Praėjusią savaitę vykusiame „Microsoft Dynamics Convergence 2013 EMEA“ renginyje „Microsoft“ pristatė naujausią ryšių su klientais valdymo sistemos „Microsoft Dynamics CRM 2013“ versiją. Jos vartotojo sąsaja pritaikyta įvairiems įrenginiams (kompiuteriams, planšetėms, išmaniesiems telefonams) bei glaudžiai sujungta su komunikacijos programomis. Įžvalgos ir analizė bus atliekama ne tik pagal sukauptus duomenis CRM ar apskaitos sistemose, bet bus analizuojamos įmonės naujienos, žinutes socialiniuose tinkluose ir kita informacija.
Viena dažniausių ryšių su klientais valdymo sistemų problemų pasaulyje yra ribotas sprendimo naudojimas įmonėje. Iki šiol galima CRM sprendimų nauda nebuvo visiškai atskleidžiama, nes vartotojams buvo sudėtinga dirbti su gremėzdiškomis sistemomis. Todėl „Microsoft“ ekspertai nusprendė sukurti naują koncepciją, kuri panaikintų šį apribojimą. Visa reikiama informacija bus daug lengviau pasiekiama, o viskas, ko reikia efektyviam darbui bus prieš akis, dinamiškame viename įrenginio ekrane.
„Naująją verslo valdymo sistemą „Microsoft“ kūrė taip, kad ji taptų įprastiniu darbo įrankiu daugumai organizacijos darbuotojų. Naudodami „Dynamics CRM 2013“ darbuotojai gali aktyviai dalyvauti įmonės procesuose, jausti kokį poveikį jų darbas turi įmonės rezultatams bei kokių duomenų jiems reikia, kad geriau atliktų savo darbą. „Microsoft Dynamics CRM 2013“ padeda bendrovėms ne tik kaupti duomenis, bet ir greitai reaguoti į besikeičiančius klientų poreikius ir bendrauti su jais tinkamiausiu metu ir būdu. Tikimės, kad naujoji sistema bendrovėms padės sukurti ir puoselėti ilgalaikius santykius su klientais“, – sakė „Microsoft Dynamics“ vadovas Baltijos šalims Marius Bulbukas.
„Microsoft Dynamics CRM 2013“ leis visiems darbuotojams dirbti išvien per sistemoje veikiantį „Yammer“ bendradarbiavimo įrankį, kuris paremtas tais pačiais principais kaip ir bendravimas socialiniuose tinkluose. Tokiu būdu sistemos vartotojai savo klientams galės pasiūlyti sprendimus, paremtus informacija ir patirtimi iš visų bendrovės veiklos skyrių. Nuolatiniam bendravimui naujoje sistemoje integruota konferencijų programa „Lync“ arba pokalbių programa „Skype“.
Tyrimų bendrovės IDC atlikti tyrimai rodo, kad 2015 metai pasaulyje bus 1,3 mlrd. darbuotojų, dirbančių su nešiojamais prietaisais. Dėl to „Microsoft“ jau dabar pritaiko savo turimus sprendimus mobiliajam darbui – kartu pristatoma ir atnaujinta „Dynamics CRM 2013“ versija „iPad“ ir „Windows 8“ planšetiniams kompiuteriams. Netrukus planuojama išleisti ir „Windows Phone“, „iPhone“ bei „Android“ išmaniesiems telefonams pritaikytas „Dynamics CRM“ programų versijas.
Pardavimus taip pat būtina valdyti
Pasak „Softera Baltic“ CRM skyriaus vadovo Andriaus Darulio, 9 iš 10 įmonių Lietuvoje, kurios šiuo metu planuoja diegti klientų valdymo sistemas (CRM), nori optimizuoti pardavimų, priežiūros bei aptarnavimo procesus. „Darbas su užsienio kompanijomis Lietuvos įmones paskatino pradėti galvoti, kad pardavimai – tai taip pat procesas, kurį būtina valdyti, matuoti bei analizuoti, nors iki šiol prioritetas būdavo finansų ar gamybos valdymas. Stiprėjanti ekonomika, augantis eksportas, didėjančios apyvartos ir prekybos apimtys – tai priežastys, skatinančios didžiąsias Lietuvos kompanijas aktyviai domėtis CRM sprendimais“, – sako Andrius Darulis.
AB „Grigiškės“ nuo šių metų įgyvendina CRM projektą, kuris išskaidytas į kelis etapus: pardavimų, rinkodaros, klientų aptarnavimo valdymo ir produktų kūrimo optimizavimo.
Įmonės viceprezidentas verslo vystymui Vigmantas Kažukauskas sako, jog verslo valdymo sistema turėtų būti prieinama kuo platesniam darbuotojų ratui ir tapti patogiu kasdieniniu darbo įrankiu: „Technologijos yra neatsiejama mūsų įmonės dalis, aktyviai domimės naujovėmis, galinčiomis padėti didinti veiklos efektyvumą, būti žingsniu priekyje. Noras būti pažangia kompanija paskatino įsidiegti „Dynamics CRM“ sprendimą, kuris nuolatos vystomas remiantis gerosiomis pasaulinėmis praktikomis, reaguojant į vyraujančias rinkos tendencijas. Mums, kaip nuolatos augančiai įmonei, CRM yra patogus įrankis, padedantis suvaldyti informaciją ir pardavimus, analizuoti klientų poreikius, gauti naudingų įžvalgų operatyviam sprendimų priėmimui, produktų krepšelio formavimui“.
Apie „Microsoft“:
1975 metais įkurta korporacija „Microsoft“ (Nasdaq „MSFT“) yra pasaulinė programinės įrangos, IT paslaugų ir sprendimų, padedančių efektyviau išnaudoti asmenines bei verslo galimybes, lyderė. 2003 metais Lietuvoje įsteigtas vietinis korporacijos padalinys – UAB „Microsoft Lietuva“, kuris organizuoja programinės įrangos platinimą ir įgyvendina infrastruktūrinius IT projektus valstybiniame sektoriuje bei visų dydžių verslo įmonėse. „Microsoft Lietuva“ taip pat aktyviai vykdo socialiai atsakingas programas, bendradarbiaudama su valstybinėmis institucijomis bei nevyriausybinėmis organizacijomis.