Stiprūs namų apyvokos prietaisų ir transporto priemonių sprendimų bendrovių rezultatai lėmė antrą pagal dydį trečiojo ketvirčio pajamų lygį bendrovės istorijoje
„LG Electronics Inc.“ (LG) šiandien paskelbė, kad konsoliduotos trečiojo 2025 m. ketvirčio pajamos siekė 21,87 trilijono KRW (pagal Europos Centrinio Banko ketvirčio vidutinį valiutos kursą – 13,37 mlrd. EUR), o veiklos pelnas – 688,9 milijardo KRW (421 mln. EUR).
„Home Appliance Solution“ (HS) ir „Vehicle Solution“ (VS) bendrovės pasiekė gerus rezultatus, nepaisant išorinių iššūkių, tokių kaip JAV muitai ir sulėtėjusi elektrinių transporto priemonių (EV) rinka. Šie rezultatai atspindi nuolatinę LG verslo portfelio transformaciją ir įsipareigojimą kokybiniam augimui, apimantį B2B sprendimus, tokius kaip transporto priemonių ir ŠVOK (šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo) sistemų, plečiamas ne aparatinės įrangos sritis – tokias kaip prenumeratos ir „webOS“ – bei inovatyvius tiesioginio vartotojų aptarnavimo verslo modelius.
Trečiąjį ketvirtį LG B2B pajamos, palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 2 procentais ir siekė 5,9 trilijono KRW (3,61 mlrd. EUR), o pajamos iš buitinės technikos prenumeratos paslaugų pasiekė 700 milijardų KRW (428 mln. EUR) – tai 31 procentu daugiau nei prieš metus.
2025 m. trečiojo ketvirčio rezultatai ir perspektyvos pagal bendroves
„LG Home Appliance Solution“ (HS) bendrovė
HS bendrovė užfiksavo apie 6,58 trilijono KRW (4,02 mlrd. EUR) pajamų ir 365,9 milijardo KRW (224 mln. EUR) veiklos pelną. Augimą paskatino sėkminga dvipusė strategija, orientuota tiek į aukščiausios klasės, tiek į masinės rinkos segmentus, kartu su tolimesne prenumeratos ir internetinių verslų plėtra. Gamybos vietų optimizavimas ir veiklos efektyvumo didinimas padėjo sušvelninti JAV muitų poveikį, todėl pelningumas, palyginus su praėjusiais metais, išaugo.
Žvelgiant į ketvirtąjį ketvirtį, tikimasi, kad pasaulinė buitinės technikos rinka išliks sudėtinga dėl lėtos paklausos atsigavimo ir didėjančios konkurencijos. Bendrovė planuoja toliau plėsti savo prenumeratos ir internetinius verslus bei išlaikyti dėmesį kokybinio augimo stiprinimui. Taip pat bus siekiama gerinti sąnaudų struktūrą ir mažinti fiksuotas išlaidas, kad būtų padidintas pelningumas, palyginus su praėjusiais metais.
„LG Media Entertainment Solution“ (MS) bendrovė
MS bendrovė trečiąjį ketvirtį užfiksavo 4,65 trilijono KRW (2,84 mlrd. EUR) pajamų ir 302,6 milijardo KRW (185 mln. EUR) veiklos nuostolį. Pelningumą paveikė padidėjusios rinkodaros investicijos, skirtos stiprėjančiai konkurencijai spręsti, bei vienkartinės išlaidos, susijusios su savanorišku darbuotojų pasitraukimu.
Bendrovė toliau telkia dėmesį į veiklos efektyvumo ir pelningumo gerinimą televizorių versle, kartu plėsdama „webOS“ platformą per reklamos naujoves ir turinio įvairovės didinimą. Taip pat planuojama stiprinti pozicijas Pietų pasaulio rinkose, kuriose paklausa išlieka santykinai stabili.
„LG Vehicle Solution“ (VS) bendrovė
VS bendrovė užfiksavo 2,65 trilijono KRW (1,62 mlrd. EUR) pajamų ir 149,6 milijardo KRW (91,5 mln. EUR) veiklos pelną. Pajamos pasiekė visų laikų aukščiausią trečiojo ketvirčio lygį, o veiklos pelnas – aukščiausią ketvirtinį rezultatą nuo bendrovės įkūrimo. Veiklos pelno marža pirmą kartą viršijo 5 procentus.
Nors išoriniai veiksniai, tokie kaip JAV elektrinių transporto priemonių (EV) subsidijų politikos pokyčiai, ketvirtąjį ketvirtį gali sukelti trumpalaikių iššūkių, bendrovė sieks išlaikyti stabilų pelningumą per nuolatinę produktų mišinio optimizaciją, sąnaudų struktūros gerinimą ir efektyvumo didinimo iniciatyvas.
„LG Eco Solution“ (ES) bendrovė
ES bendrovė užfiksavo 2,17 trilijono KRW (1,33 mlrd. EUR) pajamų ir 132,9 milijardo KRW (apie 81,3 mln. EUR) veiklos pelną. Pajamos šiek tiek padidėjo, palyginus su praėjusiais metais, o tai lėmė stipresnė vidaus rinka ir toliau augantys prenumeratos bei internetiniai verslai. Veiklos pelnas šiek tiek sumažėjo dėl išaugusių investicijų.
Bendrovė planuoja stiprinti augimo tempą per regionams pritaikytų produktų paleidimus ir ieškoti naujų galimybių komercinių ŠVOK sistemų bei pramoninių ir elektros gamybos aušintuvų srityse. Pastaruoju metu ji sudarė eilę sutarčių dėl dirbtinio intelekto duomenų centrų aušinimo sprendimų Šiaurės Amerikoje, Lotynų Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Azijoje, demonstruodama apčiuopiamą pažangą. Bendrovė siekia naudoti šiuos projektus kaip strateginius pavyzdžius, siekdama toliau plėsti savo rinkos pozicijas. Lygiagrečiai ruošiama naujos kartos skysčių aušinimo sprendimų duomenų centrams komercializacija ir plečiamos partnerystės, siekiant tobulinti panardinimo aušinimo technologijas.



