Nekilnojamas Turtas

Naujas „Corner“ veidas – viešbutis su kūrybišku charakteriu ir patraukliu investiciniu modeliu

Ilgą laiką Vilniaus Naujamiesčio T. Ševčenkos gatvėje veikęs „Corner“ viešbutis turėjo mažai sąsajų su jį supančia gyvybinga aplinka. Šiandien jis – gerokai daugiau nei nakvynės vieta. Vos per metus, po to kai pastatą įsigijo kūrybinė NT vystymo kompanija „reefo“, transformuojamas ne tik viešbučio identitetas, bet ir jo santykis su aplinka.

„Corner“ tampa miestui atvira vieta: čia susilieja apgyvendinimo paslaugos, kultūra ir miesto ritmas, susitinka kūrėjai, vyksta bendruomeninės iniciatyvos, eksponuojamas šiuolaikinis menas.

Viešbutyje atnaujintos ir sutvarkytos bendrosios erdvės bei visi kambariai, įrengtos jaukios studijos, pritaikytos gyvenimui. Kūrybiškai įveiklintos baro, restorano ir holo erdvės suteikia daugiau patrauklumo tiek svečiams, tiek lankytojams.
Iki metų pabaigos planuojama užbaigti viso pastato fasado atnaujinimą. Įpusėję viešbučio erdvių pokyčiai jau atsispindi veiklos rezultatuose – per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2024 m., viešbučio užimtumas išaugo daugiau nei 16 proc., vasaros mėnesiais pasiekęs pilną užimtumą, o nakvynės kainos – beveik 15 proc., ir turi potencialą augti toliau.

Taip pat pasiūlytas inovatyvus hibridinis investavimo modelis. Įsigydami pilnai įrengtus apartamentus ar studijas, pirkėjai gali juos nuomoti, gyventi patys arba perduoti valdymui profesionaliai viešbučio komandai bei gauti periodines išmokas – grąžą už viešbučio veikloje nuomojamus kambarius. Prognozuojama, kad metinė investicinė grąža gali siekti 8,5 proc. ir daugiau. Jau parduota 78 proc. apartamentų, dauguma jų – patikėti viešbučio valdymui.

„Tai galimybė investuoti be rūpesčių – viskuo pasirūpina profesionali komanda, o investuotojai gauna apčiuopiamą grąžą“, – sako Karolis Aidulis, kūrybinės NT vystymo kompanijos „reefo“ įkūrėjas ir vadovas.

Daugiau nei atsinaujinimas – nauja kūrybinė vizija atspindinti Naujamiesčio identitetą

Atnaujinant viešbutį buvo siekiama ne tik pagerinti svečių patirtis, bet ir įprasminti Naujamiesčio identitetą – rajono kūrybiškumą, gyvybingą bendruomenę, dinamišką ir inovatyvią energiją. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su Naujamiestį gerai pažįstančiais kūrėjais ir dizaino studijomis.

Fasado atnaujinimo projektą parengė architektūros studija HEIMA, o interjero dizainą sukūrė bei įgyvendino studija „Another Studios“. Erdvės pritaikytos tiek poilsiui, tiek darbui, o menas jose tampa integralia patirties dalimi.

„Juokaujama, kad loftų kvartale, kurio dalimi yra „Corner“, įsikūrę daugiausia menininkų, atstovavusių Lietuvą Venecijos meno bienalėje. Todėl mums buvo itin svarbu, kad ir viešbučio erdvėse įsikurtų menas, ir kad jis būtų daugiau nei tik interjero detalė, bet žadintų lankytojų smalsumą, įkvėptų ir kurtų kitokį santykį su erdvėmis“, – teigia K. Aidulis.

Viešbučio erdvėse veikia Šiuolaikinio meno centro kuruotas „CAC Reading Corner“, eksponuojami vietos menininkų darbai. Bistro sieną puošia specialiai šiam projektui sukurta jaunosios kartos menininkės Ievos Rojūtės freska „Ant liežuvio galo“. Koridoriuose ir kambariuose eksponuojamos fotografo Igno Maldaus nuotraukos ir iliustratoriaus Karolio Strautnieko darbai. Bendrose erdvėse galima išvysti LOUISIANA meno muziejaus plakatų kolekciją.

Rudenį vienas iš susitikimų kambarių bus transformuotas žaidimo tema – jį įveiklins tarp Stokholmo ir Vilniaus veikianti kūrybinė studija „Studio Playground“.

Viešbučio interjeras sujungia industrinę praeitį ir jaukumą

Naujamiestyje susijungia du stiprūs kūrybiniai poliai: technologijų inovacijos ir meno bei kūrybos industrijos. Šiame kvartale gyvena daug menininkų, kino bei kultūros industrijų atstovų, aplink įsikūrusios dizaino ir architektūros studijos, veikia įvairūs kūrybiniai verslai. Tai gyvas, įvairias auditorijas pritraukiantis rajonas, kuriantis didelę tarpsektorinę kūrybinę vertę ir išsiskiriantis savitu, architektūriškai įvairialypiu kraštovaizdžiu.

„Perkurdami bendro naudojimo erdves, įkvėpimo sėmėmės iš Soho House, kurie save pozicionuoja kaip kūrybininkų klubą (ang. club for creatives). Dalį šių viešbučių-klubų ir patys aplankėme, įkvėpė tai, kad erdvės gali išlaikyti savo nepretenzingą paprastumą, priimtiną nusidėvėjimą, bei tuo pačiu kviesti išieškotai ir jaukiai kūrybiškai patirčiai. Toks požiūris atitinka „reefo“ principą – Rethink, Redesign, Redevelop. Išsaugoti tai, ką verta, ir padaryti tik tiek, kiek reikia, sukuriant didelį pokytį naudojant minkštuosius faktorius – dizainą, meną, apšvietimą“, – įkvėpimu dalinasi viena iš „Another Studios“ įkūrėjų Gabrielė Poderė.

Viešbučio erdvių interjerą kūrusi „Another Studios“ komanda tam tikrą laiką “apsigyveno” viešbutyje – turėjo laikiną ofisą, pietaudavo, susitikdavo vakarais – ir ieškojo būdų, kaip ne tik atnaujinti erdves suteikiant joms ekspresyvaus charakterio, bet ir sukurti patirtis, kurios gyventojams ir svečiams būtų jaukios ir patogios.
Betoninis kvartalas, kuriame įsikūręs viešbutis, iki šiol išlaikė funkcionalų griežtumą – daugelyje pastatų veikė gamybos ar kitos industrinės veiklos. Atsiliepdamos į šį kontekstą, dizainerės į erdves įleido minkštumo: vintažinių baldų, raštų, jaukių šviestuvų, tekstilės. Sukurtos poilsio zonos, o saulės šviesa per vitražą nudažo interjerą šiltais tonais. Nors viešbučio dizaino identitetas išraiškingas, jis tuo pačiu kviečia atsitraukti nuo miesto šurmulio, nurimti – šis kontrastas tarp industrinės aplinkos ir jaukaus interjero buvo vienas esminių siekių.

Parašykite komentarą