• Verslas

    „Ozas“ diegia unikalią Lietuvoje pirkėjų lojalumo programą

    Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ įgyvendina pirmąją Lietuvoje lojalumo programą, kurioje „iPod“ įrenginiai ir šiuolaikinės duomenų analizės sistemos naudojamos lojalių klientų identifikavimui, pirkimo įpročių stebėjimui ir pirkėjų motyvacijai. Per tris programos vystymo mėnesius prie jos prisijungė beveik 90 prekybos ir pramogų centro nuomininkų, o programos dalyvių – lojalumo kortelių savininkų skaičius pasiekė 35 tūkst. „Prieš diegdami lojalumo programą, ieškojome tokio sprendimo, kuris jos dalyviui – pirkėjui suteiktų realią naudą – leistų gauti momentinę nuolaidą bei kaupti lojalumo taškus, kurie virstų ne didesne nuolaida ar konkrečia, dažnai pirkėjui nereikalinga preke, o realius pinigus atstojančiu kuponu. Svarbiausia, jog tiek juo, tiek lojalumo programos nuolaidomis pirkėjas gali pasinaudoti skirtinguose prekybos centro taškuose –…