Vienas nacionalinio transliuotojo jaunimo radijo stoties „Opus 3” klausytojas turi galimybę birželio mėnesį su draugu ar drauge apsilankyti Barselonoje vyksiančiame grupės „Radiohead” koncerte! Laimėti trijų dienų kelionę dviems asmenims į šį renginį galima dalyvaujant „Opus 3” žaidime, startuojančiame jau kovo 25 dieną. Žaidimas truks iki balandžio 20-osios.
Žaidimo metu keturias savaites šiokiadieniais nuo 8 val. iki 18 val. „Opus 3” eteryje bus paleidžiamas specialusis žaidimo garsinis intarpas, kurį išgirdęs klausytojas turėtų parašyti trumpąją žinutę numeriu 1567 su žodžiu „Opus3” (be tarpelio). Žinutė užskaitoma, jei atsiųsta ne vėliau kaip per 15 min. po specialaus intarpo. Išgirdęs vieną specialųjį intarpą, klausytojas iš to paties numerio gali siųsti tik vieną žinutę. Žinutės kaina – 1 Lt.
Per vieną darbo dieną „Opus 3” eteryje bus paleista iki 10 specialiųjų garsinių intarpų. Atsitiktinės atrankos būdu UAB „Mediafonas”iš tą dieną žaidime dalyvavusių klausytojų kasdien 18.30 val. išrinks klausytoją, laimėjusį „Opus 3” marškinėlius.
Viso „Opus 3” žaidimo nugalėtojas bus daugiausiai specialių intarpų per žaidimo laikotarpį pastebėjęs klausytojas. Jeigu tokių bus ne vienas, klube „L‘amour” atsitiktinės atrankos būdu iš daugiausiai intarpų pastebėjusių klausytojų bus išrinktas vienas, kuriam atiteks du bilietai į grupės „Radiohead” koncertą. Laimėtojui bus įteikti ir du į lėktuvo bilietai į Barseloną, dienpinigiai (1000 LT), bus apmokėtos abiejų keleivių nakvynės viešbutyje.
Daugiau informacijos – atnaujintoje „Opus 3” svetainėje www.lrt.lt/opus3/ .
Britų alternatyviojo roko grupė „Radiohead” susikūrė devintojo dešimtmečio pabaigoje. Iki šiol išleisti 7 „Radiohead” albumai parduoti daugiau kaip dvidešimties milijonų tiražu. Pasaulinio pripažinimo grupė sulaukė 1997-aisiais, išleidusi trečiąjį savo albumą „OK Computer”. Praėjusiais metais „Radiohead” nustebino visko mačiusią muzikos industriją ir gerbėjus, nusprendusi 2007 m. spalį pasirodžiusį albumą „In Rainbows” pardavinėti pati: internetu albumą perkantys gerbėjai turėjo patys nuspręsti, kiek už jį mokėti. Kalbama, kad šiuo žingsniu grupė ne tik smarkiai praplėtė savo klausytojų ratą, bet ir gavo daugiau pajamų, negu už bet kurį kitą darbą.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Virginija Bunevičiūtė
LRT atstovė ryšiams su visuomene
Lietuvos radijas ir televizija