Kai dienos ilgėja ir oras vos pradeda vėsti, norisi bent lėkštėje išlaikyti vasaros prisiminimus ir skonius. Jausmą, tarsi grįžtum į šiltąjį sezoną, gali atgaivinti ne tik kelionė į pietus, bet ir šių kraštų virtuvės patiekalai. Vienas tokių – ispaniškos virtuvės pažiba, paelija, kuri džiugina skonių įvairove ir suteikia tikrą pietietiško karščio pojūtį, rašoma „Lidl“ pranešime žiniasklaidai. Kaip nebrangiai pasigaminti net 3 išraiškingo skonio paelijos variantus, atskleidžia ekspertai. Kas pirmiausia ateina į galvą pagalvojus apie Ispanijos virtuvę? Tikriausiai ne vienam pirma šovusi mintis – paelija. Šis sodraus skonio ryžių patiekalas su mėsos, žuvies ar daržovių gabalėliais atspindi spalvingą ir turtingą Ispanijos kultūrą. Paelijos gaminimo procesas – tai ir socialinė patirtis, kai…
„Iki“ pristato didžiausią skaitmeninių ekranų platformą šalyje: atveriamos naujos reklamos galimybės tiek mažam, tiek dideliam verslui
Prekybos tinklas „Iki“ pradeda siūlyti precedento neturinčias ir įvairaus dydžio verslams pritaikytas reklamos galimybes. Keliais mygtuko paspaudimais jau galima gauti prieigą prie „Iki“ parduotuvėse visoje šalyje esančių beveik 2,4 tūkst. ekranų ir kitų reklaminių plotų, kurie kasdien traukia milžiniškos auditorijos žvilgsnius. Nesvarbu, ar su savo žinute norite pasiekti visą šalį, ar tik tam tikrą regioną – naujoji „Iki“ vystoma programinės reklamos platforma „Screen club“ tą leis padaryti paprasčiau, efektyviau ir kiekvienam verslui būti arčiau potencialių klientų. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, naujų reklamos galimybių atvėrimas yra svarbus įmonei strateginis sprendimas. Tai reiškia, kad „Screen club“ tampa didžiausia skaitmeninių ekranų platforma Lietuvoje, skirta padėti lengviau ir greičiau užmegzti ryšį…
Saulėtekyje studentai jau gali apsipirkti visą parą: „Iki“ atidarė 24/7 veikiančią autonominę parduotuvę
Apsipirkti greitai, bet kuriuo paros metu ir 7 dienas per savaitę nuo šiol jau pavyks ir Vilniaus Saulėtekio rajone. Prasidedant naujiems mokslo metams, prekybos tinklas „Iki“ šalia studentų bendrabučių, adresu Saulėtekio al. 2, atidarė autonominę parduotuvę. Ji veiks 24/7, šioje parduotuvėje net nereikia skenuoti prekių, o asortimentas pritaikytas būtent studentų poreikiams. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, lietuvių noras apsiperkant taupyti ir laiką, ir pinigus – tik stiprėja. Prekybos tinklas nuolat ieško sprendimų, leidžiančių pateisinti tokius pirkėjų lūkesčius, todėl atidarant parduotuvę Saulėtekyje buvo galvojama apie konkrečius šios vietos padiktuotus ypatumus. „Esame pirmieji ir vis dar vieninteliai, lietuviams pristatę pasaulyje išpopuliarėjusią inovaciją – autonomines parduotuves. Moderniausios technologijos dar labiau supaprastina…
Kam tas „epsas“, „live‘as“ su 15 žiūrovų ir kaip namuose pasisodinti Bulvių: „Iki“ pradeda naują žaismingai informatyvią kampaniją, skirtą senjorams
