Valstybės įmonės „Registrų centras” valdyba, atsižvelgusi į įmonės klientų atsiliepimus ir įmonės filialų veiklos praktiką, įpareigojo įmonės vadovybę užtikrinti, kad darbo metu nuo 10 iki 14 val. VĮ „Registrų centras” filialuose visi klientų priėmimo langeliai veiktų nepertraukiamai.
Teisingumo ministerijos tarnautojai ir įmonės valdybos nariai šiais metais aplankę įvairius Registrų centro filialus nustatė, kad daugelyje jų dienos metu susidaro lankytojų eilės. Vizitų metu įsitikinta, jog viena tokios problemos priežasčių – ne visuomet veikiantys asmenų priėmimo langeliai. Taip pat pastebėta, jog daugiausiai miestų gyventojų Registrų centro filialus aplanko nuo 10 iki 14 valandos.
„Atsižvelgdami į kelis mėnesius stebėtą ir vertintą Registrų centro filialų veiklos praktiką, įpareigojome įmonės vadovybę užtikrinti, kad nuo 10 iki 14 valandos visi asmenų priėmimo langeliai visuose įmonės filialuose veiktų nepertraukiamai. Šis reikalavimas galios tol, kol nebus įgyvendintos kitos priemonės, pagerinsiančios įmonės teikiamų paslaugų kokybę ir spartą. Jau šiais metais NETSVEP projekto dėka palengvės nekilnojamojo turto perleidimo tvarka, gyventojams taip pat nebereikės kreiptis į įmonę dėl išrašų apie turimą nekilnojamąjį turtą. Sprendžiant gyventojų klausimus, šiuos duomenis turės gauti pačios valstybės ar savivaldybių institucijos.” – tvirtino „Registrų centras” valdybos pirmininkas Mantas Varaška.
Primename, jog VĮ „Registrų centras” struktūrą sudaro filialai ir skyriai. Filialai yra Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Telšiuose, Tauragėje, Utenoje bei Mažeikiuose. VĮ „Registrų centras” valdybos nustatyta filialų darbo tvarka nebus taikoma smulkesniuose įmonės padaliniuose – skyriuose, esančiuose kitose šalies savivaldybėse.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Odeta Siudikaitė
vyresnioji specialistė
LR Teisingumo ministerija