• Verslas

    Bendrovėje „DPD Lietuva“ – naujas pardavimų ir rinkodaros vadovas

    Smulkių siuntų paslaugas teikiančios UAB „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros direktoriaus pareigas pradėjo eiti Gabrielius Bilevičius, prieš tai vadovavęs draudimo bendrovės „If P&C Insurance AS“ Lietuvos pardavimų per draudimo brokerius departamentui. Įmonėje „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovo vieta tapo laisva po to, kai jas ėjusi Indrė Puišė buvo paskirta UAB „DPD Lietuva“ generaline direktore Baltijos šalims. „Vienoje sparčiausiai iki krizės augusių ir įvairiems ekonominio klimato pokyčiams jautrioje smulkių siuntų pristatymo paslaugų rinkoje konkurencija tikrai stipri. Ji didėja kartu su augančiu elektroninės prekybos verslu. Pastarojo sėkmei labai svarbios, o dažnai – ir lemiančiomis tampa pasirinktos siuntų pristatymo paslaugos, todėl jų vystymui ir pardavimui norime skirti maksimalų dėmesį“, – sako „DPD…

  • Marketingas

    Kur klysta internetinės parduotuvės

    Šiandien patyręs programuotojas ir dizaineris elektroninę parduotuvę gali paversti dizaino ir valdymo patogumo šedeveru. Deja, ne visada tai kas gražu svetainės savininkui, būna naudinga ir patinka lankytojams. Kartais nutinka taip, kad dėl grožio paaukojamas funkcionalumas ir žmogus, keletą kartų apsilankęs tokiame tinklalapyje nusispjauna ir daugiau niekada nebegrįžta, nes nenori kankintis mėgindamas suprasti, kaip normaliai naudotis svetaine. Net patekęs į svetainę iš paieškos sistemų, žmogus joje neužsibūna. Kartais net puikiai techniškai sutvarkytos pardutuvės neišpopuliarėja, nes jų administratoriai tiesiog pamiršta, kad prekes parduoda ne mistiniam „internautui”, o gyvam žmogui su savo įporčiais ir netgi įnoriais. Pateikiame keletą paprastų taisyklių, kurių nederėtų užmiršti kuriant ir populiarinant internetinę parduotuvę. Prekės pateikimas Ar pirkti jūsų…