Transportas

Prasidėjus pavasariui, automobilių plovyklų pardavimai šovė į viršų

Lietuvos vairuotojai pavasarį suskumba pasirūpinti savo automobilių švara. Šią tendenciją patvirtino praėjęs šventinis savaitgalis, kada, pagerėjus orams, per dvi dienas automobilių plovyklos paslaugomis LUKOIL degalinių tinkle pasinaudojo dvigubai daugiau vairuotojų nei vidutinį žiemos savaitgalį.

Populiariausią Lietuvoje mažmeninės prekybos naftos produktais tinklą valdančios bendrovės LUKOIL BALTIJA duomenimis, kovo-balandžio mėnesiais degalinių plovyklos aptarnauja 40 proc. daugiau automobilių nei žiemos mėnesiais sausį ir vasarį.

„Naujausi plovyklų pardavimų duomenys patvirtina ir kita tendenciją – Lietuvos vairuotojai vis daugiau dėmesio skiria savo automobilio priežiūrai, nes plovimo ir vaškavimo paslaugų pardavimai baigia pavyti vien tik plovimo paslaugos pardavimus”, – sako LUKOIL BALTIJA mažmeninės prekybos direktorius Romas Turlinskas.

2007 metais į naujų degalinių atidarymą ir jau veikiančių modernizavimą bendrovė LUKOIL BALTIJA investavo per 40 mln. Lt. Naujai atidaromose ar modernizuojamose LUKOIL plovyklose yra montuojami lyderiaujančių Europos automatinių plovyklų rinkoje kompanijų CHRIST AG WASH SYSTEMS, WASHTEC, KARCHER, ISTOBAL naujausios kartos plovimo įrenginiai.

Anot automobilių plovyklų įrangos gamintojų, plovimas su vaškavimu stabdo purvo ir drėgmės patekimą ant automobilio kėbulo, todėl automobilio danga tampa atsparesnė korozijai.

Šiuo metu bendrovei LUKOIL BALTIJA priklauso didžiausias mažmeninės prekybos naftos produktais tinklas Lietuvoje – iš viso 116 degalinių.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Dalius Drevinskas
Projektų vadovas
Viešųjų ryšių technologijos

Parašykite komentarą