Verslas

Lietuvių prekės ženklą garsina pasaulio sporto elitas

Šūkiu „Sveikata – brangiausias jūsų atlygis“ lietuvių prekės ženklas „Lympo“ vienija pasaulio sporto elitą.

Balandžio pabaigoje jau paskelbta apie partnerystę su antrąja pasaulio teniso rakete Caroline Wozniacky, o praėjusią savaitę dėl ilgalaikės partnerystės sutarta su NBA Vakarų konferencijoje rungtyniaujančia Dalaso „Mavericks“ ekipa. 

„Partnerystėmis siekiama kuo plačiau skleisti žinią apie Lympo, didinti vartotojų pasitikėjimą ir auginti produktų vartojimą. Galima didžiuotis, kad garsiausi pasauliniai vardai pritaria idėjai, kad sveikatingumas yra svarbiausia vertybė. Nuo šiol bendromis pastangomis bus siekiama, kad Lympo būtų dar garsesnis ir kuo daugiau žmonių atrastų judėjimo ir fizinio aktyvumo malonumą. Tai vaistas nuo visų ligų“, – sako Lympo patarėjas Antanas Guoga.

Pasak Dalaso „Mavericks“ komandos vadovo ir savininko Mark Cuban, susitarimas pasiektas, nes ekipai priimtina misija sukurti sveikesnį pasaulį naudojant naujausias technologijas, skatinančias judėti ir sveikai gyventi. 

„Ilgalaikis susitarimas užtikrina, kad mūsų fanai galės dalyvauti komandos paskelbtuose iššūkiuose ir už gerus rezultatus gauti produktų iš mūsų platformos, įskaitant bilietus į varžybas“, – teigia M. Cuban.

Rugsėjo mėnesį Lietuvoje startuos speciali Lympo aplikacija, kuri vartotojų fizinį aktyvumą konvertuos į Lympo žetonus – LYM. Vadinamaisiais lymais bus galima atsiskaityti už prekes ar paslaugas specializuotoje Lympo platformoje (angl. marketplace) arba išsikeisti į eurus ar dolerius biržoje.

„Kai Lympo startavo, LYM vertė buvo apie du dolerio centai, šiandien kaina išaugus beveik dešimt kartų. Lympo entuziastai labai patenkinti, toks kilimas rodo, kad projekto vizija tikima, tai neįtikėtina sėkmė“, – teigia Antanas Guoga.

Planuojama, kad Lympo ir Mavericks partnerystės rėmuose lietuvių kurtas prekės ženklas puikuosis ant ekipos sporto bazių, o už Lympo žetonus bus galima įsigyti bilietus į komandos varžybas. 

Per pirminį kriptovaliutos siūlymą (angl. ICO) „Lympo“ pritraukė daugiau nei 12 mln. JAV dolerių.  Lympo Lietuvoje startavo kaip individualių treniruočių platforma. Lympo vadovauja kompanijos bendraįkūrėja Ada Jonušė.

Daugiau informacijos:
www.lympo.io
www.lympo.lt

Pranešimą paskelbė: Antanas Guoga, Antanas Guoga

Parašykite komentarą