„Iki“ senjorai visada pirmi“, – su tokiu šūkiu į rudenį žengia prekybos tinklas „Iki“, pradėjęs naują reklamos kampaniją. Žaismingose, tačiau informatyviose reklamose į eterį grįžusi Irena dalijasi senjorams naudingais patarimais – kaip sutaupyti apsiperkant, kaip naudotis savitarnos kasomis ir kokios naudos laukia parsisiuntus „Iki“ programėlę – „epsą“. Naujos reklamos kampanijos pagrindinis tikslas – padėti senjorams jaustis patogiau ir užtikrinčiau apsiperkant šiuolaikinėje parduotuvėje. Ypač – pasitelkiant naujas technologijas ir patrauklias nuolaidas, sako „Iki“ rinkodaros vadovas Andrejs Dudko. „Lietuvos senjorai išties imlūs naujovėms, kartais tereikia tik paskatinimo. Norime akį patraukiančiomis reklamomis ne tik padrąsinti senjorus pasinaudoti moderniomis priemonėmis, bet ir ugdyti jų pasitikėjimą savo gebėjimais naudojantis savitarnos kasomis, padėti rasti geriausius pasiūlymus…
Paaiškino, ar šuo ir katė gali valgyti tą patį maistą
Kai vienuose namuose gyvena ir šuo, ir katė, daugeliui šeimininkų kyla klausimas – o galbūt keturkojai draugai galėtų valgyti tą patį maistą. Juk šuo paprastai mielai lyžteli katės dubenėlį, o toks sprendimas gali pasirodyti kaip geras būdas sutaupyti. Tačiau ar tai saugu? Specialistai įspėja, kad tai nėra gera mintis, o Gintarė Kitovė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, pažymi, kad norint sutaupyti yra kitų metodų, kurie nepakenks jūsų augintiniams. Nereikia būti profesionalu, kad žinotum – šunų ir kačių organizmai, jų poreikiai, įskaitant mitybos reikalavimus, labai skiriasi, sako G. Kitovė. Svarbu prisiminti, kad tiek šunys, tiek katės turėtų gauti maistą, pritaikytą ne tik jų veislei ar dydžiui, bet ir jų amžiui, būklei,…
„Holland & Barrett“ – jau Lietuvoje, 150 metų patirtį turintis prekės ženklas startui pasirinko PC „Europa“
Vilniuje, prekybos centre „Europa“, atsidarė pirmoji Lietuvoje „Holland & Barrett“ parduotuvė, siūlanti daugiau kaip 1500 skirtingų maisto papildų, natūralios kosmetikos ir sveikesnio maisto produktų. Per 1600 parduotuvių visame pasaulyje turintį prekės ženklą Lietuvos grožio ir sveikatingumo entuziastams pristato „Kosmelita“, valdanti klientams puikiai pažįstamą „Eurokos“ kosmetikos parduotuvių tinklą. Pasak „Kosmelitos“ vadovo Arvydo Šapolos, „Holland & Barrett“ filosofija bei asortimentas įkūnija geros savijautos ir grožio sinergiją, itin svarbią šiuolaikiniam žmogui. „Atvesdami į Lietuvą vieną stipriausių natūralios kosmetikos ir sveikesnio maisto prekės ženklų pasaulyje, kviečiame į grožį žvelgti visapusiškai: rūpintis tiek savo išvaizda, tiek sveikata. Vadiname tai gražia savijauta – ją užtikrina kokybiška kosmetika bei teisingas maistinių medžiagų ir vitaminų balansas. „Holland &…
„Iki“ atnaujino pirkėjų pamėgtą parduotuvę Vilniuje – Šeškinėje pasitiks patogesnis išplanavimas ir specialios nuolaidos
Ketvirtadienį po atnaujinimo duris atvėrė pirkėjų pamėgta moderni prekybos tinklo „Iki“ parduotuvė Vilniaus Šeškinės rajone, adresu Buivydiškių g. 17. Pirkėjus rekonstruotoje prekybos vietoje jau pasitinka dar patogesnis išplanavimas, specialios nuolaidos ir kruopščiai atrinktas asortimentas, leidžiantis pasirūpinti pirkiniais greitai ir be vargo. Į parduotuvės atnaujinimą, kad ji geriau atlieptų gyventojų poreikius, investuota apie 850 tūkst. eurų. „Nuolat rūpinamės, kad pirkėjai apsipirkti galėtų greitai ir sklandžiai, todėl intensyviai tęsiame „Iki“ parduotuvių plėtrą ir rekonstrukcijas. Parduotuvė Vilniaus Šeškinės rajone jau yra pamėgta lankytojų, tad investavome į jos atnaujinimą, kad vietos gyventojų prie pat namų lauktų naujas, patogesnis kategorijų išdėstymas, plati prekių įvairovė, gausybė naudingų nuolaidų ir akcijų. Atnaujintoje parduotuvėje bus dar lengviau apsipirkti…
