Dėl rezultato besivaržantys lenktynininkai skiria gausybę valandų treniruotėms bei automobilio valdymo technikos tobulinimui. Vis tik siekiant atverti ne tik vietinių, bet ir tarptautinių varžybų duris, o taip pat kautis dėl aukščiausių pozicijų su geriausiais sportininkais, ypač svarbu pasirūpinti ir patikimu, konkurencingu bei tinkamu automobiliu. O tokie – tikrai ne visi. Nors vairavimo įgūdžių tobulinimas yra gana nuoseklus, o mokymosi programa sudaroma pagal kiekvieno lenktynininko norus ir galimybes, prireikus rinktis automobilį kyla klausimų: į kokius kriterijus svarbu atsižvelgti, kad jis būtų tinkamas „driftui“? Pasak Lietuvos „drifto“ čempionato dalyvio Pauliaus Petrausko, šioje automobilių sporto disciplinoje galutinį sprendimą reikia priimti atsižvelgus į keletą veiksnių. Svarbūs komponentai, o ne markė Kasdienėms kelionėms skirti automobiliai…
Praeityje smarkiai apgadinti automobiliai gali būti nesaugūs – kaip jų išvengti?
Nors į smulkesnius ar didesnius eismo įvykius automobiliai pakliūna nuolat, smarkiai apgadinta transporto priemonė gali būti nesaugi vairuoti. Visgi, net ir sumaitoti automobiliai po remonto pirkėjams gali pasirodyti labai tvarkingi, tačiau kai kurie defektai anksčiau nutikusius įvykius primena tik po kurio laiko. Faktai apie patirtą didelę avariją mažina transporto priemonių kainą, bet vis dar yra tokių pardavėjų, kurie tyčia slepia jiems nenaudingą informaciją. Automobilių duomenų įmonės „carVertical“ statistika iškalbinga: šiais metais Lietuvoje 50,2 proc. iš visų platformoje tikrintų transporto priemonių buvo patyrusios apgadinimų. Bendrovė atliko tyrimą, siekdama nustatyti, kokia tikimybė pirkėjams šalyje įsigyti smarkiai daužtą transporto priemonę. Taisyti gali būti ekonomiškai netikslinga Tyrimo duomenys rodo, kad 1,3 proc. visų Lietuvoje…
„Enefit Volt“ elektromobilių įkrovimo tinklas Lietuvoje auga trečdaliu, kviečia išbandyti nemokamai
„Enefit Volt“ elektromobilių įkrovimo tinklas šią savaitę išaugo beveik trečdaliu. Daugiau kaip trys dešimtys naujų įkrovimo stotelių pradėjo veikti vairuotojams patogiose vietose mažesniuosiuose šalies miestuose. Visai netrukus, „Enefit Volt“ elektromobilių stotelių išaugs dar labiau. Mažiau nei prieš metus Lietuvoje pradėto plėtoti „Enefit Volt“ viešojo elektromobilių įkrovimo tinklo stotelių skaičius vasaros pabaigoje perkopė 100, o vien per rugsėjį paaugo dvigubai. Nemokamai krautis elektromobilius bus galima naujai įrengtose įkrovimo stotelėse Ariogaloje, Mažeikiuose, Rokiškyje, Šakiuose, Kupiškyje, Marijampolėje, Plungėje, Pakruojyje, Raseiniuose, Ukmergėje ir Utenoje, o artimiausiomis dienomis ir Radviliškyje. Stotelės pradeda veikti skirtingu laiku, tačiau visose jose nemokamai krautis bus galima savaitę nuo paleidimo. 34 naujos stotelės, kurių galia, priklausomai nuo vietos, siekia nuo…
Lietuviai – tarp mažiausiai per metus automobiliu nuvažiuojančių vairuotojų Europoje
