Daugiau nei šimtmečio gamybos tradicijas puoselėjanti ir aktyviai inovacijas diegianti bendrovė „Vilniaus degtinė” savo korporatyvinį ženklą pakeitė nauju. Tokiu būdu siekiama sustiprinti įmonės išskirtinumą ir pabrėžti jos vilnietišką kilmę tiek mūsų šalies, tiek užsienio rinkose.
Naujajame „Vilniaus degtinės” korporatyviniame ženkle atsispindi sostinės įkūrimo legenda, kurią simbolizuoja staugiantis geležinis vilkas. Už jo matyti įmonės pastatas, kuriame kokybiški gėrimai gaminami nuo XX a. pradžios. Neatskiriama pasikeitusio korporatyvinio ženklo dalis – naujasis kompanijos šūkis „Spiritus Vilnensis”. Jis išreiškia įmonės strategiją kurti gėrimus, kuriuose kiekvienas lašas yra kupinas unikalios ir daugiakultūrės vilnietiškos dvasios bei paslapties.
Bendrovės „Vilniaus degtinė” ženkle įrašyta frazė „Spiritus Vilnensis” atspindi pagrindines kompanijos vertybes ir veiklos kryptis. Tai – per šimtmetį sukauptos gamybos tradicijos bei siekis taikyti naujausias pasaulines tendencijas bei inovacijas kuriant aukščiausios kokybės gėrimus.
„Poreikis keisti įmonės ženklą atsirado įvertinus įvykiais ir apdovanojimais turtingą kompanijos istoriją. Naujasis ženklas leis ryškiau išsiskirti iš konkurencinės aplinkos tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose, į kurias eksportuojame savo produkciją, taip dar labiau sustiprinant savo strategines pozicijas”, – teigia Juozas Daunys, bendrovės „Vilniaus degtinė” vadovas.
Ankstesnis bendrovės ženklas buvo sukurtas prieš penkis dešimtmečius ir atspindėjo to meto poreikius ir stilių. O, pasak J.Daunio, bendrovė „Vilniaus degtinė” siekia išsiskirti kaip šiuolaikiška įmonė, ir būti atpažįstama ir suprantama užsienio rinkose.
AB Vilniaus degtinės istorija jau perkopė šimtmetį ir siekia 1907 m. Ji yra glaudžiai susijusi su to meto Lietuvos dvarų puoselėjamomis degtindarystės tradicijomis. Nuo tų metų iki šių dienų Rokiškio rajone pastatyta ir grafų šeimai priklausiusi Obelių dvaro spirito varykla yra Vilniuje įsikūrusios degtines gamyklos kokybiško grūdinio spirito tiekėja.
Naująjį korporatyvinį bendrovės „Vilniaus degtinė” ženklą sukūrė reklamos agentūra „RIC Creative”. Ženklo dizaineris – Giedrius Laurušas.