Paprastam vartotojui dažnai kyla klausimas, kaip prekybininkams išpardavimų metu gali apsimokėti daryti tokias dideles nuolaidas, siekiančias trečdalį ir daugiau tikrosios kainos. Ekonomistai ir marketingo specialistai teigia, kad priežasčių yra ne viena, bet visos jos nesunkiai paaiškinamos. Pasak specialistų, pirminė išpardavimų idėja buvusi atlaisvinti lentynas nuo užsilikusių prekių prieš gaunant naujas siuntas, tačiau dabar išpardavimai prekiautojams duoda ir kitokios naudos. „Beveik niekada nebus taip, kad prekė parduodama mažiau nei už savikainą. Kiekvienas prekybininkas nustatydamas kainą stengiasi pasilikti kuo daugiau erdvės galimoms nuolaidoms. O jos gali būti suteikiamos siekiant įvairių tikslų. Bene dažniausiai pasitaikantis motyvas – noras pritraukti didesnius pirkėjų srautus, paskatinti išbandyti naujus produktus. Tokiu atveju nuolaidos yra investicija į reklamą“,…