• Verslas

    2011 metai dovanų verslui buvo sėkmingi

    2011 m. šešiose šalyse veikianti įmonių grupė „LaisvalaikioDovanos.lt“ pardavė 33 % daugiau dovanų nei 2010-aisiais. Didžiausias pardavimų kilimas užfiksuotas Estijoje, kurioje parduota 52 % daugiau dovanų, mažiausias buvo Lenkijoje – 5 %. Nuo Estijos nedaug atsiliko Latvija, kurioje 2011 m. pardavimai kilo 50 %, ir Lietuva – 31 %. „Pabaltijo šalyse 2011 m. dovanų verslui buvo sėkmingi, čia vis dažniau žmonės dovanodavo mūsų siūlomas įspūdžio dovanas. Lėtesnį pardavimų augimą Lenkijoje galime paaiškinti 2011 m. šioje šalyje sulėtėjusiu ekonomikos augimu“ – sakė „LaisvalaikioDovanos.lt“ direktorius Rokas Černiauskas. 2010 m. pabaigoje startavusios elektroninės dovanų parduotuvės Suomijoje rezultatai taip pat geri: „Lyginant su 2010 m. Kalėdomis, 2011 m. kalėdinės prekybos metu pardavimai kilo tris…

  • Verslas

    Daugiau nei 100 prekės ženklų dovanų čekiai – internetu

    Šiandien didžiausia Lietuvoje įspūdžio dovanų parduotuvė internete „LaisvalaikioDovanos.lt“ savo klientams pristatė naujieną – nuo šiol čia bus galima įsigyti daugiau nei 100 populiarių prekės ženklų dovanų čekius. Iki šiol „LaisvalaikioDovanos.lt“ platino tik pramogų kuponus. Nuo dabar parduotuvėje bus galima įsigyti dovanų čekius drabužių, aksesuarų, laisvalaikio, kosmetikos, buities prekių parduotuvių bei kitų gerai žinomų prekės ženklų: „Dorado“, „Fashion zone“, „Salon+“, „L‘Occitane”, „Figaro”, „Ibero papuošalai“, „Vision express”, „Ekvador“, „Sarma style“, „Hobbyshop“, „Sveiki produktai”, „Švaros broliai”, „Pušku pušku“, „Sofa travel“, „Daiktų viešbutis“ ir kt. „Sprendimą platinti įvairių parduotuvių ir paslaugų tiekėjų dovanų čekius įtakojo mūsų klientų noras internetinėje parduotuvėje rinktis dovaną ne tik iš pramogų kuponų, – sakė „LaisvalaikioDovanos.lt“ vadovas Rokas Černiauskas. –…

  • Verslas

    2010 metais nupirkta 40 proc. daugiau dovanų nei prieš metus

    Įspūdžio dovanomis prekiaujanti internetinė parduotuvė „LaisvalaikioDovanos.lt” 2010 metais pardavė 40 proc. daugiau dovanų nei 2009–aisiais. Kaip rodo įmonės pardavimų statistika, daugiausiai dovanų nupirkta internetu. „Per pirmą šių metų pusmetį pardavėme 30 proc. daugiau dovanų nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį. O kalėdinės prekybos metu šis skaičius padidėjo iki 40 proc. Tai rodo, jog ir ekonominio sunkmečio akivaizdoje lietuviai nenustoja linksmintis“ – šmaikštauja „LaisvalaikioDovanos.lt vadovas Rokas Černiauskas. „LaisvalaikioDovanos.lt“ filialuose užsienio šalyse taip pat užfiksuotas dovanų pardavimo augimas. Lenkijoje 2010 metais parduota 41 proc., Latvijoje – 44 proc., Estijoje – 47 proc. daugiau dovanų nei 2009 metais. Vidutiniškai lietuviai šiais metais dovanai išleisdavo 130 Lt., per Kalėdas dovanos krepšelis buvo kiek mažesnis…