Verslas

Naujoji „Lidl Lietuva“ komunikacijos partnerė – „Publicum PROI Worldwide“

Bendrovė „Lidl Lietuva“ išsirinko naujuosius ryšių su visuomene partnerius. Konkursą laimėjusi strateginės komunikacijos agentūra „Publicum PROI Worldwide“ teiks integruotos komunikacijos paslaugas sparčiai augančiam „Lidl“ prekybos tinklui, kurio pozicija – būti Lietuvos kainų lyderiu.
Balandžio pabaigoje bendrovės paskelbtame konkurse dalyvavo iš viso 7 agentūros iš Lietuvos. Į finalinį konkurso etapą pakviestos trys: ligšiolinė „Lidl Lietuva“ partnerė „BVRG Burson-Marsteller“, „IDEA PR“ bei „Publicum PROI Worldwide“, kuri ir laimėjo atranką.
„Nuoširdžiai dėkojame visiems konkurso dalyviams už susidomėjimą ir vertingas įžvalgas, o ligšioliniams partneriams – už efektyvų bendradarbiavimą itin reikšmingu mums atidarymo laikotarpiu bei pirmaisiais prekybos metais. Svarstydami agentūrų pasiūlymus, prioritetą teikėme strateginiam požiūriui, patirčiai integruotos komunikacijos srityje, – sakė Agnė Gaižauskienė, UAB „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Reikšmingą vertinimo dalį sudarė ir ligšiolinis įdirbis šalies bei tarptautinėje rinkoje.“
Nuo 2001 m. veikianti agentūra „Publicum PROI Worldwide“ priklauso vienai didžiausių Baltijos šalyse integruotos komunikacijos įmonių grupei „Publicum Group“, yra didžiausio pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide” partnerė Baltijos šalyse.
„Esame tikri, kad ilgametė mūsų komandos patirtis ir gebėjimai teikiant aukščiausio lygio integruotos komunikacijos paslaugas padės įgyvendinti ambicingus strateginius „Lidl“ planus itin dinamiškoje ir esminiams pokyčiams subrendusioje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje“, – sakė Ričardas Jarmalavičius, „Publicum PROI Worldwide“ valdybos pirmininkas.
Neseniai įvykusį „Lidl Lietuva“ reklamos partnerių konkursą laimėjo agentūra „Not Perfect | Y&R“. Žiniasklaidos planavimo paslaugas įmonei teikia agentūra „Media House“, BTL reklamos bei renginių organizavimo – „Partizanas“, komunikacijos socialiniuose tinkluose – „Kokosas“.
UAB „Lidl Lietuva“, pirmąsias parduotuves šalyje atidariusi pernai birželio 2 d., per metus padvigubino jų skaičių iki 30. Pagrindinis „Lidl“ principas – siūlyti pirkėjams geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje. 2016 m. gruodį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu.
Apie „Lidl“
Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, „Schwarz“ įmonių grupės, įsikūrusios Vokietijoje, Nekarzulme, dalis, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje bei Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 28-iose šalyse įsikūrę per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 150 prekių skirstymo centrų. Būdamas mažų kainų prekybos tinklas, „Lidl“ savo pirkėjams siekia užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį. Pagrindinis kasdienių procesų parduotuvėse ir logistikos centruose bei teikiamų paslaugų principas – paprastumas. Nekarzulme įsikūręs „Lidl Stiftung“, kaip sprendimų teikėjas, atsako už standartizuotų procesų kūrimą ir struktūrą. Šiuo metu „Lidl“ turi apie 225 tūkst. darbuotojų. Dinamiškumas, orientacija į rezultatą ir sąžiningumas yra vertybės, apibūdinančios „Lidl“ visame pasaulyje. Savo kasdienėje veikloje „Lidl“ prisiima atsakomybę už žmones, visuomenę bei aplinką. Būdama socialiai atsakinga bendrovė, „Lidl“ kasdien laikosi savo įsipareigojimo dėl kokybės. Vertindama tiesioginį poveikį, kurį daro jos veikla, bendrovė išskiria penkias jos sritis: asortimentas, darbuotojai, aplinka, visuomenė ir verslo partneriai. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2016 finansiniais metais pasiekė 90,2 mlrd. eurų apyvartą.

Pranešimą paskelbė: Monika Bagdonaitė, UAB „Publicum”

Parašykite komentarą