Pirmoji „Sony“ reklama, kurioje įspūdingi spalvų pliūpsniai buvo fiksuojami drono pagalba
Kvapą gniaužiančios fejerverkų šou akimirkos demonstruoja stulbinančią BRAVIA 4K Ultra HD televizoriaus vaizdo kokybę, kurioje telpa viskas – aiškumas, spalvos, kontrastai.
Į dangų paleisti dronai su „Sony“ CineAlta F55 4K kameromis suteikė galimybę užfiksuoti iki šiol dar nematytą vaizdą bei iš arti pamatyti danguje gimstančią magiją ir grožį.
Pagal specialų užsakymą rankomis pagamintų fejerverkų grožis buvo naudojamas reklamos kūrime.
Garso takelis buvo sukurtas kompanijai „Sony Music“ atstovaujančio norvegų atlikėjo Kygo bei Conrad Sewell – tai žinomos jų dainos „Firestone“ remiksas.
Šiandien „Sony” pristato dar niekur nematytą reklaminę kampaniją, kurioje pristatomi naujausio „Sony“ X90C BRAVIA 4K Ultra HD televizoriaus išskirtiniai bruožai ir technologiniai pranašumai. Elegantiškame modelyje, kurio storis siekia tik 4,9 millimetrus ploniausioje vietoje, yra įmontuotas ypatingą garso kokybę suteikiantis 4K Processor X1 bei išmani „Android TV“ operacinė sistema.
Fejerverkų kuriami galingi vizualiniai efektai puikiai pasitarnavo „Sony“ 4K raiškos televizoriaus pranašumams pademonstruoti. Inovatyvių filmavimo metodų, kaip dronai, naudojimas siekiant užfiksuoti nekasdieniškus vaizdus iš neįprastų perspektyvų suteikia galimybę kurti išskirtinę video medžiagą. Režisierius Ben Tricklebank teigė, kad „dronų naudojimas siekiant užfiksuoti neįprastus vaizdus, rodomus reklamoje, demonstruoja novatorišką požiūrį į patį video reklamų kūrimą ir jų pateikimą žiūrovams“.
„Aš tikiu, kad žiūrėdami naująją „Sony” televizoriaus reklamą, žmonės aiškiai pamatys visiškai naują kokybės lygį, atsispindintį turtingų ir tikroviškų atspalvių ir kontrastų spektre, kurį suteikė galingas 4K Processor X1 procesorius bei išskirtinė TRILUMINOS Display technologija. Garso takelis, įrašytas naudojant atsukamos juostelės kompoziciją, demonstruoja, kad naujasis „Sony“ televizorius pasižymi ne tik aukšta vaizdo, bet ir garso kokybe, todėl garso takelis įtaigiai perteikia emocinę vaizdo įrašo nuotaiką“ – teigė Mikio Nakazawa, „Sony Europa“ prekinio ženklo vadovas.
Naujojo „Sony“ 4K Ultra HD televizoriaus reklamos garso takeliui buvo panaudota norvegų muzikos kūrėjo Kygo ir Conrad Sewell kartu įrašytos ir visame pasaulyje puikiai žinomos dainos „Firestone“ remiksas.
„Aš esu pamalonintas, kad kompanija „Sony“ pasirinko „Firestone“ dainą įspūdingai naujojo televizoriaus reklamai. Tiek man, tiek kitiems muzikantams patiko dirbti kartu perrašinėjant specialiai šiai reklamai atnaujintą skambesį“ – teigė Kygo, kalbėdamas apie reklamos garso takelio kūrimą.
Naujųjų „Sony“ 4K Ultra HD televizorių asortimentas yra prieinamas jau dabar. Daugiau informacijos galite rasti www.sony.lt