Studijos

Pasirodė naujas mokslo darbų žurnalo „Pedagogika“ numeris

Pasirodė antrasis šiais metais Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) leidžiamas mokslo darbų žurnalo „Pedagogika“ numeris.

Atliepiant vieną iš svarbiausių uždavinių keliamų švietimo sistemai, pagrindiniam jo dalyviui – mokytojui, siekiama išsiugdyti kompetencijas, kurios tarnautų kiekvieno ugdytinio galių asmeniniam tobulinimui, jiems gebant prisiimti atsakomybę ne tik už savo, bet ir kitų gyvenimo kokybę. Prie šio siekio realizavimo teorinėmis  ir praktinėmis įžvalgomis, pagrįstomis moksliniais tyrimais, prisideda ir mokslo žurnalo „Pedagogika“ 2017 m. (Nr. 2, t. 126) publikacijos.

„Straipsnių autoriai pristatydami fundamentinių ar praktinių tyrimų duomenis, atskleidžia aukštųjų mokyklų dėstytojų edukacines kompetencijas, poreikį jų nuolatiniam tobulinimui ir kūrybiškam realizavimui, dėstant įvairius dalykus (muziką, gamtos mokslus, kalbas, IKT ir kt.) dirbant su skirtingo amžiaus ugdytiniais, nepažeidžiant etikos principų, bendraujant ir naudojant kitų mokslininkų duomenis“, – pasakoja mokslo darbų žurnalo „Pedagogika“ vyr. redaktorė prof. habil. dr. Marijona Barkauskaitė.

Leidinys „Pedagogika“ yra tarptautinis periodinis recenzuojamas mokslo darbų žurnalas, kuris priskiriamas socialinių mokslų srities edukologijos, švietimo sociologijos, švietimo vadybos krypčių mokslo darbams. Žurnale publikuojami ne tik mokslo straipsniai, bet ir monografijų, apgintų disertacijų recenzijos, konferencijų apžvalgos, universitetui nusipelniusių mokslininkų ir švietimo visuomenės veikėjų atsiminimai, diskusinės publikacijos.

Žurnalą kviečiame skaityti: čia.

Pranešimą paskelbė : Milena Puchova, Lietuvos edukologijos universitetas

Parašykite komentarą