IT naujienos

Už drąsias investicijas apdovanota bendrovė “Foodout.lt” stiprins pozicijas Irane

Maisto į namus pristatymo bendrovės “Foodout.lt” investicijas į Lietuvos ir užsienio, tarp jų – ir Irano, rinkas įvertino Ūkio ministerija. “Verslo dienos” renginyje bendrovei įteiktas apdovanojimas “Drąsios investicijos”. Vien “Foodout.lt” investicijos Lietuvoje siekia 493 tūkst. eurų.

Šiais metais “Foodout.lt” pasirašė strateginės partnerystės sutartį su Irano e. komercijos bendrove “NETBARG.COM”. Maisto pristatymo į namus lyderis Lietuvoje dar šiais metais planuoja sustiprinti savo pozicijas Irano rinkoje ir Teherane atidaryti dar vieną atstovybę.

“Esame pirmasis e. komercijos startuolis Europoje, įžengęs į Irano rinką po sankcijų šiai šaliai atšaukimo. Tai buvo drąsus, rizikingas, bet kartu strategiškai gerai apgalvotas žingsnis. Irano rinka turi didelį potencialą, kurį jau sėkmingai išnaudojame kelis mėnesius. Teheranas – didelis, sparčiai augantis miestas, turintis itin stiprią restoranų kultūrą. Kad išnaudotume visą šios perspektyvios rinkos potencialą, dar šiais metais Teherane atidarysime antrą savo atstovybę”, – plėtros planais dalijasi “Foodout.lt” vadovas Aleksejus Kovaliovas.

Šiais metais bendrovė vykdė plėtrą ir į artimesnes rinkas – atidarė atstovybę Rygoje. Iš viso “Foodout.lt” yra sukūrusi 70 ilgalaikių darbo vietų: 58 Lietuvoje ir 22 Latvijoje. Maisto pristatymo į namus bendrovė pristato maistą iš daugiau kaip 130 restoranų. Per mėnesį e. komercijos startuotis aptarnauja per 20 tūkst. užsakymų. Pasak A. Kovaliovo, siekdama teikti dar kokybiškesnes ir vartotojų poreikius atitinkančias paslaugas, įmonė itin didelį dėmesį skiria IT sprendimams.

“Mūsų prioritetas – kokybiškos paslaugos teikimas klientui. Todėl nuolat tobuliname savo naudojamus IT sprendimus ir investuojame į patogesnę ir paprastesnę turimą platformą. Analizuojame klientų poreikius, geriname aptarnavimo skyriaus veiklą. Siekiame išlikti pirmi, nes vartotojai jau išreiškė pasitikėjimą mumis ir poreikį turėti tokią paslaugą”, – sako “Foodout.lt” vadovas.

Veiklą startuolis “Foodout.lt” pradėjo 2014 m. Per pusantrų metų bendrovė kelis kartus padidino partnerių, iš kurių tiekia maistą, skaičių. “Foodout.lt” tikslas – keisti gyventojų mitybos įpročius, taupant jų laiką ir siūlant virtuvių įvairovę.

Parašykite komentarą