Verslas

VCUP pokyčiai: apmokestinta aikštelė ir augantys pardavimai

Sostinės centre įsikūręs prekybos centras „Vilniaus centrinė universalinė parduotuvė“ (VCUP) šį rudenį pasitinka su keliomis naujienomis. Svarbiausios jų: nuo rugsėjo mėnesio apmokestinta miestiečių ir miesto svečių pamėgta stovėjimo aikštelė, o prieš kelias dienas duris atvėrė gerokai praplėsta kavinė, iš kurios terasos atsiveria puiki miesto panorama. Pasak prekybos centro atstovų, pokyčiai yra strategiškai apgalvoti ir turėtų prisidėti prie kasmet kylančios apyvartos – lyginant šių metų ir 2014 m. to paties laikotarpio apyvartą, šiais metais ji augo apie 20 proc.

„Esame vienas seniausių prekybos centrų Lietuvoje – veikiame jau daugiau nei 40 metų. Per šį laikotarpį įgyvendinome ne vieną didelį pokytį, kai kurie jų pareikalavo strateginių sprendimų. Tai, kad vis dar sėkmingai veikiame, o klientų ir apyvartos skaičiai auga yra geriausias įrodymas, kad keičiamės ir dirbame teisinga linkme, – sako VCUP vadovė Ona Nevinskienė. – Vien šiais metais, atsižvelgiant į tai, jog keitėsi valiuta, itin džiugina 10 proc. išaugęs pirkėjų srautas, o kartu su juo ir parduotuvių apyvarta. Taip pat didėjo ir restoranų bei kavinių apyvarta – lyginant su 2014 m., ji išaugo 25 proc. Manau, vis atsinaujinant, keičiant nuomininkus ir prisitaikant prie aplinkos, pirkėjų srautai ir apyvarta tik augs“.

Bene svarbiausias miestiečiams pasikeitimas VCUP – apmokestinta automobilių stovėjimo aikštelė: šiuo metu automobilio parkavimas aikštelėje 2 valandas yra nemokamas, tačiau viršijus jas, už 1 valandą taikomas 1 Eur mokestis. „Prekybos centras yra verslo centrų apsuptyje, miesto centre, todėl parkavimo aikštelėje dažnai  automobilius visai dienai palieka netoliese įsikūrusių biurų darbuotojų. Atvykę pirkėjai tiesiog nerasdavo vietos, kur pastatyti automobilį. Miestui didinant apmokamų gatvių skaičių, priėmėme sprendimą, kad vienintelė išeitis, leidžianti mūsų pirkėjui surasti parkavimo vietą ir laisvai patekti į prekybos centrą, yra aikštelės apmokestinimas. Sprendimas nebuvo spontaniškas – šią mintį brandinome ne vienerius metus“, – teigia O. Nevinskienė. Pasak prekybos centro vadovės, nepasitenkinimo skambučių teko sulaukti iš aplinkinių biurų darbuotojų, o pirkėjai atsiliepia tik teigiamai, nes pagaliau lengviau randa vietą automobiliui. Artimiausią mėnesį situacija dar bus stebima ir iškilus lankstesnių parkavimo taisyklių poreikiui, naujoji sistema bus koreguojama.  

Dar vienas pokytis – 100 kv. m praplėsta kavinė „Vero cafe“. Pagrindinės priežastys, paskatinusios kavinės plėtrą – padidėjęs klientų srautas, o kartu su juo ir didesnis sėdimų vietų poreikis. O. Nevinskienė pasakoja, kad jau seniai buvo nuspręsta išnaudoti 3 aukšto terasą, todėl po neilgos rekonstrukcijos, atvėrus dalį 3 aukšto pastato fasado ir pakeitus jį langais, vilniečiai turi dar vieną vietą su nuostabia miesto panorama. Prekybos centro vadovės teigimu, iš restoranų atsiveriantys panoraminiai miesto vaizdai yra viena VCUP stiprybių, tad dar viena papildoma kavinė – tik į naudą.

Pasak prekybos centro vadovės, šių metų pagrindinės investicijos skirtos pastato fasado atvėrimui, siekiant maksimaliai išnaudoti terasas, o ateityje laukia ir daugiau pokyčių. Artimiausiu metu atsinaujinti planuoja „Džiugo namai“ – bus pristatyta visiškai nauja kavinės koncepcija. Taip pat šiais metais VCUP duris turėtų atverti 5 nauji arba atsinaujinę restoranai / kavinės. „Tokio pobūdžio pasikeitimais lanksčiai prisitaikome prie vykstančios aplinkinių verslo centrų plėtros. Jų darbuotojams tiek maistas, tiek apsipirkimas šalia darbo vietos darosi vis aktualesnis. Didėjančios maisto operatorių apyvartos rodo didelį šių paslaugų poreikį, tad stengiamės nenuvilti“, – sako O. Nevinskienė.

Prekybos ir pramogų centras VCUP – tai giliausias vilniečių apsipirkimo tradicijas turintis prekybos centras, atidarytas dar 1974 m. Prekybos centre veikia daugiau nei 160 parduotuvių ir paslaugų vietų, daugiau nei 10 kavinių bei restoranų, iš kurių atsiveria panoraminis miesto vaizdas.

Parašykite komentarą