Be išmaniojo telefono – nė žingsnio namuose, tad tokio paties komforto norisi ir keliaujant. Likti be ryšio svetimoje šalyje – ne išeitis, tad Arnoldas Lukošius, „Tele2“ Inovacijų ekspertas, primena, ką reikėtų pasitikrinti ir kokius žingsnius būtina atlikti dar prieš kelionę. Ekspertas pataria ir kaip elgtis tuo atveju, jei būdami užsienio šalyje pristigote interneto duomenų. Keliautojai nori naršyti Aktyviausias kelionių sezonas – jau visai ne už kalnų, o keliaudami lietuviai vis daugiau naršo internete. Pavyzdžiui, pernai užsienyje „Tele2“ klientai išnaršė 7,8 mln. GB duomenų – tai net 37,4 proc. daugiau nei per visus 2022 metus. Jei jau galvojate apie būsimas pavasario ar vasaros keliones, joms galite pradėti ruoštis iš anksto. A.…
Paprastai ir aiškiai: kodėl įspėjamuosius pranešimus kartais gauna ne visi gyventojai?
Jonas, gyvenantis Vilniaus Naujamiesčio mikrorajone, bet dirbantis Viršuliškėse, darbo metu negavo pranešimo apie gaisrą, įsiplieskusį netoli jo namų. Kodėl? Pasak Arnoldo Lukošiaus, „Tele2” Inovacijų eksperto, nors ši konkreti situacija išgalvota, įspėjamuosius pranešimus iš tiesų kartais gauna ne visi gyventojai, kurie turėtų juos gauti. Tai gali būti susiję su pranešimo siuntimo technologija, veikiančia pagal nustatytą teritoriją, taip pat gyventojų telefonų nustatymais. Pranešimai siunčiami pagal teritoriją Valstybės tarnybos, tarp jų ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD), naudojasi „Cell Broadcast“ (CB) serveriu. Tai speciali technologija, kuri perduoda įspėjamuosius valstybinius pranešimus į mobiliojo ryšio operatoriaus tinklą. Lietuvoje visi mobiliojo ryšio operatoriai yra įsipareigoję leisti CB serveriui ištransliuoti informaciją jų klientams. „Atsitikus ekstremaliai situacijai…
Pasirodė dar vienas „Tele2“ reklamos herojų „Teledueto“ kūrinys: „disco“ stiliumi uždainavo neįprastoje aplinkoje
Televizijos žiūrovai jau gali mokytis naujos „Teledueto“ dainos žodžius bei judesius – ekranus išvydo dar viena „Tele2“ reklama su šiais nuotaikingais personažais. Trečiojoje reklamoje grupė „disco“ ritmu dainuoja apie greitą ir pigų „Tele2“ 5G namų internetą. Balandžio 9 d. ekranus išvydo naujasis „Teledueto“ kūrinys – „disco“ stiliumi atliekama daina, kurioje charizmatiškieji personažai užtikrina, kad „Tele2“ 5G namų internetas yra pigus ir jo viskam pakanka. „Toliau sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat siekiame užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ne tik itin greitas, bet ir pigus. Būtent gera kaina ir tapo naujausios „Teledueto“ dainos akcentu. Mūsų tikslas – tinklo plėtrą vykdyti kuo efektyviau, kad naudodamiesi aukštos kokybės paslaugomis klientai…
„Tele2“ klientams per metus padėjo sutaupyti per 800 tūkst. tonų šiltnamio efektą sukeliančių dujų
