2007 m. „Renault” koncerno grynasis pelnas siekė 2,734 mlrd. eurų, o veiklos marža – 3,3 proc. Pasauliniai pardavimai padidėjo 2,1 proc., tam įtakos turėjo augantys pardavimai Pietų Europos, Amerikos, Azijos rinkose.
„Visų darbuotojų pastangomis 2007 m. „Renault” pabaigė sėkmingai pasiruošusi tolimesniam „Renault Commitment 2009″ įgyvendinimui,” – sako „Renault” generalinis direktorius ir prezidentas Carlos Ghosn.
Grupės pajamos 2007 m. siekė 40,682 mlrd. eurų – 1,8 proc. daugiau nei 2006 m. Automobilių srities pajamos sudarė 38,679 mlrd. eurų bendrųjų pajamų ir padidėjo 1,6 proc. lyginant su 2006 m. Pardavimų mažėjimą Prancūzijos ir kitose Vakarų Europos rinkose (2,6 proc.) kompensavo augantys pardavimai kituose regionuose (3,1 proc.). Finansinės veiklos pajamos siekė 2,003 mlrd. eurų – 4,8 proc. daugiau negu 2006 m.
2007 m. grupės veiklos marža augo 27,4 proc. 1,354 mlrd. eurų, arba 3,3 proc. skaičiuojant nuo pajamų (2,6 proc. 2006 m.). Automobilių srities veiklos marža išaugo 54,5 proc. iki 882 mln. eurų (2,3 proc. pajamų). Tokiam dideliam augimui įtakos turėjo kainų mažinimas, pardavimų užsienio rinkose didėjimas bei augantis LCV linijos populiarumas.
2007 m. grupės veiklos pelnas sudarė 1,238 mlrd. eurų – 41 proc. daugiau negu 2006 m. Iš savo akcijų pardavimo partnerių kompanijose „Renault” gavo 1,675 mlrd. eurų: 1,288 mlrd. eurų iš „Nissan” ir 325 mln. eurų iš „Volvo”. Bendras grynasis pelnas sumokėjus mokesčius – 2,734 mlrd. eurų (2006 m. – 2,960 mlrd. eurų).
2007 m. gruodžio 31 d. „Renault” automobilių srities grynasis finansinis įsiskolinimas siekė 2,088 mlrd. eurų. Tai sudarė 9,5 proc. akcininkų nuosavybės, tuo tarpu 2006 m. pabaigoje grupės skola sudarė 11,5 proc. akcininkų nuosavybės. Tokį sumažėjimą lėmė padidėję pinigų srautai automobilių srities veikloje, tinkama kapitalo kaštų vadyba bei stabilūs apyvartinio kapitalo poreikiai.
Įgyvendindama programą „Renault Commitment 2009”, kompanija 2007 metais toliau didelį dėmesį skyrė kokybei, pelningumui ir augimui. Per dvejus programos įgyvendinimo metus (nuo 2005 m.) išlaidos garantinių automobilių aptarnavimui sumažėjo 25 proc., o patenkintų klientų skaičius aptarnavimo tinkle išaugo 6,3 proc.
2007 m. „Renault” peržiūrėjo ir atnaujino „Clio”, „Twingo”, „Laguna”, „Kangoo” modelius, taip pat orientavosi į naujus segmentus, pasiūlydama lengvąjį komercinį automobilį „Logan Van”, Brazilijos rinkai skirtą „Sandero”, pirmąjį didesnio pravažumo automobilį „Koleos”, didesnį „Grand Modus” bei „Clio Estate” su universalo kėbulu.