Atstumas, kurį per metus nuvažiuoja automobilis, gali pasufleruoti, kokia bus jo rida po kelių ar keliolikos metų. Automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą Europoje ir JAV siekdama įvertinti, kuriose šalyse transporto priemonės per metus nuvažiuoja daugiausiai. Nemažai į Lietuvą iš Vakarų importuojamų automobilių pasižymi didele rida, kurią nesąžiningi pardavėjai pakoreguoja, siekdami dirbtinai pakelti transporto priemonės vertę. Kuo mažesnė naudoto automobilio rida, tuo atidžiau reikėtų pasidomėti jo praeitimi. Didžiausia metinė rida – olandiškų automobilių Tarp tikrintų automobilių, didžiausią vidutinę metinę ridą turėjo Nyderlanduose važinėjantys automobiliai – 29,851 km. Toliau rikiuojasi automobiliai iš Ispanijos (29,017 km), Danijos (27,346 km), Belgijos (24,308 km) ir Prancūzijos (23,775 km). Vos po 3-4 metų automobilių iš…
Lietuviai vidutiniam naudotam automobiliui įsigyti taupo apie pusmetį
Automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą, kurio metu siekė išsiaiškinti, kiek mėnesių reikia dirbti vidutiniam šalies gyventojui, norint įsigyti automobilį už vidutinę rinkos kainą. Tyrimo metu nustatyta, jog automobilių įperkamumas skirtingose šalyse skiriasi net kelis kartus. Lietuviai naudotam automobiliui skiria daugiau nei pusmečio uždarbį Lietuva tyrime rikiuojasi 17-oje vietoje iš 23 šalių – vairuotojams vidutiniškai reikėtų dirbti 6,9 mėn., kad įsigytų automobilį už vidutinę rinkos kainą. Panaši situacija ir Latvijoje. O štai Lenkijoje pirkėjams tektų dirbti apie 12,5 mėn. kad įsigytų norimą transporto priemonę. Automobilių duomenų įmonė „carVertical“ išanalizavo naudotų transporto priemonių rinkos situaciją 23-ijose tyrime dalyvavusiose Europos šalyse ir nustatė, kad naudoto automobilio įsigijimui reikėtų skirti beveik 10 mėnesių…
Apklausa: 48 proc. kelionių dalijimosi platformų paspirtukais pakeičia keliones automobiliais
26 proc. automobilio neturinčių ir mieste dalijimosi platformų paspirtukais keliaujančių lietuvių sako, kad dėl galimybės naudotis šia paslauga yra mažiau tikėtina, jog jie įsigys automobilį, rodo Europos judumo savaitei skirta „Bolt“ surengta apklausa. Ji taip pat atskleidė, kad 48 proc. atvejų lietuviai būtų keliavę automobiliu, jei nebūtų buvę galimybės keliauti dalijimosi platformų paspirtukais. Europos judumo savaitės proga judumo platforma „Bolt“ atliko tyrimą 14-oje iš 25 Europos šalių, kuriose teikia dalijimosi mikrojudumo priemonėmis paslaugą, siekdama išsiaiškinti šios paslaugos vaidmenį miesto judumo sistemoje. Tyrimas atskleidė, kad dalijimosi platformų paspirtukai daro miestus labiau įtraukius, suteikdami žmonėms, gyvenantiems vietovėse, kuriose trūksta viešojo transporto jungčių, daugiau keliavimo galimybių. „Bolt“ atlikta tarptautinė apklausa atskleidė, kad 27…
Svarstote įsigyti automobilį lizingu? Sužinokite, kiek papildomai reikės sumokėti už kasko draudimą
Svarstant įsigyti automobilį lizingu, patariama nepamiršti įvertinti ir automobilio aptarnavimo kaštų: kasko draudimo, kuro, remonto bei periodinės priežiūros. Skaičiuojama, kad prabangios klasės automobilio metinis draudimas gali sudaryti net 10 proc. automobilio vertės. „Citadele Leasing“ Lietuvos filialo duomenys atskleidžia, kiek galėtų kainuoti trijų segmentų – ekonominio, prabangaus ir elektromobilių – vidutinės metinės kasko draudimo kainos. Įsigyjant automobilį lizingu, būtina jį apdrausti kasko draudimu. Palyginti su įprastu privalomuoju draudimu, kasko draudimas gali kompensuoti vagystės, vandalizmo, stichinių nelaimių ar kitų veiksnių sukeltus nuostolius automobilio savininkui. „Citadele Leasing“ duomenys rodo, kad vidutinė bendrovės Lietuvos filialo klientų metinė automobilio kasko draudimo įmokos kaina 2024 m. pirmąjį pusmetį buvo 816 eurų, o vidutinė finansuotų automobilių kaina…