Kiekvieno žmogaus anglies dvideginio (CO2) pėdsakas pamatuojamas pagal jo gyvenimo būdą: keliones, apsipirkimo įpročius, energijos vartojimą. Vieną toną CO2 galima įsivaizduoti kaip milžinišką kubą, kurio kiekviena kraštinė siekia 8 metrus. Skaičiuojama, kad per metus vienas europietis „pagamina“ daugiau nei 8 tokius nematomus kubus CO2, kurio dalis pasilieka atmosferoje ir prisideda prie šiltnamio efekto didėjimo. Per 2023 m. bendrovės produktais ir paslaugomis besinaudojantiems klientams „Tele2“ padėjo sutaupyti net 800 tūkst. tonų šių dujų. „Tvarumą telekomunikacijų sektoriuje užtikrinančius sprendimus diegiame ne vienerius metus. Užimame didžiausią rinkos dalį Lietuvoje, todėl jaučiame pareigą savo pavyzdžiu įkvėpti ir kitus imtis aplinkai draugiškų pokyčių. Patys siekdami aukščiausių tvarumo standartų, įgaliname tą patį daryti ir savo klientus.…
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“ toliau stebina nauja kūryba: „trap“ stiliaus ritmu šoka ir senjorai
Televizijos ekranuose pasirodė naujausia mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamos herojų „Teledueto“ daina. Naujojoje reklamoje duetas išbandė dar vieną jaunosios kartos pamėgtą muzikos stilių, kuriuo vėl apdainavo 5G namų internetą. Klipo ašimi tapo personažų tikrumas ir įvairovė. Balandžio 2 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė išbandė dar vieną muzikos stilių – nuskambėjo Lietuvoje išpopuliarėjusio „trap“ žanro daina. Pagrindiniu reklamos akcentu tapo personažų įvairovė – naujausiomis technologijomis domisi įvairaus amžiaus, pomėgių žmonės. „Teledueto“ klipuose norime atspindėti įvairius žmones, ne tik įprastus „reklaminius“. Visi esame skirtingi, įdomūs ir, nepriklausomai nuo mūsų skirtumų, domimės technologinėmis aktualijomis. Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir vertės klientui. Šįkart grupė apdainuoja…
„Tele2“ tinkle jau veikia nauji dvylikaženkliai numeriai: padės spręsti numerių trūkumo klausimą
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle jau pradėjo veikti pirmieji dvylikos simbolių telefono numeriai. Atsižvelgiant į šalyje atsiradusį naujų telefono numerių stygių, galimybę naudoti dvylikaženklius numerius pasiūlė Lietuvos Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT). Anot Raimondo Mikalajūno, „Tele2“ verslo produktų vadovo, naujieji numeriai bus naudojami daiktų interneto įrenginiams, tad klientams mokytis pailgėjusių numerių nereikės. „Paskutinį kartą Lietuvoje nauja telefonų numerių simbolių numeracija diegta prieš beveik 30 metų kai pradėtas naudoti mobilusis ryšys. Natūralu, kad per tą laiką klientų ratas augo, o taip pat augo ir įvairių mus supančių įrenginių, kuriems reikalingas mobilusis ryšys, skaičius. Per šiuos kelis dešimtmečius beveik išnaudojome aštuonženklių numerių rezervą. Tam yra sprendimas, kuris, atlikus paskutinius sėkmingus bandymus, jau veikia…
„Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ į eterį grįžta su nauja daina: sukūrė kartu su dj nevykele
Televizijos žiūrovų simpatijas susišlavęs „Teleduetas“ sugrįžta po trumpos pertraukos ir antrąjį kūrybos etapą pradeda su nauja daina. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamoje šįkart galima išvysti ir vieną populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – su „Teleduetu“ uždainavo dj nevykele. Atlikėja sukūrė klipe girdimą garso takelį. Kovo 25 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė sujungė jėgas su Lietuvoje klausytojų širdis užkariavusia atlikėja dj nevykele. Drauge jie atliko sparčiai populiarėjančio muzikos stiliaus „hyper-pop“ kūrinį. Visą girdimą garso takelį sukūrė pati dj nevykele. „Teleduetas“ kiekvienoje reklamoje išbando naują muzikos stilių. Šįkart klipe skamba „hyper-pop“ žanro daina, sukurta kartu su viena ryškiausių šio stiliaus atlikėjų Lietuvoje. „Tele2“ reklamas pamato skirtingo amžiaus, pomėgių žmonės.…
