Verslas

Prieššventinių išpardavimų sezoną Lietuvoje kurstys „VIP dienos“

Vienas didžiausių e. prekybos žaidėjų pasaulyje „Ali Express“ šeštadienį jau drebino tradicine 11.11 akcija. Artėja ir lapkričio 24 d., „Juodasis penktadienis“, simbolizuojantis intensyviausio Kalėdų prekybos sezono pradžią. Didžiausia internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ išpardavimo sezoną Baltijos šalyse skelbia šiandien, organizuodama jau antrąsias „VIP dienas“. Prie didžiausios nuolaidų akcijos prisijungia dešimtys IT technikos, sporto, šeimos ir kitų prekių tiekėjų.
„Išpardavimų akcijos yra tarsi termometras, kuris parodo pardavėjams, kokių Kalėdų šiemet galima tikėtis, kokios dovanos populiariausios. Labai dažnai būtent per didžiuosius išpardavimus pamatytos tendencijos parodo būsimo sezono nuotaikas. Šeštadienį vykusi „Ali Express“ akcija šiems metams leidžia tikėtis gero sezono, tikimės, kad tokias nuotaikas pajusime ir Lietuvoje“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė.
Pasak jos, pirkėjams tokios akcijos taip pat labai svarbios, jos išjudina, suteikia galimybę jiems pagalvoti apie artėjančias didžiausias metų šventes iš anksto pasirūpinti dovanomis su didele nuolaida.
„Ali Express“ skelbia, kad per šeštadienį vykusį 11.11 išpardavimąpardavė prekių už daugiau nei 25 mlrd. dolerių – 39 proc. daugiau nei praėjusiais metais.Tai rodo didžiulį e-komercijos potencialą ir augimo tempus visame pasaulyje. Ar tokios tendencijos bus jaučiamos ir Lietuvoje, parodys jau šiandien organizuojamų „VIP dienų“ rezultatai.
Didžiausia akcija
„VIP dienos organizuojamos jau antrą kartą šiemet. Rugpjūtį, prieš naują mokslo metų sezoną, pirmą sykį pristatėme tokio masto išpardavimą Baltijos šalyse. Jis labai pasiteisino. Prasidėjus Kalėdų prekybos sezonui, dar sykį organizuojame tokio masto akciją ir siūlome iš anksto pasirūpinti dovanomis su nuolaidomis“, – sako G. Vilkė.
Per pirmąsias „VIP dienas“ rugpjūtį „Pigu“ grupės svetainėse apsilankė beveik 1 mln. Lankytojų, t.y. trečdalis Lietuvos. Palyginti su praėjusių metų atitinkamomis dienomis, augimas siekė apie 60 proc. Šiandien prasidedanti akcija, tikima, pritrauks dar daugiau pirkėjų: planuojama sulaukti pusės Lietuvos gyventojų, kurie galės pasinaudoti galimybe sutaupyti ir įsigyti garsių prekės ženklų gaminių. Taip, kaip viso pasaulio gyventojai apsipirko tik ką praūžusioje 11.11 akcijoje. O jei pasitvirtins „Ali Express“ patirtis, ir visos Kalėdos galbūt bus itin aktyvios.
„VIP dienose“, kurios vyks nuo lapkričio 13 iki 18 d., nuolaidas paruošė ne tik IT technikos, bet ir svarbiausių šeimos prekių tiekėjai. Tarp siūlomų nuolaidų – dešimtadaliu pigiau bus prekiaujama „New Balance“ prekės ženklo prekėmis; „Asus“ prekės ženklo įrangai bus taikoma iki 10% nuolaida; „Wrangler“ ir „Pampers“ bus taikoma 25% nuolaida, „Puma“ – 30%. Bene geriausios kainos Lietuvoje bus taikomos ir vaikų pamėgtiems „Lego“ žaislams bei kvepalams.
Apie „Pigu grupę“:
„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2016 m. apyvarta sudarė 72 mln. Eur, o 2017 planuojama priartėti prie 100 mln. Eur apyvartos.

Parašykite komentarą