• Studijos

    Studentai – dažni prekybos centrų ir kavinių lankytojai

    Įsigydami rūbus ar avalynę, studentai pirmenybę teikia didiesiems prekybos centrams, o antroje vietoje likusios padėvėtų rūbų parduotuvės sostinėje konkuruoja su prekybininkais gimtuosiuose studentų miestuose. Tuo tarpu renkantis ką ir kur valgyti, kas penktas studentišką racioną bent kartą per savaitę paįvairina pietumis kavinėse. Šiuos duomenis atskleidė studentų apklausa, vykdyta įgyvendinant jiems skirtą projektą „Jauskis savas“. Apklausos duomenimis, daugiau nei pusė visų studentų – 58,5 proc. – drabužių ir avalynės ieško didžiuosiuose prekybos centruose, į kuriuos daugiau nei trečdalis – 34,4 proc. – jų užsuka kartą per savaitę ar dažniau, 42,5 proc. – bent kartą per mėnesį, 23,1 proc. – rečiau. Tuo tarpu 16,5 proc. akademinio jaunimo aprangos ir avalynės paieškas vykdo…

  • Verslas

    Pirkėjai „Oze“ išleido trečdaliu daugiau

    Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ š.m. sausio – birželio mėnesio pardavimai, lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, išaugo trečdaliu. Daugiausia, daugiau nei du kartus, didėjo centre įsikūrusių pramogas siūlančių ir paslaugas teikiančių nuomininkų pardavimai, o bendras lankytojų skaičius augo dešimtadaliu. „Nuomininkų pardavimų rezultatai visose prekių ir paslaugų grupėse teigiami ir siekia bent 20 proc. Didesnį nei 30 proc. augimą per pirmąjį šių metų pusmetį fiksavo drabužių, avalynės ir galanterijos gaminių, grožio ir sveikatos priežiūros paslaugų, kosmetikos ir parfumerijos, taip pat elektronikos ir namų apyvokos prekių pardavėjai“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Jos teigimu, šie rezultatai pasiekti dėl didėjančio klientų srauto bei išaugusio jų pirkinių krepšelio.…

  • Verslas

    Prasidėjus Naujiesiems, „Oze“ duris atveria dar du nauji nuomininkai

    Paskutinį ką tik pasibaigusių metų mėnesį prekybos ir pramogų centre „Ozas“ duris atvėrė septynios naujos prekybos vietos, o preliminariais duomenimis, lyginant su ankstesniais mėnesiais, gruodį bendra visų nuomininkų apyvarta išaugo apie 20 proc. Jų gretas sausio mėnesį papildys dar dvi naujos maitinimo paslaugų vietos. „Antrosios prekybos ir pramogų centro Kalėdos patvirtino, kad mūsų pasirinkti ir įgyvendinami verslo sprendimai yra teisingi. Vienas jų – pirkėjams pasiūlyti kuo įvairesnį asortimentą, apimantį ne tik gerai žinomus bei jau pamėgtus, bet ir Lietuvoje naujus ir tik mūsų prekybos centre randamus prekės ženklus. Pasiūlą stiprinsime ir šiais metais“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Pasak jos, vienas iš „Ozo“ pasiūlos išskirtinumų…

  • Įvairenybės

    Atidaroma nacionalinio Kalėdų senelio rezidencija

    Rytoj prekybos ir pramogų centre „Ozas“ atidaroma nacionalinio Kalėdų senelio Kalėdos rezidencija, o aikštėje šalia centro vyks Kalėdų dvasios paskleidimo koncertas, kurį filmuos TV3 televizija. Šiais renginiais „Ozas“ pradeda didžiosioms metų šventėms skirtus renginius ir iniciatyvas, besitęsiančias iki pat Trijų Karalių. „Šiais metais mūsų prekybos ir pramogų centras užsibrėžė ambicingą tikslą – būti šventinių renginių centru sostinėje. Kartu su stipria komanda ir gausiu būriu bendraminčių mums pavyko jį įgyvendinti. Geriausias to įrodymas – nacionalinio Kalėdų senelio Kalėdos sprendimas įkurti savo oficialią rezidenciją mūsų prekybos centre“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Pasak etnologės Eglės Plioplienės, ne vienerius metus besirūpinančios nacionalinio Kalėdų senelio veikla ir įvaizdžiu Lietuvoje,…

  • Įvairenybės

    Išskirtiniai renginiai augina „Ozo“ pirkėjų srautus

    Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ nuo spalio 14 dienos vykstančią didžiausią kada nors Lietuvoje organizuotą egzotiškų roplių ir bestuburių parodą jau aplankė apie 300 tūkstančių žmonių iš visos Lietuvos, kurie papildė nuolat augantį „Ozo“ pirkėjų skaičių. „Nebe pirmą kartą organizuodami išskirtinę parodą, įsitikinome, kad tokio pobūdžio visai šeimai skirtos pramogos aktualios tiek sostinėje, tiek už jos ribų bei atokesniuose šalies kampeliuose gyvenantiems žmonėms. Atvykdami aplankyti parodos tuo pačiu jie turi galimybę įsigyti jiems būtinų prekių ir paslaugų bei įsitikinti mūsų prekybos centro pasiūlos išskirtinumu“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Pasak jos, dažnas į prekybos centrą pirmą kartą užsukęs dėl ypatingos priežasties, pavyzdžiui, parodos, vėliau sugrįžta…

