Lietuvos interneto svetainėse daugiausiai reklamuojasi prekybos, laisvalaikio bei finansų, draudimo ir tarpininkavimo sektoriai. Tai viena iš išvadų, kurią leidžia daryti „Gemius“ ataskaita „gemiusAdMonitor”. Joje apžvelgiama Centrinės ir Rytų Europos interneto reklamos rinka pagal sektorius. Analizė apima dešimt šalių, kuriose „Gemius“ matuoja 50% ir daugiau interneto reklamos kampanijų: Bulgariją, Čekiją, Kroatiją, Latviją, Lenkiją, Lietuvą, Rumuniją, Serbiją, Slovakiją ir Vengriją. Nagrinėjami 2013 m. rugpjūčio – 2014 m. sausio duomenys. Lietuvoje daugiausiai rodomos ir spaudžiamos prekybos tinklų reklamos Prekybos sektoriaus, kuriam priskiriama prekybos tinklų ir parduotuvių reklama, kampanijos sudaro beveik penktadalį (19%) visų matuojamų reklamos kampanijų Lietuvoje. Joms tenka 18% parodymų ir 19% paspaudimų. Laisvalaikio sektoriaus (koncertai, kinas, teatras, žaislai) kampanijoms tenka beveik…