Daugumos Lietuvos gyventojų skonio receptorių būklė yra gera, tačiau silpnėja jų saldaus bei sūraus skonių jutimas. Tai parodė pirmą kartą Lietuvoje vykdytas socialinis eksperimentas Skonio receptorių tyrimas, kurį didžiuosiuose šalies miestuose atliko Lietuvos sveikatos mokslų universiteto atstovai. „Kaune, Klaipėdoje ir Vilniuje organizuoti tyrimai atskleidė vienodas skonio receptorių sutrikimų tendencijas – 9 iš 10 žmonių nustatytas susilpnėjęs sūrumo bei saldumo pojūtis. Jis nėra sutrikęs tiek, kad galėtume tai įvardyti kaip ligą ar labai rimtą problemą, tačiau šiuos skonius dauguma žmonių jaučia silpniau, nei galėtų. Taip atsitinka, nes kasdien valgome daug sūraus ir saldaus maisto. Receptoriams silpstant, natūraliai norisi pasibarstyti daugiau druskos, kad jaustume skonį. Tokiu būdu receptorius dar labiau atbukiname“, –…
Antruosius patiekalus lietuviai dažniausiai gardina kečupu
Beveik pusė (47,5 proc.) Lietuvos gyventojų teigia antruosius patiekalus dažniausiai skaninantys kečupu. Mažiau populiarius pagardus – krienus, garstyčias, majonezą ir kitus – renkasi po 15 ir mažiau procentų gyventojų, rodo „Spinter tyrimų“ vasario mėnesį atlikta apklausa. „Šio tyrimo duomenys patvirtino, kad kečupas Lietuvoje išlieka klasikiniu padažu antriesiems patiekalams gardinti. Žinome, kad maždaug trečdalis gyventojų juo maistą skanina kasdien“, – sako kiekybinį tyrimą inicijavusios bendrovės „Suslavičius-Felix“ generalinis direktorius Darijus Taraila. Bendrovė pastaruoju metu šalies kečupo rinką analizavo dvejopai: per „Spinter tyrimus“ vykdė kiekybinę apklausą apie jo populiarumą ir kartu su tyrimų bendrove „GfK Baltic“ įgyvendino išsamų kokybinį tyrimą. Jo metu bendrovė gilinosi į skonio niuansus ir išsiaiškino, kuo vadovaudamiesi šalies žmonės…
Zidiniai Pigiausiai lt – kaina nuginkluoja konkurentus?
Taip. Kaina galima konkuruoti tik vienu vieninteliu atveju – kai turi struktūrinį savikainos pranašumą. „Zidiniai Pigiausiai.lt“ gali konkuruoti kaina, nes turi mažesnę savikainą ir tai ne paslaptis. Negalėdamos konkuruoti pagal kainą, konkurentų įmonės turi rasti kitą strategiją. Kokia ji? Dažniausiai akcentuojama, kokią didelę patirtį jie turi rinkoje, kokie jie dideli ir galingi, kiek pas juos dirba darbuotojų, kokius turi prekybos bei sandėliavimo plotus ir pan. Ar tai svarbu? Visi šie tariami „privalumai“ kartu atspindi ir dideles veiklos sąnaudas, kurios neišvengiamai įtraukiamos į tos prekės, kurią Jūs ketinate pirkti parduotuvėje, kainą. Ar Jūs norite mokėti už tai? Pirkdami pas mus Jūs galite sutaupyti – nemokėdami už brangias patalpas, už firmai dirbančius…