„Lidl“ visose parduotuvėse baigė diegti elektronines kainų etiketes: per metus sutaupys virš 5 milijonų popieriaus lapų
Prekybos tinklas „Lidl“ visose 74-iose savo parduotuvėse Lietuvoje įdiegė elektronines kainų etiketes. Ši naujovė ne tik padeda sumažinti žmogiškosios klaidos riziką bei efektyvinti darbo procesus, bet ir prisideda prie tvaresnės aplinkos sprendimų – leidžia sutaupyti milijonus popieriaus lapų ir išsaugoti šimtus medžių. „Elektroninių kainų etikečių įvedimas leidžia per savaitę kiekvienoje parduotuvėje sutaupyti apie 1350 popieriaus lapų. Įvertinus mūsų dabartinį parduotuvių skaičių, tai reiškia, kad per metus sutaupysime virš 5,2 milijonų popieriaus lapų, kuriems pagaminti įprastai reikia daugiau nei 600 medžių. Be to, vienai elektroninei kainų etiketei naudojamos baterijos gali užtekti iki septynerių metų, nes etiketė nereikalauja energijos atvaizdo palaikymui, o tik kainos atnaujinimui“, – tvirtina Antanas Bubnelis, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių…
Aktualu gyventojams: dalyje „Iki“ parduotuvių grįžtama į rudens sezono darbo laiką
Nuo rugsėjo 1 dienos dalyje „Iki“ parduotuvių Lietuvoje keičiamas darbo laikas. Pasak Gintarės Kitovės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, reaguojant į rudenį besikeičiančius pirkėjų įpročius, po vasaros atstatomos įprastos darbo valandos septyniose parduotuvėse pajūryje, Molėtuose ir Vilniaus rajone. „Kiekvieną rudenį parduotuvėse keičiasi ne tik lankytojų srautai, bet ir pirkėjų įpročiai. Vasarą dalyje parduotuvių, ypač esančių kurortuose ar prie ežerų, pailginame darbo laiką, kad poilsiaujantys žmonės galėtų neskubėdami apsipirkti ir sutaupyti jiems tinkamu laiku. Rudenį, pasibaigus atostogoms ir trumpėjant dienoms, toks poreikis nyksta. Dažniau pirkinių arčiau namų įsigyti užsukama nelaukiant vėlaus vakaro, tad grįžtame į įprastus darbo laikus“, – teigia G. Kitovė. Ji taip pat atkreipia dėmesį, kad pirkėjų patogumui beprasidedant…
Elektroninės parduotuvės kūrimas: Pagrindiniai žingsniai ir svarbios taisyklės
Elektroninė parduotuvė tapo neatskiriama šiuolaikinio verslo dalimi. Augant interneto prekybos populiarumui, daugelis įmonių ir individualių verslininkų nusprendžia investuoti į e. prekybą, todėl jiems būna reikalingas elektroninės parduotuvės kūrimas. 1. Nustatykite tikslus ir auditoriją Prieš pradedant kurti elektroninę parduotuvę, svarbu aiškiai nustatyti savo verslo tikslus ir tikslinę auditoriją. Ar norite parduoti fizinius produktus, skaitmeninius prekių kodus, ar paslaugas? Kas yra jūsų tikslinė rinka? Atsakydami į šiuos klausimus, galėsite geriau planuoti savo parduotuvės dizainą, funkcionalumą ir marketingo strategiją. 2. Pasirinkite tinkamą platformą Rinkoje yra daugybė elektroninių parduotuvių kūrimo platformų, tokios kaip Shopify, WooCommerce, Magento ar BigCommerce. Kiekviena iš jų turi savo privalumų ir trūkumų, todėl svarbu pasirinkti platformą, kuri atitiktų jūsų poreikius.…