• Technologijos

    Auginti verslą „Teo“ siūlo su „Microsoft“ debesų sprendimais

    IT ir telekomunikacijų bendrovė „Teo“ verslui pristato debesų kompiuterija paremtą „Office 365“ paketą, kurį sudaro naujausios „Microsoft Office“ programos, verslui skirta „Skype“ bendravimo ir vaizdo konferencijų platforma, verslo klasės paštas, saugykla dokumentams bei nuolatinė „Teo“ specialistų pagalba.  Bendrovė tapo pirmąja Baltijos šalyse, siūlančia tokį sprendimą mėnesio mokėjimų pagrindu. „Teo“ siūlomas paketas su „Microsoft Office 365“ platforma yra šiuolaikinis ir patogus įrankis verslui, kurį sklandžiai įsidiegti ir migruoti padės „Teo“ specialistai. Kartu su naujausiomis „Microsoft Office“ programomis suteikiamas 50 GB verslo klasės el. paštas su kliento adresu, 1TB saugykla dokumentams ir nuolatinė „Teo“ konsultantų pagalba. „Pirmieji verslui siūlome „Microsoft“ debesijos sprendimus, sujungtus su geriausiomis vietinės IT rinkos kompetencijomis ir patogia atsiskaitymo…

  • IT naujienos

    „Huawei“ pristatys telefoną su „Windows Phone 8“

    Mobiliųjų technologijų kompanija „Huawei“ paskelbė apie naują savo bendradarbiavimo su „Microsoft“ etapą ir planus pristatyti pirmąjį telefoną su „Windows Phone“ operacine sistema. Skelbiama, jog telefonas priklausys „Ascend“ modelių šeimai ir turės naujausią „Windows Phone 8“ versiją. „2012-ieji yra labai sėkmingi metai „Huawei“ korporacijai. Juos planuojame užbaigti su trenksmu – pristatysime pirmąjį telefoną su „Windows Phone“. Tikimės, jog partnerystė su „Microsoft“ leis vartotojams pasiūlyti dar daugiau skirtingų telefonų modelių,“ – sako „Huawei Device“ rinkodaros vadovas Shao Yangas. „Malonu pasveikinti „Huawei“ prisijungus prie „Windows Phone“ šeimos. Ši operacinė sistema vienintelė veikia „Live Tiles“ principu, o tai leidžia vartotojams patogiai palaikyti ryšį su tais, kurie jiems rūpi labiausiai,“ – teigia „Windows Phone“ viceprezidentas…

  • IT naujienos

    CRM produktų rinkoje pirmauja „Microsoft Dynamics CRM“

    Net dvi pasaulyje pirmaujančios rinkos tyrimų kompanijos rinkos lydere pripažino „Microsoft Dynamics CRM“ santykių su klientais valdymo programą. Bendrovės „Forrester Research“ tyrimas atskleidė, kad „Dynamics CRM“ siūlo lanksčiausią – daugiausiai suderinimo galimybių turinčią – klientų aptarnavimo sistemą, o kompanijos „Gartner“ tyrimas parodė, kad „Dynamics CRM“ pirmauja tarp kitų tokios paskirties programų. „Mes siekiame sukurti produktą, kuris padėtų klientams gauti didžiausią naudą ir aukščiausią investicijų į santykių su klientais valdymo sistemą grąžą. Šių metų pabaigoje išleisime naująją „Microsoft Dynamics CRM 2011“ versiją, kuri savo kokybe ir našumu gerokai aplenks iki šiol sukurtas. Ji leis klientams su dar mažesnėmis sąnaudomis pasinaudoti naujais sistemos privalumais: programą bus galima suderinti ne tik su turimomis…