Per pilnatį ketvirtadaliu padaugėja nepatenkintų klientų skambučių, rodo duomenų perdavimo ir IT sprendimų kompanijos „Baltnetos komunikacijos“ techninės pagalbos centro duomenys. Tokie vartotojai dažniausiai skundžiasi dėl IT paslaugų sutrikimų, tačiau paklausti apie konkrečias problemas, jų įvardinti negali. Techninės pagalbos centro konsultantai prognozuoja, jog mėnulio pilnačiai sutapus su penktadieniu, tryliktąja mėnesio diena, nepatenkintų vartotojų skambučių turėtų dar padaugėti. Dalis skambinančiųjų nori su kuo nors pabendrauti, pasiskųsti juos kamuojančiomis problemomis, o ne šalinti konkrečius techninius sutrikimus. Įmonės specialistai sako tokius žmones visada mandagiai išklausantys ir paguodžiantys, tačiau kitaip padėti jiems dažniausiai negali. Pastebima, jog per pilnatį taip pat padaugėja išsiblaškiusių klientų. Šie į techninės pagalbos centrą dažniausiai kreipiasi dėl nutrūkusio interneto ryšio ar…