• Verslas

    Ekonomikos sąstingis neįklampino„SKP stiklo“

    Antrus metus iš eilės stiklo paketų gamintojos UAB „SKP stiklas“ pajamos augo vidutiniškai po 40 %. Pernai bendrovės apyvarta, palyginti su 2010 m., ūgtelėjo 37 % iki 25 mln. Lt, o 2010 m., palyginti su 2009 m., apyvarta augo 44 % ir siekė 18,28 mln. Lt. Didinti pardavimus bendrovė planuoja iš šiai metais. Pasak Žydrūno Mockevičiaus, „SKP stiklo“ direktoriaus, pardavimų augimą 2011 m. lėmė kokybiškesnių bei sudėtingesnių, todėl ir brangesnių stiklo paketų pardavimai. Pagamintų gaminių kiekis vienetais nedaug skiriasi nuo 2010 m, tačiau vidutinė vieno gaminio pardavimo kaina padidėjo beveik 40 %. Anot bendrovės vadovo, panašūs dviejų metų rodikliai nereiškia tų pačių augimo priežasčių. 2010 m. svarbiausia buvo prisitaikyti prie…