• Marketingas

    Grupinio apsipirkimo portaluose labiausiai ieškoma pramogų ir kelionių

    Lietuvos gyventojai, besinaudojantys grupinio apsipirkimo portalais, labiausiai norėtų įsigyti pramogų ir sporto (47 proc.), kelionių, viešbučių ir transporto nuomos (42 proc.) bei sveikatos ir grožio (41 proc.) paslaugų. Tokius duomenis atskleidė bendrovės „Baltijos tyrimai“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa. Grupinių apsipirkimų portalų siūlomomis prekėmis bei paslaugomis iki šiol nesinaudojantys asmenys nurodė, kad labiausiai norėtų įsigyti namų apyvokos daiktų (24 proc.). „Toks pasirinkimas rodo, kad lietuviai, išgyvenę sunkmetį, liko atsargesni. Nors pramogos ir kelionės išliko paklausios, tautiečiai į šias sritis investuoja mažiau bei apdairiau, nes tai – ne pirmojo būtinumo dalykai. Būtent todėl minėtų grupių prekės bei paslaugos grupinių apsipirkimų portaluose – pačios patraukliausios. Tokias tendencijas patvirtina ne tik ši apklausa,…

  • Verslas

    „Deal24“ ir „Delfi“ bendradarbiaus Baltijos šalyse

    Vokietijos kapitalo kompanija, valdanti grupinių apsipirkimų portalus Baltijos šalyse ir Suomijoje „Deal24“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Estijos žiniasklaidos grupe „Ekspress Grupp“, kuriai priklauso „Delfi“ portalai. Remiantis šiuo susitarimu, dar šiemet bus sukurtas naujas grupinių apsipirkimų portalas „Delfi Deal“, veiksiantis Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „Naujasis portalas „Delfi Deal“ turėtų apjungti Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkas ir sudaryti daugiau galimybių teikti bendrus grupinio apsipirkimo pasiūlymus visų trijų valstybių gyventojams. Nors grupiniai apsipirkimai – viena iš sparčiausiai besiplečiančių elektroninės prekybos sričių visose Baltijos šalyse, tačiau iki šiol panašių galimybių buvo pakankamai nedaug“, – sako „Deal24“ vadovas Ingvar Kupinski. Pasak I.Kupinski, galimybė teikti grupinio apsipirkimo pasiūlymus visų trijų Baltijos valstybių rinkoms turėtų ypač sudominti…