Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių tinklo „Sarma“ statistika rodo, kad ekologiškos kosmetikos rinka Lietuvoje auga. Šių metų pirmąjį ketvirtį lyginant su 2011 metų tuo pačiu laikotarpiu, ekologiškos kosmetikos pardavimai „Sarma“ parduotuvėse išaugo apie 40 procentų. Šiuo metu ekologiškos kosmetikos pardavimai šiame tinkle sudaro beveik 4 proc. visų pardavimų. Palyginimui – 2009 m. šis rodiklis siekė vos 0,5 procento. „Pastebime, kad moterys vis dažniau teiraujasi ekologiškos ir natūralios kosmetikos gaminių, domisi jų sudėtimi ir veikliosiomis medžiagomis. Ypač populiarios ekologiškos odos ir kūno priežiūros linijos bei ekologiška kosmetika vaikams. Stebina pastaruoju augantys ekologiškų veido priežiūros priemonių vyrams pardavimai“, – apie ryškėjančias tendencijas pasakoja „Sarma“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė. Pasak jos, pardavimų statistika…
Ekologiška kosmetika Lietuvoje darosi vis populiaresnė
Lietuvos kosmetikos bei parfumerijos parduotuvės nuolat plečia ekologiškų kosmetikos priemonių pasiūlą. Šis sektorius, demonstruojantis vis didesnį augimo potencialą Europoje, tampa vis svarbesnis ir mūsų šalyje. „Pastaruoju metu jaučiame augantį klientų susidomėjimą ekologiškomis kosmetikos priemonėmis – jų perkama vis daugiau. Dėl šios priežasties šį rudenį savo parduotuvėse pristatėme specialias natūralios kosmetikos zonas, o dabar natūralumo mėgėjams nusprendėme pasiūlyti iš arčiau susipažinti su ekologiškų kosmetikos produktų kūrėjomis iš Latvijos,“ – sakė „Douglas LT“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė. J. Kulickaitė atskleidė, jog dažniausiai pirkėjos renkasi ekologiškus veido priežiūros produktus bei šampūnus, o štai ekologiškus anticeliulitinius kremus, aliejus bei dekoratyvinę kosmetiką perka rečiau. Vis dėlto, žmonės, kuriems rūpini ekologija, paprastai stengiasi, kad visi…