„WIZZ AIR“ TAMPA PIRMĄJA ORO LINIJŲ BENDROVE, PILOTAMS MOKYTI ĮGYVENDINUSIA INOVATYVIAS „AIRBUS“ TECHNOLOGIJAS
„WIZZ AIR“ TAMPA PIRMĄJA ORO LINIJŲ BENDROVE, PILOTAMS MOKYTI ĮGYVENDINUSIA INOVATYVIAS „AIRBUS“ TECHNOLOGIJAS ● „Wizz Air“ atnaujina mokymo pasiūlą Budapešte esančiame pilotų mokymo centre ir įdiegia du mokymo sprendimus – „Airbus Virtual Procedure Trainer“ (VPT) ir „Mobile Airbus Training Experience“ (MATe). ● VR programinės įrangos sprendimas leis „Wizz Air“ toliau tobulinti pilotų mokymą pagal „Wizz Air“ standartinių veiklos procedūrų standartą. Kovo 21 d., Vilnius: „Wizz Air“, sparčiausiai auganti ir ekologiškiausia oro linijų bendrovė Europoje*, tapo pirmąja oro linijų bendrove, kuri pilotams mokyti įdiegė „Mobile Airbus Training Experience“ (MATe) ir „Virtual Procedure Trainer“ (VPT) technologijas. Abiejų mokymo sprendimų integracija „Wizz Air“ mokymo centre Budapešte padės pilotams, kurie dalyvauja pakartotiniuose ir pirminiuose…
Iš savo patirčių nesimoko: tyrimas atskleidžia, kad tėvai apie grėsmes vaikams internete žino, bet abejingumas auga
Net 7 iš 10 vaikų turinčių šalies gyventojų įsitikinę, kad internetas nėra saugi vieta jų vaikams. Tokią realybę atskleidė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ Lietuvoje atliktas tyrimas*. Paaiškėjo ir tai, kad nepaisant nuogąstavimų savo vaikų apsauga internete pasirūpina ne visi – tėvų kontrolės griežtumas mažėja, o papildomas apsaugos priemones įdiegia tik ketvirtadalis tėvų, auginančių vaikus iki 18 metų. Susirūpinę, bet mažiau griežti „Tele2“ jau antrus metus iš eilės vykdomas interneto saugumo vaikams tyrimas parodė, kad net 8 iš 10 suaugusiųjų patys vienaip ar kitaip buvo susidūrę su nesaugiomis situacijomis internete ar telefonu. Nors su grėsmėmis jau yra susidūrę ir jų vaikai, apsaugos priemones vis dar naudoja mažuma. Tyrimo dalyvių teirautasi apie…
Darbo rinkos paradoksas: darbuotojai nori dirbti lanksčiau, bet ne visi darbdaviai tai siūlo
„Tele2“ atlikto tyrimo duomenys parodė, kad daugelis darbuotojų išsako poreikį dirbti lanksčiai, bet darbo rinkoje šią naudą siūlančių darbdavių mažėja. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto tyrėjai atskleidžia, kad dėl galimybės darbą lanksčiai derinti su laisvalaikiu darbuotojai net linkę dirbti už mažesnį atlygį. Ieva Gražienė, „Tele2“ žmogiškųjų išteklių vadovė Baltijos šalims įsitikinusi, kad hibridinį darbo modelį išlaikyti verta. Ypač, jei įmonės rezultatai rodo, kad tai – pasiteisina. Tarp prioritetų – lankstumas Pernai Lietuvoje ISM tyrėjai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo per 200 aukštąjį išsilavinimą turinčių šalies gyventojų. Paaiškėjo, kad didžioji dauguma lietuvių sutiktų gauti net iki 30 proc. mažesnį atlyginimą su sąlyga, kad jiems bus užtikrintos kitos svarbiausios naudos. Nors renkantis darbdavį…