Nuo tada, kai beveik prieš 4 metus „Uber Eats“ pradėjo savo veiklą Toronte, klientams jau buvo pristatyta daugiau nei 1 milijardas užsakymų daugiau nei 500 miestų 36 pasaulio valstybėse. „Uber“ siekiant užtikrinti, kad vartotojai galės patogiau užsisakyti maisto bei mažinant plastiko suvartojimą viešojo maitinimo srityje kompanija pristatė programėlės atnaujinimą.
Maisto užsakymas alergiškiems žmonėms
Jei esate žmogus, turintis alergiją maistui, tikėtina, kad tai – reikšminga aplinkybė priimant kasdienius su mityba susijusius sprendimus. Tikriausiai dėl šios priežasties bent kartą teko koreguoti savo vakarienės planus.
Atsižvelgdami į alergijas turinčių bei specialių mitybos planų besilaikančių vartotojų poreikius, „Uber Eats“ pristatė naują funkciją, kurį artimiausiomis savaitėmis bus įdiegta kiekvienoje programėlėje. Nauji alergenų filtrai leis žmonėms, turintiems alergiją arba specialų mitybos racioną, „Uber Eats“ naudotis paprasčiau.
Naudodamiesi naujais alergenų filtrais vartotojai lengvai galės rasti restoranus, kurie teikia būtent jų mitybos racionui tinkamą meniu. Mobiliosios programėlės pagalba vartotojai rinkdamiesi patiekalą galės lengvai nurodyti savo alergiją bei mitybos apribojimus.. Jeigu pasirinktas restoranas negalės priimti užklausos, darbuotojai galės pasiūlyti kitą poreikius atitinkančią alternatyvą.
Mažins plastiko vartojimą
Tyrimai rodo, kad vienkartinis plastikas kenkia aplinkai sutrikdydamas vandenynų bei kitų ekologinių sistemų procesus ir teršia miestus. Jei tęsis dabartinės plastiko vartojimo tendencijos, apskaičiuota, kad 2050 m.s plastiko atliekų kiekis vandenynuose viršys ten gyvenančių žuvų kiekį.
Dėl šios priežasties „Uber“ žengia žingsnį plastiko vartojimo mažinime. Nuo kito mėnesio vartotojai, norėdami užsisakyti „Uber Eats“ programėlėje, turės pateikti atskirą užklausą dėl plastikinių šiaudelių, indų ir kitų papildomų įrankių. Remdamiesi nauja tvarka, restoranai automatiškai nebepridės įrankių prie užsakymo krepšelio.
Nors tai tik pirmas žingsnis plastiko vartojimo mažinimo linke, „Uber“ džiaugiasi galėdami prisidėti prie aplinkos gerinimo ir tvarumo visame pasaulyje.
„Uber“ misija – sukurti naujas galimybes per mobilumą. Kompanija 2010 m. susikūrė tam, kad išspręstų paprastą problemą – kaip išsikviesti automobilį vos vienu mygtuko paspaudimu? Po daugiau nei 15 milijardų kelionių „Uber“ kūria produktus, kurie padeda žmonėms atsidurti arčiau jų tikslų. Stebint, kaip keičiasi žmonių judėjimas mieste, „Uber“ tampa platforma, kuri pasauliui atveria vis daugiau naujų galimybių.