Laisvalaikis

„My Lidl shop“ žaidimas įsiveržė į Lietuvos populiariausių gretas

Birželio pradžioje Lietuvoje pristatytą nemokamą „Lidl“ mobiliąją programėlę-žaidimą lietuvių kalba „My Lidl shop“ vos per tris savaites suskubo įvertinti dešimtys tūkstančių vartotojų: „Google Play“ programėlių parduotuvėje ši naujiena jau užkopė į populiariausiųjų šalyje mobiliųjų žaidimų penketuką, o „AppStore“ yra dešimtuke.
Prekybos tinklo sukurtas nemokamas žaidimas „My Lidl shop“, supažindinantis su prekybos verslo pradmenimis, ugdantis kūrybiškumą bei strateginį mąstymą, yra prieinamas mobiliuosiuose telefonuose ir planšetėse su „Android“ bei „iOS“ operacinėmis sistemomis. Jų aplikacijų parduotuvėse programėlė, kviečianti kurti ir valdyti savo parduotuvę bei plėsti ją nuo kelių prekystalių iki erdvaus prekybos centro, sėkmingai konkuruoja su triuškinamą populiarumą išsikovojusiais ir žanro klasika tapusiais žaidimais – pavyzdžiui, „Angry Birds“, automobilių lenktynėmis bei naujovišku „Fidget Spinner“. Lietuva yra viena iš pirmųjų „Lidl“ šalių, savo vartotojams pasiūliusių šią programėlę.
„Pristatėme žaidimą prasidedant moksleivių vasaros atostogoms ir, žinoma, svarstėme, kaip jam seksis, – sakė Agnė Gaižauskienė, UAB „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Juokavome, kad lietuviška vasara gali būti itin palanki žaisti išmaniuoju telefonu ir, panašu, nesuklydome: „Lidl“ parduotuvių tinklas virtualiojoje erdvėje plečiasi tokiu tempu, kurio jam pavydėtų bet koks tikras prekybininkas!“
Bendrovės „Lidl Lietuva“ tikslas – kainų lyderio pozicija mažmeninės prekybos rinkoje bei aktyvus dalyvavimas  socialiniuose tinkluose. „Lidl Lietuva“ paskyros socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ turi didžiausią skaičių sekėjų tarp mažmeninių tinklų Lietuvoje. Šiuo metu „Lidl Lietuva“ „Facebook“ turi daugiau kaip 165 400, „Instagram“ – daugiau kaip 6 460 sekėjų.
Daugiau informacijos apie žaidimą – interneto svetainėje http://www.lidl.lt/mylidlshop. Žaidimo pristatomąjį filmuką galima pažiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=-2CjIxaHsgs.
UAB „Lidl Lietuva“ valdo 30 „Lidl“ parduotuvių, įsikūrusių 15-oje šalies miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje ir Utenoje. Apie 1 600 darbuotojų turintis prekybos tinklas Lietuvoje veikia jau vienerius metus ir nuosekliai tęsia plėtrą visoje šalyje.
Apie „Lidl“
Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“, „Schwarz“ įmonių grupės, įsikūrusios Vokietijoje, Nekarzulme, dalis, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje bei Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 28-iose šalyse įsikūrę per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 150 prekių skirstymo centrų. Būdamas mažų kainų prekybos tinklas, „Lidl“ savo pirkėjams siekia užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį.  Pagrindinis kasdienių procesų parduotuvėse ir logistikos centruose bei  teikiamų paslaugų principas – paprastumas. Nekarzulme įsikūręs „Lidl Stiftung“, kaip sprendimų teikėjas, atsako už standartizuotų procesų kūrimą ir struktūrą. Šiuo metu „Lidl“ turi apie 225 tūkst. darbuotojų. Dinamiškumas, orientacija į rezultatą ir sąžiningumas yra vertybės, apibūdinančios „Lidl“ visame pasaulyje. Savo kasdienėje veikloje „Lidl“ prisiima atsakomybę už žmones, visuomenę bei aplinką. Būdama socialiai atsakinga bendrovė, „Lidl“ kasdien laikosi savo įsipareigojimo dėl kokybės. Vertindama tiesioginį poveikį, kurį daro jos veikla, bendrovė išskiria penkias jos sritis: asortimentas, darbuotojai, aplinka, visuomenė ir verslo partneriai. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2016 finansiniais metais pasiekė 90,2 mlrd. eurų apyvartą.

Pranešimą paskelbė: Ugnė Karaliūnaitė, BVRG Burson – Marsteller

Parašykite komentarą