  • Įvairenybės

    Šį penktadienį Mantas Petruškevičius „Oze“ surengs madų šou

    Šį penktadienį prekybos ir pramogų centre „Ozas“ organizuojamas naktinis apsipirkimas, kurio metu naujas žiemos – rudens kolekcijas pristatys Mantas Petruškevičius. Specialiai renginiui jis atrinks ir paruoš daugiau nei 30 įdomiausių ir charakteringiausių modelių kolekciją. „Atrinkti modelius, kuriuos galiu rekomenduoti savo stiliumi besirūpinančioms ponioms ir ponams, iš ne vienos parduotuvės ir ne vienos kolekcijos bei pristatyti juos įspūdingame madų šou – pakankamai sudėtinga, o „Ozo“ renginiui ruošiame ne kelis, o daugiau nei 30 modelių”, – sako Mantas Petruškevičius. Pasak jo, net ir turėdamas visas galimybes leisti sau tiesiog ilsėtis, kaip stilistas jis negali pamiršti savo darbo, todėl mielai sutiko atrinkti ir pirkėjams rekomenduoti charakteringiausius šio rudens – žiemos sezono modelius. „Atėjus…

  • Verslas

    Tarp naujų „Ozo“ nuomininkų – ir vienas stipriausių Lenkijos prekės ženklų

    Šią vasarą prekybos ir pramogų centre „Ozas“ atidarytos septynios naujos parduotuvės, tarp kurių – vieną žinomiausių Lenkijos prekės ženklų „Simple“ atstovaujantis drabužių salonas. Tai pirmoji ir vienintelė šio daugiau nei 40 prekybos vietų Lenkijoje ir Vokietijoje jungiančio tinklo „Simple Creative Products S.A.“ parduotuvė Lietuvoje. „Simple“ – vartotojų įvertintas kaip geriausias prekės ženklas bei patenkantis į stipriausių Lenkijos prekės ženklų dvidešimtuką. Jis dar labiau išplėtė „Ozo“ pasiūlą šiuolaikiškai, aktyviai, savarankiškai moteriai bei papildė sąrašą prekybos kompanijų, plėtrą Lietuvoje pradedančių įsteigiant pirmąsias parduotuves mūsų prekybos centre“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Prekės ženklą „Simple“ 1993 metais sukūrė dvi talentingos Lenkijos drabužių dizainerės seserys Lidia Kalita ir Maja…

  • Laisvalaikis

    „Oze“ – pirmasis Žolininkų ir tautodailininkų suvažiavimas

    Šiandien prekybos ir pramogų centre „Ozas“ prasideda dvi dienas truksiantis pirmasis Žolininkų ir tautodailininkų suvažiavimas. Jo metu žinomi žolininkai pristatys ir prekiaus sveikatą stiprinančiomis žolėmis ir jų produktais, o tautodailininkai demonstruos savo amatą ir kvies jo mokytis Vilniaus gyventojus bei miesto svečius. „Miesto ir ypač sostinės gyventojams pajausti tikrą gilias tradicijas turinčių Joninių atmosferą ne visada pavyksta, todėl nusprendėme prieš pat šią šventę organizuoti Žolininkų ir tautodailininkų suvažiavimą, kurio metu vilniečiai ir miesto svečiai galės iš arti susipažinti su įvairiais liaudies amatais, vaistažolėmis ir žolynais, įsigyti natūralių produktų, pasisemti geros energijos ir idėjų bei pasidžiaugti įsibėgėjančia vasara“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Pasak jos, bus…

  • Sportas

    Į sporto šventę „Oze“ bėgikė Ž. Balčiūnaitė atvyks tiesiai iš kontrolinių varžybų Čekijoje

    Šį šeštadienį prekybos ir pramogų centre „Ozas“ vyksiančioje sporto šventėje sostinės sporto mokyklas ir klubus pristatys ne vienas žinomas šalies sportininkas, tarp kurių – pajėgiausia šalies maratonininkė Živilė Balčiūnaitė, į renginį atvyksianti iš karto po „Deimantinės lygos“ varžybų Ostravoje, Čekijoje, ir čia atstovausianti Vilniaus lengvosios atletikos mokyklą. „Į Vilniaus lengvosios atletikos mokyklą mane atvedė pirmasis treneris Juozas Garalevičius, pastebėjęs mane keturkovės varžybose aštuntoje klasėje. Porą metų mokykloje treniravausi tik sau ir tik šešiolikos susiėmiau, kai netyčia laimėjau Lietuvos jaunių krosą“, – apie savo patirtį Vilniaus lengvosios atletikos mokykloje sako garsi šalies bėgikė Živilė Balčiūnaitė. Jos teigimu, svarbiausias pasiekimas treniruojantis mokykloje – tas, jog buvo pakviesta į Lietuvos lengvosios atletikos rinktinę,…

  • Laisvalaikis

    „Oze“ – pasaulyje unikali reklamos paroda

    Šį šeštadienį prekybos ir pramogų centre „Ozas“ atidaroma pasaulyje unikali paroda „Irklavimo sportas reklamoje“. Apie šimto originalių eksponatų paroda – dalis visą savaitgalį prekybos centre šurmuliuosiančios sporto šventės, kviesiančios vilniečius ir sostinės svečius susipažinti su populiariausiomis sporto mokyklomis bei klubais. Parodoje „Irklavimo sportas reklamoje“ eksponuojami irkluotojos, Lietuvos irklavimo federacijos viceprezidentės Rimos Karalienės surinkti reklaminiai skelbimai, kuriuose žodžiais ar vaizdu įamžintas irklavimo sportas. Kolekcijoje daugiau nei 80 originalių iškarpų iš laikraščių ir žurnalų nuo 1885 metų bei apie 20 vaizdo reklamų. „Prieš imdamasi savo verslo, dešimt metų dirbau reklamos ir rinkodaros srityje, todėl, pamačius pirmą reklamos skelbimą, kuriame prie prašmatnaus automobilio išsirikiavę irkluotojai, pradėjau domėtis, kas ir kodėl pasaulyje lyginama su…