurti kažką ypatingo, leidžiančio atspindėti tai, kas mes esame ir kas mums yra svarbu“, tvirtina Alainas Visseris, „Volvo Car Group“ Vyriausiasis pardavimų viceprezidentas rinkodarai ir klientų aptarnavimui.
Bendradarbiavimui buvo pasirinktas kūrinys Feeling good, kurį Nina Simone įrašė prieš 50 metų, o dabar Avicii jam suteikė naują gyvenimą. Kūrinys buvo papildytas naujomis vokalo partijomis, užkrečiančiu ritmu ir griebiančia melodija, kuri visame pasaulyje, įvairiausiuose festivaliuose ir klubuose, virpino milijonus širdžių.
„Aš labai seniai mėgstu šią dainą. Tai yra viena geriausių kada nors parašytų dainų. Ji man yra nesenstanti. Aš ilgą laiką buvau didelis Ninos Simone, Ettos James ir kitų, panašiai skambančių atlikėjų fanas. Tad kai aš sužinojau, kokio kūrinio muzikiniam klipui pageidavo „Volvo Cars“, buvau tikrai sujaudintas ir nudžiugau, galėdamas kažką su juo nuveikti. Aš norėjau sukurti kažką naujo ir tuo pat metu išsaugoti originalą,“ – sakė Avicii.
Feeling Good vaizdo klipas buvo nufilmuotas Švedijoje – Stokholme ir jo apylinkėse, artimose Avicii, kaip Osterlene, kuriame atlikėjas kartu su šeima leisdavo savo vasaros atostogas. Avicii ir jo komanda sukūrė galutinę vaizdo klipo viziją ir kartu su „Volvo“ suderino siužetą.
„Man buvo svarbu, kad jeigu mes darome kažką kartu, tai turi būti nauja ir unikalu. Tai turėtų būti ilgalaikis, globalus abipusis bendradarbiavimas, kuris visiškai derėtų su mūsų abiejų tapatybėmis, vertinant tiek patikimumą, tiek kūrybiškumą. Viskas, ką matote vaizdo klipe, yra tikrasis Avicii. „Volvo Cars“ tema yra „Nauja pradžia“ („A New Beginning“)“, – sakė Ashas Pournouris, „At Night Management“, kompanijos, kurios vizija ir kūrybinis vadovavimas Avicii suteikė pasaulinę šlovę, įkūrėjas.
„Volvo Cars“ markė yra užsitarnavusi saugių, aplinką tausojančių ir kokybiškų automobilių gamintojų vardą nuo pat 1927 metų, kuomet buvo įkurta. Pastaraisiais metais pradėtas svarbus markės transormavimo procesas, kurio pagrindu tapo šios svarbios vertybės. Rezultatas yra tai, ką savo klientams gali pasiūlyti prabangių automobilių gamintojas: unikaliai priderinta automobilio naudojimo patirtis, kuri aktyviai pagerina gyvenimą, kartu jį apsaugodama.
„Mums pradedant labiausiai jaudinantį produktų pristatymo planą, mes manome, jog tai yra tobulas momentas pradėti į markės esmę ir unikalumą nukreiptą kampaniją. Ši iniciatyva suformuoja mūsų neseniai paskelbtos, naujosios „Volvo Way“ („Volvo“ kelias) rinkodaros kampanijos dalį. Štai kodėl kampanija pavadinta „Nauja pradžia“. Ji aukština tai, kas mes esame ir kuo mes trokštame būti. Tai – apie žmones, kurie savo gyvenime trokšta pasiekti kuo daugiau“, pridėjo Alainas Visseris.
Naujoji kampanija bus artimai lydima kryptingai orientuotos viešųjų ryšių ir rinkodaros kampanijos, koncentruotos ties „Volvo XC90”.
„Volvo Car Group“ 2014 metais
2014 finansiniais metais „Volvo Car Group“ užregistravo 242 milijonus eurų siekiantį veiklos pelną (2013 metais jis siekė 206 milijonus eurų). Per šį periodą pajamos pasiekė beveik 14 000 milijonus eurų (13 151 milijonus eurų). Per visus 2014 metus, pasauliniai pardavimai pasiekė rekordinius, 465 866 automobilių, rezultatus. Lyginant su 2013 metais, jie padidėjo 8,9 procento. Rekordiniai pardavimai ir veiklos pelnas leido „Volvo Car Group“ tęsti savo investicijas į jos globalinį transformacijos planą.
