Gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ tarptautinė filantropija užsiimanti atšaka „Coca-Cola“ fondas per pirmąjį 2012 metų ketvirtį 85 organizacijoms iš įvairių pasaulio šalių skyrė 26 mln. JAV dolerių paramos. Lietuvoje organizacija parėmė labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ iniciatyvą „Sveikatiada“. „Mūsų kompanijos tikslas – padaryti moksliškai pagrįstą informaciją apie mitybą prieinamesnę visuomenei, to siekiame dalyvaudami tokiuose projektuose kaip „Sveikatiada“ bei bendradarbiaudami su mitybos specialistais. Taip pat stengiamės suteikti vartotojams daugiau žinių mūsų, todėl ant pakuočių žymime rekomenduojamas sudedamųjų dalių paros normas (GDA). Dar viena „Coca-Cola“ kompanijai svarbi sritis yra aktyvios gyvensenos ir sporto propagavimas: geriausi to pavyzdžiai yra „Sprite“ krepšinio projektai,“ – pasakojo „Coca-Cola“ kompanijos korporacinių reikalų, viešųjų ryšių bei komunikacijos vadovė…
„Coca-Cola“ švenčia 126-ąjį gimtadienį
Šiandien, gegužės 8-ąją, žymiausias pasaulio gaivusis gėrimas švenčia 126-ąjį gimtadienį. Per šiuos metus „Coca-Colos“ pavadinimas tapo žinomas kone kiekvienam pasaulio gyventojui, o pats prekės ženklas jau daug metų neužleidžia vertingiausio pasaulyje pozicijos. Į Lietuvos rinką gėrimas įžengė prieš 18 metų, 1994-aisias. „Mes labai džiaugiamės, kad lietuviai myli „Coca-Cola“ ir ji yra mėgstamiausias gaivusis gėrimas šioje šalyje. Norėtume padėkoti jiems už šią meilę, nes tik tai padėjo gėrimui tapti tokiam populiariam ir per pastaruosius 12 mėnesių kolos gėrimų segmente užimti net 73,5 proc. rinkos dalies,“ – sakė „Coca-Cola“ kompanijos korporacinių reikalų, viešųjų ryšių bei komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Evelin Ojamets. Žymiąją „Coca-Cola“ formulę, iki šiol laikomą paslaptyje, 1886 metais sukūrė Atlantos…
Šią savaitę pristatytas naujas “Fantos” skonis
Pirmaujanti pasaulio gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ kompanija pristato naują savo populiariojo gėrimo „Fanta“ skonį. Specialaus leidimo braškių ir kivių skonio „Fanta“ šalies parduotuves pasieks jau šią savaitę. „Mūsų kompanija siekia užtikrinti kuo didesnę produktų įvairovę, kad vartotojai galėtų pasirinkti jų pomėgius ir gyvenimo būdą geriausiai atitinkančius gėrimus ir jų skonius. Šį pavasarį ir vasarą „Fantos“ mėgėjams nusprendėme pasiūlyti įkvepiantį ir žaismingą gėrimo charakterį atitinkantį skonį,“ – sako „Coca-Cola“ kompanijos korporacinių reikalų, viešųjų ryšių bei komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Evelin Ojamets. „Fanta“ yra vienas iš populiariausių „Coca-Cola“ kompanijos gėrimų, kuris Lietuvoje pirmauja apelsinų skonio gėrimų kategorijoje. Naujojo skonio „Fanta“ atspindi per pastaruosius metus „Coca-Cola“ kompanijoje įsivyravusią sveikesnių produktų tendenciją. „Braškių ir…
Trys dalykai, kuriuos turi žinoti apie skysčių balansą organizme
Jau nuo mokyklos laikų mums į galvą įkalta, jog norėdami užtikrinti gerą savijautą ir būti sveiki, privalome vartoti pakankamai vandens. Visgi, yra keletas dalykų, kurių mokyklos suole daugelis taip ir neišmokome. Pateikiame tris mažai žinomus faktus apie skysčių balansą. 1. Skysčių netenkame ne tik vasarą, bet ir žiemą Visi žinome, jog vasarą judriai leidžiant laiką ar tiesiog ilgai būnant karštame ore, netenkame daug skysčių. Tačiau jų praradimas gresia ir šaltuoju metų laiku, ypač užsiimant žiemos sportu, pavyzdžiui, slidinėjimu, čiuožimu, snieglenčių sportu ar tiesiog kasdami sniegą. Fizinis aktyvumas bei šilti drabužiai verčia mus prakaituoti neką mažiau nei vasarą. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, jog vietovės aukštis virš jūros lygio turi įtakos…
„Coca Cola“ viceprezidentas: „Praeityje buvome pernelyg išpuikę“
Šią savaitę „Coca Cola“ kompanija pirmaujančio reklamos bei rinkodaros tinklapio Adage.com buvo apdovanota už geriausią rinkodarą 2011-aisiais. Svarbiausias bendrovės prekės ženklas, „Coca Cola“, jau 12 metų pirmauja brangiausių prekės ženklų sąraše. Džiaugdamasis šiuo apdovanojimu Joe Tripodi, kompanijos viceprezidentas, atsakingas už rinkodarą bei komerciją, pripažino, jog bendrovės rinkodaros strategija toli gražu ne visada buvo tokia sėkminga: „Tiesą sakant, mes visi nuoširdžiai manome, jog prieš kokius 10 metų, kompanija buvo tapusi pernelyg arogantiška ir išpuikusi“, – sakė jis. J.Tripodi darbą bendrovėje pradėjo 2007 metų viduryje, kuomet, anot Adage.com tinklapio, įmonės rinkodara buvo tapusi „tingi ir siauraprotiška“, reklaminė strategija – pernelyg nenuosekli, o pati kompanija buvo pernelyg priklausoma nuo jos svarbiausio prekės ženklo…