Kuomet kišenėje milijoninės investicijos, galima suktis plačiai – reklaminės kampanijos televizijoje, radijuje, spaudoje ir pan. Tačiau ką daryti smulkiajam verslui ar tik veiklą pradėjusiai įmonei ar individualiai dirbančiam specialistui? Nors sakoma, “geram daiktui reklamos nereikia”, tačiau jei apie jus nebus informacijos, vargu ar kas patieks klientus ant sidabrinio padėkliuko. Visgi išradingieji randa būdų kaip pigiai ar nemokamai išnaudoti interneto suteikiamas galimybes. Šiuo metu informacija yra aukso vertės, o informacijos nebuvimas – garantuoti nuostoliai. Ne veltui sakoma, jog jei tavęs nėra internete – tavęs nėra visai. Ir nors daugelis gali ginčytis, kam nedideliam „garažiuku” vadinamam autoservisui reikalinga reklama internete ar nuosavas tinklalapis, tačiau informacijos paskelbimas atitinkamuose portaluose ir tiems “garažiniams” atneša…