Apie „Volvo Car Group“
„Volvo“ veiklą pradėjo 1927 metais. Šiandien „Volvo Cars“ yra viena iš geriausiai žinomų ir gerbiamų automobilių markių, kurios pasauliniai pardavimai 2014 metais siekė 465 866 automobilių, realizuotų maždaug šimte valstybių. Nuo 2010 metų „Volvo Cars“ yra valdoma Kinijos kompanijos „Zhejiang Geely Holding“ („Geely Holding“). Iki 1999 metų ji sudarė dalį švediškos „Volvo Group“, kuomet kompaniją nupirko JAV koncernas „Ford Motor Company“. 2010 metais „Volvo Cars“ buvo įsigyta „Geely Holding“.
Iki 2014 metų gruodžio „Volvo Cars“ ir visame pasaulyje esančiuose padaliniuose dirbo per 26 000 darbuotojų. Pagrindinis „Volvo Cars“ biuras, produktų vystymo, rinkodaros ir administravimo funkcijos pagrinde yra vykdomos Gioteburge, Švedijoje. Kinijai skirtas „Volvo Cars“ biuras yra įkurtas Šanchajuje. Pagrindinės kompanijos automobilių gamyklos yra Gioteburge (Švedija), Gente (Belgija) ir Čengdu (Kinija), tuo tarpu varikliai yra gaminami Skiovdėje (Švedija) ir Žangdžiaku (Kinija), o kėbulo komponentai – Olofstriome (Švedija).
Apie Avicii
2011 metais Avicii kritinę auditoriją pasiekė pasaulinės kūrinio „Le7els“ sėkmės dėka, kuris tapo populiariausiu šokių muzikos kūriniu JAV ir Jungtinėje Karalystėje. Jo pasauliniai pardavimai sudarė 4 milijonus garso įrašų kopijų. Ji dar šešiose teritorijose pasiekė populiariausių įrašų viršūnes, daugybėje pateko į geriausiųjų dešimtuką ir muzikantui atnešė antrąja „Grammy“ nominaciją. 2012 metais pasirodė kiti hitai, kaip „Silhouettes“ ir „I Could Be the One“ (atliktas kartu su Nicky Romero) ar Madonnos „Girl Gone Wild“ „remiksas“. 2013 metais Avicii laimėjo savo pirmąjį Amerikos muzikinį apdovanojimą (Mėgstamiausiam Elektroninės šokių muzikos atlikėjui) ir jo pirmąjį MTV Europos muzikinį apdovanojimą (EMA), skirtą geriausiam elektroninės muzikos atlikėjui).
2014 metais Avicii įtvirtino savo, kaip muzikos kūrėjo – superžvaigždės statusą, sulaukęs savo žanrą sukūrusį debiutinio albumo sėkmės. „True“ pavadintas albumas buvo išleistas „PRDM Records“ studijoje. Šis kūrinys ne tik patenkino 25 metų amžiaus švedo norą „stumdyti“ muzikos „sienas“. Jis parodė, kaip šokių muzika gali derėti su žemiškais folkloro, kantri, „bluegrass“ ir pop muzika, nuotaikingomis disko melodijomis ir „vežančiais“ „house“ ritmais.
„True“ į pasaulį išleido keturis kartus platininį įrašą „Wake Me Up“, kuris tapo pirmuoju numeriu net 81 šalyje ir tapo visų laikų daugiausiai (per 300 milijonų kartų) klausytu įrašu „Spotify“ muzikos bazėje. Tai taip pat buvo dažniausiai „Shazam“ ieškomas kūrinys, iki 2,6 milijardo kartų siųstas tarptautiniais kanalais ir 600 milijonų kartų peržiūrėtas „YouTube“.
Apžvelgiant „True“ albumą, „The New York Times“ Avicii apibūdino kaip „artistą, ant savo pečių nešantį šiandieną ir rytdieną“.
Praėjusiais metais Pasauliniuose muzikos apdovanojimuose jis buvo tituluotas „Geriausiu pasaulyje elektroninės muzikos atlikėju“, o „Wake Me Up“ laimėjo geriausios šokių/elektroninės muzikos titulą „Bilboard“ muzikiniuose apdovanojimuose ir „iHeartRadio“ apdovanojimuose. Didelės sėkmės sulaukė ir kiti „True“ singlai – „Hey Brother“ ir „Addicted To You“.