Viename iš straipsnių jau rašėme apie jūrinių konteinerių kainas, tačiau šiandien norime pakalbėti apie bendrus su logistika susijusius klausimus. Taigi, pradėkime nuo to, kaip išsirinkti logistikos bendrovę? Pirmiausia reikėtų pradėti nuo to, kad išsiaiškinama ką konkrečiai reikės gabenti ir kur. Kada žinoma, koks krovinys bus gabenamas tuomet galima nuspręsti su kokiomis transporto priemonėmis reikės gabenti krovinį. Kuomet atsakote ir į šį klausimą, tuomet reikia pradėti ieškoti transporto kompanijos. Jūrinis konteineris ir jo kaina šiuo atveju neturi didelės įtakos transportavimui. Vieni konteineriai yra pigesni, kiti brangesni. Taigi, keliaujame prie logistikos kompanijos pasirinkimo. Šioje vietoje rekomenduojame pasinaudoti “Google” paieškos sistema. Kodėl tai bus naudinga? Pirmiausia, paieškos sistemoje labai greitai gausite daug internetinių svetainių, kuriuose skelbiama informacija apie krovinių gabenimą. Kuomet atlikote visus šiuos veiksmus tuomet, reikia peržiūrėti logistikos kompanijų internetines svetaines. Pagrindinis kriterijus, tai rinktis kompanijas, kurios realiai turi savo transporto.
Ką reikia žinoti perkant transporto paslaugas?
Pirmiausia reikia žinoti tai, kad transportavimo kainos priklauso nuo daugelio įvairių aspektų. Vienas pagrindinių, tai su kokiu transportu bus gabenamas jūsų krovinys. Jeigu krovinį tiesiog gabensite sausuma, tuomet bus lengva rasti transporto įmone, tačiau jeigu jūs gabenate jūrinius konteinerius, tuomet bus sunkiau susirasti kompaniją, kuri atlieka tokius darbus. Perkant transporto paslaugas labai svarbu, kad jūsų pasirinkta transporto įmonė turėtų CMR draudimą. Ką tai reiškia? Nesvarbu kokį krovinį gabenate, svarbu, kad jis būtų apdraustas. Niekada negalite žinoti, kas nutiks kitą dieną, todėl jeigu nebus krovinio draudimo tuomet nevertėtų rizikuoti.
Kaip dirba ekspedicinės bendrovės?
Taigi, transporto bendrovė nuo logistikos bendrovės skiriasi tuo, kad pimuoju atveju įmonė turi savo transporto parką. Antruoju atveju, kompanija neturi savo transporto parko. Dažniausiai ji turi tik dideles duomenų bazes. Kuomet klientas kreipiasi į pirmąją bendrovę, tuomet transporto vadybininkas realiai žiūri ar jis turi laisvo transporto naujo krovinio gabenimui, tuo tarpu ekspedicinė bendrovė visuomet gali priimti krovinį gabenimui. Vos per kelias minutes tokios kompanijos vadybininkai peržiūrės savo duomenų baze ir suras reikiamą transportą. Kalbant apie transportavimo kainas, tai visiškai nereiškia, kad logistikos bendrovės dirba brangiau. Dažnai pasitaiko atveju, kada tokios įmonės turi daug verslo partnerių, todėl gali pasiūlyti konkurencingas produkcijos kainas.