Populiarus prancūziškos mados prekės ženklas „Gémo“ įžengė į Baltijos šalis – pirmąją regione parduotuvę atidarė Latvijos prekybos centre „Galleria Riga“, valdomame nekilnojamojo turto bendrovės „BPT Real Estate“. Prekės ženklo atstovų teigimu, netrukus „Gémo“ įžengs ir į Lietuvą – pirmosios parduotuvės šalyje atidarymas planuojamas jau 2019 metais.
Pasak NT bendrovės „BPT Real Estate“, kuri Lietuvoje taip pat valdo prekybos centrą „Europa“, nuomos vadovės Baltijos šalims Dianos Drobnienės, derybos su šio prekės ženklo atstovais pradėtos dar 2017 metais. Pirmoji „Gémo“ parduotuvė Baltijos šalyse Rygos prekybos centre atidaryta lapkričio pradžioje ir užima net 1100 kv. m plotą.
„Tai, kad prekės ženklo „Gémo“ vadovai atkreipė dėmesį į pasiūlymą ir priėmė sprendimą žengti į Baltijos šalių rinką mums – didelis laimėjimas. Prancūzijoje šis prekės ženklas yra lyderiaujantis, nes siūlo visai šeimai skirtą produkciją, taip pat – pirkėjams itin palankią kainodarą. Neabejojame, kad Baltijos šalyse „Gémo“ taip pat netruks prigyti ir taps dažnu pirkėjų pasirinkimu. Tuo tarpu mes toliau paisome savo strategijos ir siekiame, kad Baltijos regione įsikurtų kuo daugiau pasaulyje populiarių, vertingų tarptautinių prekės ženklų“, – sako D. Drobnienė.
Pasak prekės ženklo „Gémo“ marketingo vadovės Baltijos šalyse Justinos Rudzinskienės, sprendimas žengti į Baltijos rinką priimtas detaliai išnagrinėjus regione vyraujančią konkurencinę aplinką, įvertinus smarkiai augantį rinkos potencialą.
„Iki šiol Baltijos šalyse vyravo itališkos mados kultas, todėl prancūziškos produkcijos regione akivaizdžiai trūko: pastebėjome iš esmės laisvą nišą. Prekės ženklas „Gémo“ patenkina labai plataus pirkėjų spektro poreikius, mat produkcija skirta visai šeimai, orientuota į visas amžiaus grupes – nuo kūdikių iki senjorų. Be to, savo pirkėjams „Gémo“ už itin patrauklią kainą siūlo ne tik platų drabužių, bet ir visiems sezonams tinkamos avalynės pasirinkimą – nuo sportinės iki klasikinės, taip pat Baltijos šalyse iki šiol retai aptinkamą didesnių dydžių drabužių pasiūlą“, – sako J. Rudzinskienė.
Marketingo vadovės Baltijos šalyse teigimu, debiutavęs Rygoje prekės ženklas „Gémo“ planuoja tolesnę plėtrą regione. Netrukus „Gémo“ ketina žengti į Lietuvą – pirmosios parduotuvės atidarymas numatytas 2019 metais.
Apie „Gémo“
Prekės ženklas „Gémo“ priklauso „Eram“ grupei, valdančiai 11 prekės ženklų ir 1100 parduotuvių Prancūzijoje ir užsienio šalyse.
„Gémo“ yra lyderiaujantis prekės ženklas Prancūzijoje, ne tik kuriantis autorinę produkciją, bet ir vykdantis distribuciją. Vartotojams „Gémo“ siūlo itin platų drabužių, avalynės ir aksesuarų pasirinkimą, skirtą visai šeimai – skirtingo amžiaus moterims, vyrams ir vaikams nuo pat kūdikystės.
Šiuo metu „Gémo“ priklauso 460 parduotuvių Prancūzijoje ir užsienyje.
Pagrindinėmis savo sėkmės priežastimis „Gémo“ laiko vartotojams itin palankias kainas, patrauklią poreikius atitinkančią produkciją ir pirkėjams patogius parduotuvių išplanavimus.
Pranešimą paskelbė: Viktorija Navickaitė, Fabula Hill+Knowlton Strategies