2010 m. pristatytos „Renault Master“ anglies dvideginio emisijos ir vėl bus sumažintos. Šiais metais dujų išmetimo lygis kris 16g/km – tokį sumažėjimą lemia iki 0,6 l/100 km sutaupytų degalų. Taip pat bus praplėstos ir „Renault“ mikroautobuso komplektavimo galimybės – nuo šiol pirkėjai galės rinktis naują garso įrangą, pneumatinę pakabą ir naują „dCi 100“ variklį, montuojamą „Chassis Cab“, „Chassis Double Cab“ ir „Platform Cab“ modeliuose. „Renault Master“ užima 15 proc. Europos mikroautobusų rinkos, o tai užtikrina pirmąją „Renault“ vietą tarp Europos lengvųjų komercinių automobilių gamintojų. Šią poziciją kompanija užima nuo 1998-ųjų. Kartu su naujausios kartos „Master“ pristatymu 2010 m. įvyko ir specialiai „Renault“ mikroautobusui sukurto „M9T“ variklio premjera. Šį Kleone gaminamą…