• Verslas

    „Audimas“ plečia išparduotuvių tinklą

    Spalio 6 d. savo trečiąją išparduotuvę Lietuvoje atidarys sporto ir laisvalaikio drabužių bei aksesuarų gamintoja, bendrovė „Audimas“. Šiualiuose, Išparduotuvių centre „Bruklinas“ vienas po kito atsidaro pasaulyje ir mūsų šalyje žinomų prekių ženklų išparduotuvės. Rugsėjo pabaigoje centre duris atvėrė „Puma“. Vietą „Brukline” „Audimas“ pasirinko dėl centro prekybos koncepcijos, siekiančios sutelkti išparduotuvių koncentraciją po savo stogu. Sportinę aprangą geriausiems Lietuvos atletams, dalyvaujantiems Olimpinėse ir tarptautinėse varžybose kurianti ir gaminanti kompanija išparduotuvės pirkėjams pasiūlys savo gaminius, vidutiniškai 50-70 proc. mažesnėmis kainomis nei įprastose parduotuvėse. „Audimo“ mažmenines prekybos tinklo vadovės Miletos Matulevičienės teigimu, sportiniai marškinėliai kainuos nuo 19,99 litų, kelnės ir švarkai nuo 39,99 litų. Vilniuje, prekybos centre „Parkas“ ir Kaune, prekybos centre „Maxima“…

  • Verslas

    Vakarų Europoje populiaraus katalogo BON’A PARTE išparduotuvės plečia tinklą Lietuvoje

    Bendra Lietuvos ir Danijos kompanija „Pro Tex Invest Baltic”, prekiaujanti tarptautinio prekės ženklo BON’A PARTE drabužiais iš katalogo, plečia išparduotuvių tinklą. Prieš dvejus metus Lietuvoje atidariusi pirmąsias parduotuves spalio 1 d. kompanija prekybos centre „Babilonas II”, Panevėžyje atveria savo šeštojo prekybos salono duris. Katalogo išparduotuvės veikia “Parke”, Vilniuje, „Brukline” Šiauliuose, Kaune, Nėries krantinėje 16 N, Šarkuvos g. 13 A ir prekybos centre „Kalniečiai”. BON’A PARTE išparduotuvių salonai prekiauja senesnių modelių drabužiais moterims ir vaikams iš Skandinavijos šalyse, Vokietijoje, Olandijoje ir Didžiojoje Britanijoje populiaraus katalogo. (www.bonaparte.dk) Dalis drabužių siuvama ir mūsų šalyje. Drabužių kainos iki 70 proc. žemesnės nei kataloge. Moteriškos suknelės, džemperiai, palaidinės kainuoja vidutiniškai nuo 25 iki 50 litų.…

  • Verslas

    Pulkai Šiauliečių šturmavo “Pumos” išparduotuvę

    Rugsėjo 24 d. Šiauliuose, į išparduotuvių ir pramogų centrą „Bruklinas“ suplūdo šimtai žmonių, norinčių pirmieji patekti į ką tik duris atvėrusią Puma sporto ir laisvalaikio prekių išparduotuvę. „Puma išparduotuvės sėkmė Vilniuje, o dabar ir „karštas“ atidarymas Šiauliuose rodo, kad mūsų tautiečiai ir sunkmečiu neatsisako kokybiškų, garsiu prekės ženklu pažymėtų daiktų, tačiau siekia šių prekių įsigyti pigiau. Džiaugiamės verslo sėkme, tačiau taip pat norime atsiprašyti žmonių, kurie norėdami pirmieji patekti į išparduotuvę dėl susidariusios spūsties patyrė nepatogumų,“ – sakė Puma Baltijos regiono vadovas Šarūnas Kulvietis. Puma išparduotuvėje prekiaujama apie 350 modelių sportinių batelių, kurių kaina prasideda nuo 49 litų, 600 modelių drabužių, kainuojančių nuo 25 litų, taip pat vos nuo 15…

  • Verslas

    Pirmoji Lietuvoje kelionių išparduotuvė prekiauja tik pigiomis poilsio kelionėmis

    Vasaros pradžioje prekybos centre “Parkas” atisidarė pirmoji Lietuvoje kelionių išparduotuvė. Jos vadovės Marijos Pipiraitės teigimu, koncepcija pasiteisino. Išparduotvėje siūlomos tik tos kelionės, kurioms taikomos akcijos, nuolaidos ir paskutinės minutės kainos. Pasak M. Pipiraitės, keliauti pigiau nori ir normalias pajamas gaunantys žmonės, ir tie, kurie kelionei taupo po skatiką. Optimaliausia kaina, kurią už geros kokybės 7 nakvynių kelionę žmonės pasiruošę mokėti yra iki 1,5 tūkst. litų vienam asmeniui. “Nepaisant sunkmečio, žmonės nenustojo keliauti. Kaip ir anksčiau, jie nori gauti kokybišką paslaugą, bet už mažesnę kainą”, – sakė kelionių išparduotuvės vadovė. Poilsio kelionės į lietuvių pamėgtas Pietų šalis praėjusią vasarą buvo apie 20 – 25 proc. pigesnės nei ankstesniais metais. Specialių akcijų…

  • Verslas

    Prabangios parfumerijos už patrauklią kainą parduotuvė atveria duris

    Išprarduotuvių prekybos centre „Parkas” Vilniuje rugsėjo 18 d. atsidaro nauja prabangios parfumerijos parduotuvė „PARFUME.LT”, prekiausianti garsių prekių ženklų kvepalais patraukliomis kainomis. Tai antroji bendrovės „Diacom” parduotuvė Vilniuje. Atidarymo proga bus taikomos nuolaidos, pirmiesiems pirkėjams paruoštos dovanos. „Parke” iki šiol veikė dvi parduotuvės, prekiaujančios kosmetika ir kvepalais. Tai „Martina”, kurioje yra didelis rusiškų prekių bei kosmetikos produktų profesionalams pasirinkimas ir „Eurokos” išparduotuvė, siūlanti platų spektrą nebrangių kasdieninių kūno priežiūros ir higienos prekių. „Naujoji parduotuvė praplės šios rūšies gaminių asortimentą prekybos centre. Pirkėjai ras tas pačias prekes, kaip ir grožio salonuose ar firminėse parduotuvėse, bet už pastebimai mažesnę kainą”, – sakė AB „Ogmios centras” projektų vadovė Vida Minkštimienė. „PARFUME.LT” vadovai teigė nutarę…