Pirmąjį metų pusmetį mėgstamiausi naudoti automobiliai Lietuvoje nesikeitė: dominuoja „BMW“, „Volkswagen“ ir „Audi“
Bėgant metams lietuvių ištikimybė vokiškiems automobiliams nemažėja. Tai atskleidė automobilių duomenų įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas, nustatęs labiausiai vairuotojus dominusius modelius 2024 m. pirmą pusmetį. Tarp populiariausių – naudoti „BMW“, „Volkswagen“ ir „Audi“ markių modeliai. Populiariausi modeliai nesikeičia Pirmąjį metų pusmetį Lietuvos vairuotojai „carVertical“ automobilių istorijos patikros platformoje labiausiai domėjosi 3-ios serijos „BMW“ automobilių istorija – 6,2 proc. visų platformoje tikrintų automobilių. Už šio modelio rikiuojasi 5-ios serijos „BMW“ (5,8 proc.), „Volkswagen Passat“ (4,4 proc.), „Audi A4“ (4 proc.), „Audi A6“ (3,9 proc.). Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m., į pirmąjį dešimtuką įsiveržė „Škoda Octavia“ (1,5% visų istorijos patikrų) „Opel Astra“ (1,2 proc.) ir „Škoda Superb“ (1,2 proc.). „Vokiški automobiliai…
„Pro“ lygos šonaslydininkai išsiaiškino, kam atiteko 2024-ųjų Drifto Karaliaus titulas
Rugsėjo 1 dieną Kačerginės Nemuno žiedą drebino Lietuvos „Drifto“ (šonaslydžio) „Pro“ lygos sezono finalas. Susirinkę sportininkai buvo nusiteikę kovingai, todėl 5-asis etapas negailėjo ir aštrių akimirkų, ir jaudulio tiek susirinkusiems žiūrovams, tiek dalyviams. Jų tarpe pasirodė ir „Urta Drift“ komandos pilotas Paulius Petrauskas. Kaprizinga „Nemuno žiedo“ trasa „Kačerginės Nemuno“ žiedas – itin greita, sudėtinga, klaidų neatleidžianti trasa. Net ir menki netikslumai vienintelėje Lietuvoje tokio dydžio lenktynių trasoje dažnai gali kainuoti brangiai. „Jei vairuotojas išlaiko reikiamą liniją ir inerciją, ją įveikti nesunku, tačiau suklydus sudėtinga arba neįmanoma sklandžiai grįžti į trajektoriją“, – trasos specifiką komentavo P. Petrauskas. „Pro“ lygos sportininkas Simas Kvietkauskas tuo sekmadienį įsitikino ne vieną kartą, išslysdamas iš trasos…
„Bolt Drive“ atskleidė, kaip 10 km kelionė neblaiviam vairuotojui atsiėjo beveik 11 tūkst. eurų
Nors Lietuvoje įstatymais numatyta leistina alkoholio koncentracijos kraujyje norma siekia 0,4 promilės, dalijimosi automobiliais platforma „Bolt Drive“ pabrėžia, kad taiko 0 promilių tolerancijos politiką ir naudotojai pagal platformos taisykles įsipareigoja išnuomotą automobilį vairuoti visiškai blaivūs. Šios taisyklės nesilaikymas paslaugos naudotojams gali kainuoti nuo kelių iki keliasdešimties tūkstančių eurų. „Saugumas – mūsų prioritetas. Laikydamiesi 0 promilių tolerancijos politikos norime pabrėžti, kad vairavimas apsvaigus yra labai pavojingas, ir stiprinti atsakingo vairavimo įpročius. Sėsdamas už automobilio vairo kiekvienas vairuotojas prisiima atsakomybę ne tik už save, savo keleivius, bet ir kitus eismo dalyvius, todėl labai svarbu keliones planuoti atsakingai. Jei žmogui kyla bent menkiausia abejonė dėl savo blaivumo, jis privalo rinktis ne vairavimą, o…