Per š.m. sausį – kovą smulkių siuntų pristatymo paslaugų bendrovė „DPD Lietuva“ pristatė 85 proc. daugiau privatiems vartotojams skirtų siuntų nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiam pokyčiui didžiausios įtakos turėjo sėkmingai šalyje įsitvirtinęs, augantis ir į kaimynines rinkas besiveržiantis el. parduotuvių verslas. „Aptarnaudami kelis šimtus el. prekybą vykdančių įmonių, stebime jų pardavimų augimą ir viena to priežasčių – vykdoma plėtra į kaimynines šalis. Šios rinkos mūsų šalies verslininkams patrauklios, nes jose klientai gali būti aptarnauti lygiai taip pat, kaip ir pirkėjai mūsų šalyje, ir tam būtinos vos kelios sąlygos: geras prekių asortimentas, tinkamai vietos kalba parengta el. parduotuvės interneto svetainė ir efektyvūs logistikos sprendimai“, – sako „DPD Lietuva“ generalinė direktorė…