Š. m. liepos 9-14 dienomis Los Angele vyko pasaulinė Microsoft partnerių konferencija 2011, kurioje IT sprendimus verslui diegianti įmonė „Softera Baltic“ buvo pripažinta Lietuvos 2011 metų Microsoft partneriu ir atsiėmė „2011 Microsoft Country Partner of the Year for Lithuania“ apdovanojimą. „Su malonumu skiriame Lietuvos 2011 metų „Microsoft“ partnerio titulą Softerai Baltic“, sako Jon Roskill, Microsoft Pasaulinio Partneriu tinklo viceprezidentas. „Softera Baltic demonstruoja atsidavimą savo klientams ir tvirtus partnerystės ryšius su Microsoft, o tai yra abipusės sėkmės pagrindas“. Pasaulinė Microsoft partnerių konferencija tai prestižinis kasmetinis renginys, kuriame susirenka tūkstančiai Microsoft partnerių iš viso pasaulio užmegzti naujus ryšius, pasidalinti patirtimi, išgirsti Microsoft strategų pranešimus apie technologines naujoves bei situaciją rinkoje. Šiais metais…
„HansaWorld“ laimi „European IT Excellence Award 2011“ apdovanojimą
Stokholmas, 2011 metų vasario 12 d. – „HansaWorld“, pirmaujantis pasaulyje integruotų verslo platformų bei mobilių sprendimų gamintojas buvo išrinktas nugalėtoju „European IT Excellence Award 2011“ apdovanojimuose programinės įrangos kaip paslaugos (ang. SaaS) kategorijoje. „HansaWorld“ nepriklausomai teisėjų komisijai pademonstravo savo SaaS diegimo privalumus pirmaujančioje švarios energijos sprendimų įmonėje esančioje Jungtinėje Karalystėje, JAV, Japonijoje ir Indijoje, bei teigiamą SaaS sprendimų įtaką įmonės verslui. „HansaWorld“ siūlo išbaigtą visumą programinės įrangos kaip paslaugos (SaaS) komponentų, įskaitant internetinių resursų nuomą, mėnesines licencijas ar nereikalaujančius diegimo internetinius klientus, be to naudotojai gali laisvai rinktis kurį iš šių komponentų naudoti. „HansaWorld“ taip pat siūlo eilę papildomų internetinių paslaugų, kurias gali pasirinkti bet kuris klientas, nepriklausomai kur yra…
CRM produktų rinkoje pirmauja „Microsoft Dynamics CRM“
Net dvi pasaulyje pirmaujančios rinkos tyrimų kompanijos rinkos lydere pripažino „Microsoft Dynamics CRM“ santykių su klientais valdymo programą. Bendrovės „Forrester Research“ tyrimas atskleidė, kad „Dynamics CRM“ siūlo lanksčiausią – daugiausiai suderinimo galimybių turinčią – klientų aptarnavimo sistemą, o kompanijos „Gartner“ tyrimas parodė, kad „Dynamics CRM“ pirmauja tarp kitų tokios paskirties programų. „Mes siekiame sukurti produktą, kuris padėtų klientams gauti didžiausią naudą ir aukščiausią investicijų į santykių su klientais valdymo sistemą grąžą. Šių metų pabaigoje išleisime naująją „Microsoft Dynamics CRM 2011“ versiją, kuri savo kokybe ir našumu gerokai aplenks iki šiol sukurtas. Ji leis klientams su dar mažesnėmis sąnaudomis pasinaudoti naujais sistemos privalumais: programą bus galima suderinti ne tik su turimomis…