Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ į savo parduotuvių atnaujinimą investuoja 4 mln. Lt. Per artimiausią mėnesį planuojama atidaryti 4 atnaujintas šio tinklo parduotuves skirtinguose Lietuvos miestuose: Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Vilniuje. Pasak „Sportland“ vadovo Vlado Korsakovo, pokyčiai yra ne tik neišvengiami, bet ir būtini, norint prisitaikyti prie reiklaus ir skubančio kliento poreikių.
„Šiuolaikinės technologijos bei jų suteiktos galimybės ir taip spartų gyvenimo tempą verčia skubėti milisekundžių tikslumu, tad gera savijauta tampa būtinybe. Pastebėjome naują tendenciją, kai sveikas kūnas tampa ne priemone, o komfortiško gyvenimo tikslu, tad, norėdami suprasti savo kliento norus bei lūkesčius, juos patenkinti ir viršyti, stengiamės keistis kartu, – sako „Sportland“ direktorius Vladas Korsakovas. – Toks finansiškai brangus ir greitas atsinaujinimas – didelis iššūkis, bet mūsų tinklo istorijoje jau ne pirmas: į savo parduotuvių renovaciją jau esamę investavę 2,5 mln. litų, dabar investuosime dar 4 mln. litų, kad mūsų klientai turėtų visas galimybes gauti tai, ko nori.“
Pasak V. Korsakovo, po atsinaujinimo parduotuvės bus erdvesnės, su platesniais įėjimais ir praėjimais tarp lentynų, bus aiškiai atskirtos aprangos ir avalynės zonos, vyrams, moterims bei vaikams skirtos prekės, aktyvaus laisvalaikio zona, parduotuvėse pirkėjui bus lengviau rasti prekes, atpažinti jų paskirtį.
„Sporto ir laisvalaikio prekių gamintojai keičia savo produktų funkcionalumą bei stilių, pritaiko jį žmogaus anatomijai ir fiziologiniams organizmo pokyčiams sportuojant ar aktyviai leidžiant laisvalaikį. Gaminiai tampa patrauklesni savo spalvine gama, laisvesni forma, pabrėžiantys žmogaus kūno grožį, audiniai – ekologiškesni bei draugiškesni aplinkai ir žmogaus kūnui. Kartu su nuolat pasaulyje vykstančiais pokyčiais turi keistis ir prekybos rinka, tad parduotuvių vidaus ir išorės atnaujinimas privalo atitikti vyraujančias tendencijas,“ – sako „Sportland“ vadovas V. Korsakovas.
Nors dėl sparčios technologijų raidos dalis pirkėjų persikelia į internetinę erdvę, apsipirkimas tradicinėse prekybos vietose išlieka populiarus: pirkėjai dažnai renkasi prekybos salonus dėl galimybės gauti daugiau vaizdo informacijos, gyvai apžiūrėti mėgstamų prekės ženklų produktus, juos pasimatuoti.
Pirmoji atsinaujinusi „Sportland“ parduotuvė praėjusį šeštadienį duris atvėrė Kaune, PLC „Mega“, šį penktadienį bus atidaryta Klaipėdoje, PC „Akropolis“, o pirmoje balandžio pusėje – Panevėžyje PC „Babilonas“ bei Vilniuje, PC „Ozas“.
Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ atstovauja tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Nike“, „Converse“, „O’neill“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „K2“, „The North Face” ir kt. Kaip ir iki šiol šio tinklo parduotuvėse bus prekiaujama ne tik jau įsitvirtinusiais prekių ženklais, bet ir daugeliu kitų, lietuvių jau pamėgtų– „The North Face“, „O‘neill“, „Quiksilver“, “Roxy” ir kitais. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvės, iš jų 12 – Lietuvoje.