Verslas

Reklama ekranuose – tarpinis variantas tarp TV ir lauko reklamos

Reklamos specialistai įsitikinę – net ir skaitmenizacijos amžiuje, kur internetas, atrodo, viską užvaldęs, vis dar yra vietos tradicinėms reklamos formoms. Žmonės ir toliau žiūri televiziją, taip pat ir Youtube, todėl video reklama sumenkinti savo reikšmės tikrai nežada. Automobilių didmiesčiuose daugėja, srautai taip pat didėja, todėl ir lauko reklamos stendai patraukia pakankamai daug dėmesio. Taigi, nemirs nei TV, nei lauko reklama. Pastarosios laukia dar rimtesnė transformacija.

Prieš dešimtmetį pasirodė pirmasis video reklamos ir lauko reklamos hibridas – reklama ekranuose. Tiesiog trumpi vaizdo klipai transliuojami lauko reklamos ekrane. Tai gana brangi technologija, todėl ne visur panaudojama. Netrukus atsirado kiek mažesnis jos brolis – lauko ir vidaus reklama ekranuose. Tai nedideli ekranai, pastatyti patalpose, kuriose vaikšto daug žmonių. Ideali vieta – įvairūs prekybos centrai, sporto renginių salės, judrūs verslo centrai. Net viešajame transporte galima matyti tokią reklamą. Reklama ekranuose po truputį išbando rinką ir jau dabar matyti pirmieji vaisiai.

Reklama ekranuose efektyviausia ten, kur galima viską pasiekti vienoje vietoje ir gana greitai. Galbūt dėl to viešajame transporte ekranai išnyko – troleibuse arba autobuse transliuojama daugiau įvaizdinė reklamą ir socialinės reklamos klipai, todėl jos efektyvumas kiek mažesnis. Tuo tarpu prekybos centre stovinti ekranas gali transliuoti aplinkinių parduotuvių ar jų parduodamų prekės ženklų atstovų reklamą. Ją pamatę lankytojai gali nesunkiai susirasti parduotuvę ir pasiteirauti daugiau informacijos. Tai labiau pardavimus skatinanti reklamos forma.

Reklamos valdymas tokiuose lauko ir vidaus reklamos tinkluose yra labai nesudėtingas – internetu persiunčiami nauji vaizdo klipai ir nustatomas jų rodymo grafikas pagal susitarimus su užsakovu. Dėl to smarkiai sumažėja reklamos paslaugų įkainiai. Juk tinklą gali prižiūrėti vos vienas žmogus, nereikia 10 žmonių komandos. Todėl užsakovams pateikiamas gana patrauklus pasiūlymas – daug peržiūrų už nedidelę kainą lyginant su TV reklama populiariose televizijose.

Lauko reklama atgimsta ir yra vis populiaresnė. Aišku, jos išlaikymo kaštai labai nemaži, tačiau matomumo prasme, tai vis dar viena iš efektyviausių reklamos formų. Ypač lauko reklamos užsakovai mėgsta pakovoti už išskirtines pozicijas šalia savo konkurentų. Pastebėkite, kaip reklamuojasi vienas prekybos tinklas šalia kito tinklo stovėjimo aikštelės stovinčiame stende.

Reklama ekranuose laisvai gali sutalpinti ir konkurentų reklamas, čia nėra jokios didelės konkurencijos. Klausimas tik kuris iš konkurentų užsakys daugiau klipų peržiūrų tame pačiame ekrane.

Vienintelis tokios reklamos ekranuose minusas – jie nėra itin dideli lyginant su didžiaisiais lauko reklamos stendais. Tai didelis 55 colių įstrižainės televizorius su HD raiška, todėl reklama rodoma pakankamai kokybiškai ir matoma iš keliolikos metrų. Labai didelėse patalpose toks ekranas gali ir nebūti toks efektyvus, tačiau prekybos centruose tokie atstumai nėra jokia retenybė. Tai būtent tokioms patalpoms sukurtas reklamos tinklas.

Parašykite komentarą