VšĮ Lietuvos paramos agentūroje šiandien pasirašyta Projekto finansavimo ir administravimo sutartis su kečupo gamybos Lietuvoje pradininke UAB „Suslavičius – Felix”.
Bendrovė sutartį pasirašė projekto UAB „Suslavičius – Felix” tarptautinio konkurencingumo stiprinimas didinant produkcijos žinomumą užsienio rinkose” įgyvendinimui pagal priemonę „Naujos galimybės”.
Nors įmonė projekto įgyvendinimui gaus sąlyginai nedaug lėšų paramos iš ES struktūrinių fondų, (147.579 Lt.), tačiau, pasak generalinio UAB „Suslavičius- Felix” direktoriaus Darijaus Tarailos, ši parama – didžiulė pagalba norint praplėsti rinką.
„Dalyvavimas parodose – brangus malonumas, be ES paramos vargu ar dalyvautume”, – sako p. Taraila.
UAB „Suslavičius – Felix” įmonė priklauso vienai iš didžiausių maisto pramonės grupių Šiaurės ir Rytų Europos šalyse Orkla Brands AS bei atstovauja jai Lietuvoje.
Įmonė siekia būti lyderė kiekvieno produkto, kurį atstovauja grupėje. UAB „Suslavičius – Felix” prekių krepšelį sudaro daugiau kaip 130 skirtingų produktų, kurie pažymėti „Suslavičius”, „Felix”, „Spilva” ir „Abba” prekiniais vardais.
Pastaraisiais metais bendrovė iš esmės atnaujino gamybines technologijas ir įdiegė pasaulinio lygio gamintojų naudojamą kečupo ir pomidorų padažo gamybos įrangą, leidžiančią užtikrinti nepriekaištingą gaminių kokybę ir puikias estetines savybes.
„Labiau orientuojamės į Rytų rinką. Rytams tinka mūsų dizainas, pakuotė, produktų skonis,” – pasakoja p. Taraila.
„Rytų rinka, Rusija, Azerbaidžanas ir yra labai specifinė, paprastais elektroniniais laiškais nesusitariama ir nenusprendžiama, reikia bendrauti gyvai, todėl važiavimas į parodas labai pagelbsti,” – aiškina p. Taraila.